سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره اول دخترانه غیر دولتی علوی(منیریه)

مدرسه علوی(منیریه) یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره اول است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 11 (محدوده خیابان حافظ) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی خیابان حافظ، خیابان جامی، خیابان کسری، پلاک 8 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 64027710 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه، یکی از مجموعه مدارس علوی است (برای دیدن سایر مدارس این مجموعه، اینجا کلیک کنید).
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم آزیتا کشاورزی و موسس آن خانم آزیتا کشاورزی است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : https://alavi.ir/
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 10,040 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 69 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 69 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 5903)

مدرسه علوی(منیریه)، متوسطه دوره اول غیر دولتی دخترانه : خیابان حافظ، خیابان جامی، خیابان کسری، پلاک 8

یکی از بهترین مدارس دخترانه در منطقه‌ی 11 آموزش و پرورش شهر تهران، متوسطه‌ی اول دخترانه منیریه علوی است. این متوسطه اول دخترانه مرکز تهران، برای ساکنین منطقه‌ی 11 در محله‌های منیریه، میدان حر، آذربایجان، جمهوری، امیربهادر، انقلاب، فلسطین، امیریه، فروزش، راه‌آهن میدان‌های حسن‌آباد و گمرک و خیابان‌های ابوسعید، فرهنگ، ولیعصر، حافظ و جامی به سهولت قابل دسترس است. همچنین دانش‌آموزان مناطق 10، 12 و 16 در محله‌های قزوین، رودکی، مالک اشتر، بهارستان، بازار، قیام، زنجان، بریانک، نازی‌آباد، چهارراه لشگر و خیابان‌های امام خمینی، وحدت اسلامی، خیام و مولوی نیز می‌توانند از امکانات و خدمات این متوسطه اول دخترانه منطقه 11 استفاده کنند.
آموزش در متوسطه اول دخترانه منیریه علوی
متوسطه اول دخترانه منطقه 11 علوی در مقطع متوسطه‌ی اول در دوره‌ی اول در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم فعالیت می‌کند. هدف از تأسیس متوسطه اول دخترانه منیریه، ارائه‌ی یک مدل و الگوی موفق از مدیریت آموزش نوین، تکیه بر اعتدال، خردمندی و معنویت در طی مراحل علم‌آموزی، خلق محیطی شاد برای یادگیری، فراهم نمودن بستری مناسب برای همکاری و تکامل دانش‌آموزان و تربیت نسلی توان‌مند و متفکر برای ساخت جامعه‌ی آرمانی و ایرانی است. متوسطه اول دخترانه مرکز تهران تلاش می‌کند با استفاده از دبیران مجرب و متعهد به خصوص در دروس کلیدی مانند ریاضی، علوم، عربی، زبان انگلیسی و ... به یکی از مدارس متمایز و سرآمد در سطح کشور تبدیل شود.
تجهیزات آموزشی متوسطه اول دخترانه مرکز تهران
از امکانات، تجهیزات و ویژگی‌های بهترین متوسطه اول دخترانه غیر انتفاعی مرکز تهران می‌توان دو زبانه بودن، حیاط با پوشش چمن مصنوعی، کتاب‌خانه، سالن مطالعه، سالن ورزشی، کلاس‌های مجهز به ویدئو دیتا پروژکتور، آزمایشگاه فیزیک، شیمی و زیست اشاره کرد. همچنین این مدرسه سالن ناهارخوری مجهزی دارد و برنامه‌ی غذایی ناهار دانش‌آموزان توسط تیم تغذیه‌ی مؤسسه‌ی علوی طراحی می‌شود. مواد اولیه برای وعده‌های غذایی در متوسطه‌ی اول دخترانه منطقه 11 روزانه از مزارع سبز خریداری می‌شوند.
سنجش در متوسطه اول دخترانه منطقه 11
با کمک سیستم آزمون جامع و هماهنگ آزمون‌های مؤسسه‌ی آموزشی فرهنگی علوی، ارزیابی کیفیت آموزش در متوسطه اول دخترانه منطقه 11 به خوبی انجام می‌شود. سنجش به صورت هماهنگ حضوری یا برخط در بازه‌های زمانی برگزار شده و کارنامه‌ی تحلیلی به صورت منظم و مدون در اختیار دانش‌آموزان و اولیا قرار می‌گیرد.
فراآموزش و فوق برنامه در متوسطه اول دخترانه منیریه
آموزش در این متوسطه دخترانه مرکز تهران تنها به یادگیری مطالب درسی خلاصه نمی‌شود. بلکه کلاس‌های فراآموزشی متناسب جهت کشف استعدادها و توانمندی دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این مدرسه محسوب می‌شوند. کلاس‌های فراآموزشی متوسطه اول دخترانه منیریه عبارت‌اند از:
هوافضا
مهارت‌های زندگی
برنامه‌نویسی
رباتیک
تشریح
سواد مالی
همچنین برای تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان فعالیت‌های فوق برنامه در متوسطه اول دخترانه منیریه برگزار می‌شود. اردوهای آموزشی، فرهنگی و تفریحی، جشنواره‌های دانش‌آموزی و هفته‌ی ملی علوم بخشی از این فعالیت‌های فوق برنامه محسوب می‌شوند.
مشاوره در متوسطه اول دخترانه منیریه
با توجه به دوره‌ی بلوغ در این مقطع دانش‌آموزان نیاز به همراهی یک مشاور برای حل تعارض‌ها و مشکلاتشان هستند. همچنین با توجه به تغییر مقطع تحصیلی سطح کیفی و حجمی درس‌ها بالا رفته و دانش‌آموزان در مطالعه با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به همین دلیل مشاوران تحصیلی و مسئولان پایه به صورت روزانه در مدرسه متوسطه اول دخترانه منطقه 11 حضور دارند تا همراهی برای دانش‌آموزان و فرزندان شما باشند. سلامت روان به کمک مشاوره در متوسطه اول دخترانه منطقه 11 تضمینی است. برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه سوده
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه پژوهندگان علم ایران
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه فرزانگان پویا
» مدرسه بینش امام خمینی(ره)
» مدرسه سلام سبز
» مدرسه روحی شاد
» مدرسه بینش ولیعصر(عج)

