درباره دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی عدالت 1
مدرسه عدالت 1 یک مدرسه دخترانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است.
این مدرسه یکی از مدارس منطقه 1 (محدوده
ولنجک) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی
ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان عدالت ثبت شده است. شماره تماس این
مدرسه 22401650 - 22429565 است که می توانید با این شماره با
این مدرسه تماس بگیرید.
در حال حاضر مدیر و موسس مدرسه در بانک اطلاعات مدارس سرزمین تیزهوش ها (تیزلند) ثبت نشده است و اگر شما اطلاع کافی از نام و مشخصات مدیر و موسسین دارید، خوشحال می شویم که به ما اطلاع دهید.
این مدرسه از نوع مدارس هیات امنایی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخشهای زیر میتوانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است.
این مدرسه راههای ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتساپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 36,978 بار بازدید شده است.
برای این مدرسه هنوز نظری ثبت نشده است و شما می توانید اولین نفری باشید که نظر خود را با سایرین به اشتراک می گذارید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید،
عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم میتوانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسیهای مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
» مدرسه دخترانه نگرش آرمانی (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه نواک (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 1)
مدارسی که مایل هستند در بخش توصیه ویژه به مخاطبان نمایش داده شوند میتوانند با ما تماس بگیرند:
(021) 28424941
(021) 91031529
09301965519
با ما تماس بگیرید. ما راههای مختلفی برای تقویت جذب دانشآموز در مدرسۀ شما داریم و میتوانیم همراه خوبی برای شما در مسیر جذب دانشآموزان برتر باشیم.
استان: تهران | شهر: تهران | منطقه: منطقه 1 محدوده: ولنجک
مقطع تحصیلی : دبستان (ابتدایی) | نوع مدرسه : هیات امنایی
جنسیت : دخترانه (لیست مدارس هیات امنایی دخترانه منطقه 1 شهر تهران) (لیست مدارس دخترانه منطقه 1 شهر تهران)
نشانی: ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان عدالت
نقشه قرار گیری: محل دقیق مدرسه در نقشه مشخص شده است (کلیک کنید)
تلفن تماس (سامانه آموزش و پرورش) : 22401650 - 22429565
نام مدرسه (بانک اطلاعات آموزش و پرورش): عدالت (1)
ایمیل : school[at]edalat.sch.ir
سامانه پیامکی : 09101435127
دفعات مشاهده مدرسه در سایت : 36978 بار (این مدرسه مورد توجه بازدید کنندگان است)
برای مشاهدۀ مدارس همتراز با این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات مدارس همتراز این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
برای مشاهدۀ مدارس نزدیک این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات 5 مدرسه نزدیک این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 348)
مدرسه عدالت 1، دبستان (ابتدایی) هیات امنایی دخترانه : ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان عدالت
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه اندیشه و قلم
» مدرسه دانشجو
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه سیره فاطمی
» مدرسه بینش امام خمینی(ره)
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه منتظران قائم
» مدرسه همت نیاوران
» مدرسه سوده
» مدرسه دکتر هشترودی
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه نیکنام نوین
» مدرسه آفرینش نو
» مدرسه آینده برتر
» مدرسه هورمند
» مدرسه سوره
» مدرسه نوآور
» مدرسه بهاران معرفت
» مدرسه خاتم
» مدرسه نگرش آرمانی
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه شایستگان خرد
» مدرسه سایه مهربانی
» مدرسه معراج
» مدرسه جامی نوین
» مدرسه نیکا
» مدرسه فرهنگ
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه هدی
» مدرسه نوآور
» مدرسه سرای دانش واحد الغدیر
لیست بهترین مدارس تهران
همین حـالا عضو میشوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد میشوم تا نظر بدهم!
بهترین معلم ها به نظر من کلاس اول خانم چوپانی کلاس دوم خانم شجاعی کلاس سوم خانم خسروی کلاس چهارم خانم علیرضایی کلاس پنجم خانم محسنی و کلاس ششم خانم معرف زاده هستند.
کمک بزرگی می کنید...
ممنونم
من از دانش آموزان این مدرسه بودم
خدا را شاکرم که سی و یک سال پیش کلاس اول ابتدایی معلمی با اخلاق، دلسوز و مهربانی داشتم و همیشه به نیکی ازشون یاد میکنم.
