مطالعات
معمای کیفیت آموزش در مدارس تیزهوشان
کیفیت بخشی و تقویت امور تربیتی و فرهنگی مدارس تیزهوشان یا همان استعدادهای درخشان از جمله اهداف ترسیم شده برای سمپاد (سازمان مدارس پرورش استعدادهای درخشان) است، مساله ای که اکنون به چالشی میان دست اندرکاران تعلیم و تربیت و خانواده ها تبدیل شده است.
مدرسه کجاست؟
مدرسه حاصل تلاش نهایی بشر برای آموختن رسمی و یکی از اجزای بقای تعلیم و تربیت تعریف شده است. به یک تعبیر عمومی می توان گفت «مدرسه» خانه دوم همه کودکان و فراگیرانی بوده که می خواستند بیشتر از حد آموزه های درون خانه خود بیاموزند.
شرکت درآزمون مطالعات اجتماعی پایه نهم درس(1، 2و 3)خیلی سبز
به درخواست نهمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه نهم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید.
پروفسور احمد پارسا
پروفسور پارسا بیش از 60 سال از عمر خود را به تحقیق و تفحص درباره طبیعت ایران پرداخت و پنج سال پیش، در سن 90 سالگی، در حالی که هنوز به حرفه اش، سرزمینش و آثارش عشق می ورزید، با طبیعت و هر آنچه داشت وداع کرد.
آزمون مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی خرداد ماه 93
آزمون درس مطالعات اجتماعی نوبت دوم - خرداد ماه 93.به همراه پاسخنامه
تبلیغات:
برنامه مطالعاتی ویژه امتحانات پایه یازدهم رشته ریاضی
این برنامه برای مرور درس ها و آمادگی آزمون های نوبت اول ویژه پایه یازدهم رشته ریاضی است.
برنامه مطالعاتی (15 الی 21 اردیبهشت) ویژه دانش آموزان پایه نهم
این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم برای 15 الی 21 اردیبهشت 97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.
می خواهی درس بخوانی؟ کجا؟ کی؟ چگونه؟
قبل از انجام هر کاری باید بدانیم معنی و منظور آن کار چیست. برای آشنایی با مطالعه هم باید بدانیم مطالعه اصلا به چه معناست.
برنامه مطالعاتی پایه دهم رشته تجربی ( 30 تیر الی 5 مرداد )
برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم تجربی برای 30تیرالی5مرداد است.
تاثیرپذیری خلقیات از برخی خوراکی ها
نتایج تحقیقات نشان می دهد بعضی مواد غذایی واکنش هایی در مغز ایجاد می کند که به تغییر خلق و خو منجر می شود. در واقع آنچه برای خوردن و نوشیدن انتخاب می کنیم، این روند را تسریع می کند و تا حدی می تواند استرس و احساس خستگی را کاهش دهد.
تبلیغات: