سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی عدالت 1

مدرسه عدالت 1 یک مدرسه دخترانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 1 (محدوده ولنجک) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان عدالت ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 22401650 - 22429565 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید. در حال حاضر مدیر و موسس مدرسه در بانک اطلاعات مدارس سرزمین تیزهوش ها (تیزلند) ثبت نشده است و اگر شما اطلاع کافی از نام و مشخصات مدیر و موسسین دارید، خوشحال می شویم که به ما اطلاع دهید.
این مدرسه از نوع مدارس هیات امنایی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است. این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 36,978 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه هنوز نظری ثبت نشده است و شما می توانید اولین نفری باشید که نظر خود را با سایرین به اشتراک می گذارید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 348)

مدرسه عدالت 1، دبستان (ابتدایی) هیات امنایی دخترانه : ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان عدالت

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه اندیشه و قلم
» مدرسه دانشجو
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه سیره فاطمی
» مدرسه بینش امام خمینی(ره)
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه منتظران قائم
» مدرسه همت نیاوران
» مدرسه سوده
» مدرسه دکتر هشترودی

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه کوشش



» مدرسه نیکنام نوین

» مدرسه آفرینش نو

» مدرسه آینده برتر

» مدرسه هورمند

» مدرسه سوره

» مدرسه نوآور

» مدرسه بهاران معرفت

» مدرسه خاتم

» مدرسه نگرش آرمانی

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شایستگان خرد
» مدرسه سایه مهربانی
» مدرسه معراج
» مدرسه جامی نوین
» مدرسه نیکا
» مدرسه فرهنگ
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه هدی
» مدرسه نوآور
» مدرسه سرای دانش واحد الغدیر