این مدرسه خیلی به من کمک کرد امیدوارم بودن من هم در این مدرسه کمکی کرده باشه
خیلی دوستتون دارم و دلم براتون تنگ میشه
مدرسهی عالی است و حتما پیشنهاد میکنم
از معلم های عزیزم سرکار خانم خسروی خانم ماژدیستان خانم مهرپور خانم علی محمدی خانم موحدی خانم محسنی و خانم وکیلی معلم امسالم ممنون هستم که زحمات زیادی برای من کشیدین دوستتان دارم
همچنین کادر مدرسه بسیار مهربان هستند و کسی ازشان نمی ترسد
محیط مدرسه بسیار عالی است حیاط بزرگ کلاس هایی با تجهیزات بالا
من واقعا ناراحت هستم که امسال از این مدرسه می روم و دیگر دوستانم را نمی بینم ولی خوشحال هستم که دوران ابتدایی را در ایت مدرسه ی عالی بودم
6 سال توی این مدرسه درس خوندم و بیشک یکی از بهترین لحظات عمرم توی این مدرسه گذشت، میتونم بگم بیشک یکی از بهترین مدارس هست، من منطقه 2 زندگی میکنم اما این مدرسه منطقه 1 هست، اما باید بگم که ارزشش رو داشت که از منطقه 2 به منطقه 1 هر روز برم، من در حال حاضر کلاس 7ام هستم.
از سطح آموزشی مدرسه راضی بودم، خانم خسروی عزیز دبیر کلاس اول من بودند که عالی هستن، خانم ماژدیستان معلم کلاس دوم من بودند، روش تدریس ایشون عالی بود. خانم معماریان عزیز هم دبیر کلاس سوم بودند که واقعا شیوهی درس دادن جالبی داشتند. خانم موحدی هم یکی از بهترین معلمهای این مدرسه بودند که در چندین پایه تدریس کرده بودند اما فکر کنم اخیرا به یکی دیگر از پایهها انتقال داده شدند. خانم ملکی و خانم عبادی عزیز دو معلم عالی کلاس پنجم بودند و واقعا زحمت کشیدند و در نهایت خانم گلپایگانی عزیزم که محشر هستند و دبیر علوم و فارسی بودند، هر جلسه ایشون پرسش داشتند و واقعا کلاسشون یکی از پر خاطرهترین کلاسهای من بود. در مورد روش آموزشی این مدرسه باید بگم که عالی، هر هفته ما پیک ادینه داشتیم جهت یادگیری بهتر، واقعا سپاسگزارم
خانم خیراندیش و خانم کرمانی عزیز، بابت تمامی زحماتتون طی این چند سال از شما متشکرم که برای رفاه بچهها تلاش میکردید
این مدرسه رو پیشنهاد میکنم، البته کادر این مدرسه امسال تغییر کرده و من امسال هفتم هستم، ولی از سالهای گذشته از این مدرسه بسیار راضی هستم.
با سپاس فراوان
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
موفق باشید.
چقدر خوب می شود اگر بتوانید مشکلات را با ذکر مصداق ها و موارد مطرح کنید تا امکان بررسی مشکلات از دید ناظر بیرونی برای مسئولین مدرسه فراهم باشد. به این ترتیب هم به سایرین در انتخابی بهتر، بیشتر کمک می کنید و هم مسئولین مدرسه فرصت بررسی اشکالات احتمالی را خواهند داشت.
جملات کلی، هرچند در برخی موارد اجتناب ناپذیر هستند ولی معرفی موارد با صراحت بهتر می تواند به رفع مشکلات کمک کند.
به هر حال، آماده درج نظرات مسئولین مدرسه درباره این پیام هستیم.
دختر من کلاس اول این مدرسه است
پیش دبستان دارد.
معلم های کلاس اول خیلی خوبن . ازمایشگاه و کامپیوتر هم دارند
اما به نظر من هنر معلم خوب ندارن ورزش هم همیشه سر کلاس هستن یا هوا سرده یا آلوده
فوق برنامه زبان هم هفته ای دو روز دارند.
برای سال بالایی ها فوق برنامه والیبال بسکتبال و ریاضی هم دارند
مدرسه خوبی است راضیم