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
سارا
(1405/03/16)
سلام من دخترم 6 سال در این مدرسه بود در این مدت مدیریت مدرسه چندین بار عوض شد راستش هر چیزی که این مدرسه داره به خاطر مدیریت اولش یعنی خانم خیر اندیش هست و واقعا دستشون درد نکنه چون امکانات خوبی برای مدرسه تهیه کردند و گذاشتند.
بهترین معلم ها به نظر من کلاس اول خانم چوپانی کلاس دوم خانم شجاعی کلاس سوم خانم خسروی کلاس چهارم خانم علیرضایی کلاس پنجم خانم محسنی و کلاس ششم خانم معرف زاده هستند.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ی.پ
(1405/03/07)
لطفا اگر ممکن است دوستان عزیزی که درین مدرسه تحصیل می کنند ، در مورد مدیریت و کادر مدرسه و سطح معلمان و نحوه ی برخورد ما را آگاه کنند .
کمک بزرگی می کنید...
ممنونم
بازدید کننده
(1403/08/10)
سلام و وقت بخیر
من از دانش آموزان این مدرسه بودم
خدا را شاکرم که سی و یک سال پیش کلاس اول ابتدایی معلمی با اخلاق، دلسوز و مهربانی داشتم و همیشه به نیکی ازشون یاد میکنم.
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
گلاره خلیلی
(1403/04/09)
سلام من گلاره خلیلی هستم من 6 سال در این مدرسه بودم و بهترین لحظات عمرم را با دوستان مهربات و عزیزم و معلم‌های مهربون و دلسوز و معاون‌های مهربان و عالی را گذراندم امسال اخرین سال من در این مدرسه بود و من واقعا ناراحت هستم که از این مدرسه میرم واقعا مدرسه‌ی عالی بود هم از نظر امکانات مدرسه هم از نظر کادر آموزشی و بچه‌هاش، از معلم‌هایم خانم خسرویی عزیز خانم ماژدیستان عزیز خانم مهرپور عزیز خانم علی محمدی عزیز خانم موحدی عزیز خانم جهانشاهی عزیز خانم محسنی عزیز و خانم وکیلی عزیز ممنونم که خیلی بهم کمک کردن از معاون‌های عزیز خانم عبدالله زاده خانم ممبینی خانم شاهنظری و خانم حیدری ممنون که بهترین معاون‌های عمرم بودن از خانم خیراندیش و خانم عطوفی عزیز که در دوران تحصیل من مدیر‌های عالی بودنن ممنونم
این مدرسه خیلی به من کمک کرد امیدوارم بودن من هم در این مدرسه کمکی کرده باشه
خیلی دوستتون دارم و دلم براتون تنگ میشه
مدرسه‌ی عالی است و حتما پیشنهاد میکنم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
گلاره خلیلی
(1403/03/07)
سلام من 6 سال در این مدرسه بودم و واقعا راضی هستم تمام دوستانم مهربون باهوش و...
از معلم های عزیزم سرکار خانم خسروی خانم ماژدیستان خانم مهرپور خانم علی محمدی خانم موحدی خانم محسنی و خانم وکیلی معلم امسالم ممنون هستم که زحمات زیادی برای من کشیدین دوستتان دارم
همچنین کادر مدرسه بسیار مهربان هستند و کسی ازشان نمی ترسد
محیط مدرسه بسیار عالی است حیاط بزرگ کلاس هایی با تجهیزات بالا
من واقعا ناراحت هستم که امسال از این مدرسه می روم و دیگر دوستانم را نمی بینم ولی خوشحال هستم که دوران ابتدایی را در ایت مدرسه ی عالی بودم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
رها آسمان برین
(1402/10/14)
من در این مدرسه 7 سال است که تحصیل می کنم و واقعا راضی ام خیلی به علاقه های دانش اموزان اهمیت میدن و تشقویق عالی می کنند من ناراحتم چون امسال از این مدرسه میرم کادر آموزشی عالی هست و واقعا احترام 100 از 100 بچه ها از مدیر نمیترسن و بلکه با مدیر و معاون ها دوست هستن واقعا این مدرسه عالی ممنون از خانم عطوفی خانم عبدالله زاده خانم شاه نظری خانم حیدری خانم بلغاری و خانم ممبینی واقعا ممنون
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1402/08/28)
سلام من زهرا هستم 30ساله پایه اول تا چهارم دراین مدرسه تحصیل کردم مدیریت عالی بود خاطراتی خوشی برایم به یادگار مانده بهترین مدرسه ازنظر کیفیت و علمی بود بیست و سه سال قبل مجهز به آزمایشگاه بزرگ و زیبایی بود همین الان مدارس شهرستان ها فاقد آزمایشگاه هستند ممنون از مدیریت خانم خیراندیش
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
عدالتی
(1402/03/03)
سلام من رومینا هستم و در حال حاضر در پایه‌ی ششم این مدرسه تحصیل می‌کنم و برای آزمون ورودی های ششم به هفتم مدارس برتر شرکت کردم و قبول شدم مدیریت مدرسه از کلاس اول تا پنجم من به عهده‌ی سرکار خانم شهلا خیراندیش بودند که بسیار با برنامه و کاملا مسلط بودند اما امسال کادر آموزشی مدرسه تغییر کرد و در حال حاضر سرکار خانم عطوفی گل مدیر ما هستند چون امسال سال اول هستش هنوز برنامه‌ها کامل نبود اما بهترین و قدر ترین معلم‌ها در مدرسه تدریس می‌کردند و مثل مدارس غیر انتفاعی با ما کار شد و من بهتون این مدرسه رو توصیه می‌کنم البته که متوسطه 1 ندارن اما از سال تحصیلی بعدی قراره ناظم‌هایی از آلمان بیان و معلم‌های قدری در اونجا تدریس کنند که مثال اون‌ها خانم محمدی بهترین دبیر ریاضی و علوم و اجتماعی هستند که توی همه ی موارد درسی کاملا تسلط دارند توصیه می‌کنم که حتما در این مدرسه ثبت‌نام کنید.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارا
(1402/02/25)
سلام دختر من 5 سال دراین مدرسه بود و نه از کادر و نه از پرسنل راضی نبودیم چه زمان خانم خیر اندیش و چه زمان مدیریت جدید باز خانم خیر اندیش به خاطر جدیت درکارشون هم معلم ها و هم اولیا حرف شنوی بهتری داشتند و مدرسه بهتر اداره می شد. من پیشنهاد نمیکنم در این مدرسه ثبت نام کنید خیلی شلوغ در هر کلاس تعداد زیادی دانش آموزان و متاسفانه رسیدگی و توجه کم. معلم هم در هر پایه فقط یک معلم خوب دارند.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
باران
(1402/02/22)
سلام، من باران هستم
6 سال توی این مدرسه درس خوندم و بی‌شک یکی از بهترین لحظات عمرم توی این مدرسه گذشت، می‌تونم بگم بی‌شک یکی از بهترین مدارس هست، من منطقه 2 زندگی می‌کنم اما این مدرسه منطقه 1 هست، اما باید بگم که ارزشش رو داشت که از منطقه 2 به منطقه 1 هر روز برم، من در حال حاضر کلاس 7ام هستم.
از سطح آموزشی مدرسه راضی بودم، خانم خسروی عزیز دبیر کلاس اول من بودند که عالی هستن، خانم ماژدیستان معلم کلاس دوم من بودند، روش تدریس ایشون عالی بود. خانم معماریان عزیز هم دبیر کلاس سوم بودند که واقعا شیوه‌ی درس دادن جالبی داشتند. خانم موحدی هم یکی از بهترین معلم‌های این مدرسه بودند که در چندین پایه تدریس کرده بودند اما فکر کنم اخیرا به یکی دیگر از پایه‌ها انتقال داده شدند. خانم ملکی و خانم عبادی عزیز دو معلم عالی کلاس پنجم بودند و واقعا زحمت کشیدند و در نهایت خانم گلپایگانی عزیزم که محشر هستند و دبیر علوم و فارسی بودند، هر جلسه ایشون پرسش داشتند و واقعا کلاسشون یکی از پر خاطره‌ترین کلاس‌های من بود. در مورد روش آموزشی این مدرسه باید بگم که عالی، هر هفته ما پیک ادینه داشتیم جهت یادگیری بهتر، واقعا سپاسگزارم
خانم خیراندیش و خانم کرمانی عزیز، بابت تمامی زحماتتون طی این چند سال از شما متشکرم که برای رفاه بچه‌ها تلاش می‌کردید
این مدرسه رو پیشنهاد می‌کنم، البته کادر این مدرسه امسال تغییر کرده و من امسال هفتم هستم، ولی از سال‌های گذشته از این مدرسه بسیار راضی هستم.
با سپاس فراوان
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1401/09/13)
یادش بخیر من سال اول تا ششم توی این مدرسه بود اون موقع خانم خیراندیش و خانم کرمانی و خانم دقیانوسی مدرسه رو اداره میکردن بهترین مدرسه بود بهترین امکانات و بهترین معلم ها رو داشت واقعا:)♡♡
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
Sami
(1401/06/05)
سلام مدیر مدرسه عدالت خانم خیراندیش بودند که باز نشسته شدند و از این مدرسه رفتند.و در حال حاضر پایه های 5 و6 معلم ندارند و مدرسه هنوز مدیر و معاون ندارد،. من از بعضی از دبیران در سالی که گذشت راضی نبودم.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پارمین
(1401/02/21)
سلام من هنوز هم دانش اموز مدرسه هستم از کلاس 1 من پارمینم و خب راضی بودم ولی یکم افت کرده اونم بخاطر کروناست انشالله درست میشه. . خب راجب معلما که خوبن....خانم گلپایگانی عزیز بهترین معلم ششمه و سخت گیر ترین...کلاس های فوق برنامه ندارند🥴ولی در کل مدرسه خوبیه
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1399/05/28)
سلام.کلاسهای دبستان عدالت چند دانش آموز دارد؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نیوشا شاکرانه
(1398/12/06)
سلام من شش سال در این مدرسه تحصیل کردم و الان کلاس هفتم هستم این مدرسه بسیار عالیه و من همه ی سال ها با عشق به این مدرسه می رفتم و من دوستانم را در همین مدرسه پیدا کردم اگر می خواهید کودکتان را در دبستانی ثبت نام کنید اینجا عالی ترین جاست. ممنون از همتون
لیلا
(1398/11/30)
میخواستم بدونم با دانش اموزان کلاس اول برخورد خوب انجام میشه ؟
زهرا
(1398/10/23)
مدرسه از نظر امکانات و آموزش عالی است
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
بازدیدکننده سایت
(1398/10/11)
من از مدرسه و معلمم و معلم ورزشم راضی هستم زهرا کلاس چکاوک هستم.
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
بازدید کننده سایت
(1398/07/17)
مدرسه‌ی خوبی است، من کادر قبلی را بیشتر دوست داشتم...
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مریم سراجیان
(1398/03/04)
احیانا کسی میدونه چطور میشه در این مدرسه ثبت نام کرد؟
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دنیز
(1398/02/31)
این مدرسه متوسط هم داره یا نه؟ ما میدون دانشگاه هیم
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
موفق باشید.
م. م
(1397/07/30)
دخترم در این مدرسه تحصیل می کنه و از نحوه برخورد کادر آموزشی راضی نیستم..
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مهشاد.ز
(1397/07/15)
من در این مدرسه درس می خوانم واقعا بدون تردید میتونم بگم معلمان بسیار عالی ای دارد ولی به نظرم یکم زیادی رو دست مامان ها و بابا ها خرج می گذارن
........
(1396/02/24)
به نظر من کادر اموزشی این مدرسه خیلی ضعیف است
(1395/12/18)
به نظرم مدیر خوب مدرسه را اداره می کتد ولی از نحوه ی برخوردشون با بچه ها راضی نیستم
پاسخ : نظر بازدیدکننده محترم با پاره ای اصلاحات در سایت درج شد.
چقدر خوب می شود اگر بتوانید مشکلات را با ذکر مصداق ها و موارد مطرح کنید تا امکان بررسی مشکلات از دید ناظر بیرونی برای مسئولین مدرسه فراهم باشد. به این ترتیب هم به سایرین در انتخابی بهتر، بیشتر کمک می کنید و هم مسئولین مدرسه فرصت بررسی اشکالات احتمالی را خواهند داشت.
جملات کلی، هرچند در برخی موارد اجتناب ناپذیر هستند ولی معرفی موارد با صراحت بهتر می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

به هر حال، آماده درج نظرات مسئولین مدرسه درباره این پیام هستیم.
فاطمه بیگدلی
(1395/11/21)
اول اینکه سلام اذین کلاس 6/2 یا6/3 . این مدرسه واقعا عالی .
بازدید کننده سایت
(1395/11/11)
کلاس های کامپیوتر به نظر من مفید نیستن ،بچه ها گیج و مبهم هستن و نمی دانند باید چیکار کنند و معلم کامپیوتر هم ندارند
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدید کننده سایت
(1395/11/09)
من در این مدرسه تحصیل می کنم مدرسه خوبیه ولی من راضی نیستم. با بچه ها به تندی برخورد می کنند و از معلم ورزش هم راضی نیستم
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1395/10/12)
بله
دختر من کلاس اول این مدرسه است
پیش دبستان دارد.
معلم های کلاس اول خیلی خوبن . ازمایشگاه و کامپیوتر هم دارند
اما به نظر من هنر معلم خوب ندارن ورزش هم همیشه سر کلاس هستن یا هوا سرده یا آلوده
فوق برنامه زبان هم هفته ای دو روز دارند.
برای سال بالایی ها فوق برنامه والیبال بسکتبال و ریاضی هم دارند
مدرسه خوبی است راضیم
بازدیدکننده سایت
(1395/10/07)
لطفا اطلاعات کاملی از این مدرسه بمن بدید آیا پیش دبستان داره؟
(1395/09/06)
من در این مدرسه تحصیل میکنم و واقعا مدرسه خوبی است و مدیر ، معاون و معلمان و کارکنان بسیار خوبی دارد .