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شکوه شفق



» مدرسه آیندگان دانش

» مدرسه نوآور

» مدرسه سوده

» مدرسه اتحاد نوین

» مدرسه مدبران

» مدرسه آفاق بدیع

» مدرسه علامه امینی

» مدرسه آینده برتر

» مدرسه آوای تبسم تابان

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه خجستگان زهرا (س)
» مدرسه راه معصومه
» مدرسه گلستان آل طه
» مدرسه پرگار
» مدرسه خردمندان فردا
» مدرسه پرچم داران قرن
» مدرسه آفاق بدیع
» مدرسه آفرینش



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
احمد صبوری
(1404/05/13)
من کاملاً از این مدرسه از هر لحاظ راضی هستم. واقعاً دبیران مجرب و پرسنل قوی و بااخلاقی دارند و هرکسی به نوبه‌ی خود، چه دبیر و چه پرسنل، مسئولیت خود را کامل و بدون نقص انجام می‌دهد...

پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
زهرا
(1404/05/13)
من پارسال دخترم رو ثبت نام کردم و بسیار از مدیریت و معاونین مدرسه راضی هستم چون هم از نظر درسی بسیار پیشرفت کرده و هم از نظر تربیتی حواسشون به بچه هست
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نسترن علیزاده
(1404/05/04)
سلام وقت بخیر
من مادر دانش‌آموز هستم. در خصوص مدرسه علوی (متوسطه اول - دخترانه با مدیریت خانم کشاورز)، دوست داشتم آن‌چنان که قبل از ورود به مدرسه تبلیغ می‌کنند باشد؛ اما واقعاً بیشتر تمرکز بر جنبه مالی است تا کیفیت آموزشی و تربیتی.

من دخترم را یک‌سال در این مدرسه ثبت‌نام کردم و کلاس‌های فوق‌برنامه‌ای که برای دانش‌آموزان برگزار شد، نه‌تنها جنبه علمی نداشت بلکه باعث شد علاقه فرزندم به درس و مدرسه کمتر شود. برای درک بهتر، چند مورد را مثال می‌زنم:

۱- در تبلیغات مدرسه، آموزش سه‌زبانه (انگلیسی، فرانسه) مطرح شده بود. آموزش زبان فرانسه که اجرا نشد و برای زبان انگلیسی نیز دبیر توانمندی حضور نداشت.

۲- در یکی از ترم‌ها، درسی با عنوان «اسطوره‌شناسی» ارائه شد که در آن درباره اسطوره‌های اروپایی، چندخدایی، و باورهایی مانند تناسخ صحبت می‌شد. این محتوا برای دانش‌آموزان این مقطع که در سن خودشناسی هستند، می‌تواند موجب سردرگمی ذهنی و اعتقادی شود. با توجه به اینکه کشور ما خود دارای تاریخ و فرهنگ غنی است، بهتر بود از اسطوره‌های ایرانی بهره گرفته می‌شد.

۳- به نظر می‌رسد در انتخاب دبیران، بیشتر از نیروهای کم‌تجربه استفاده شده و گزینش بر مبنای سوابق تخصصی و تربیتی کافی صورت نگرفته است.

من واقعاً این مدرسه را پیشنهاد نمی‌کنم و امیدوارم آموزش و پرورش نظارت دقیق‌تری بر چنین مدارس غیردولتی داشته باشد تا رسالت آموزشی و تربیتی خود را بهتر انجام دهند.

در پایان، از سایت تیزلند نیز متشکرم که فضایی فراهم کرده تا خانواده‌ها بتوانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
یلدا
(1404/03/01)
من دو سال در این شعبه مشغول به تحصیل بودم، به جرئت میتونم بگم بهترین دوره توی کل زمان تحصیلم بود. دو سالی که سرنوشت ساز و مهم هم هست
فارغ از نتیجه کنکور و هر چیزی من از اینکه دو سال از عمرم رو تو علوی بودم اصلا پشیمون نیستم بلکه به هرکسی هم پیشنهاد میکنم.
علاوه بر درس، روحیه و انگیزه هم تقویت میشه اینجا، دبیران عالی و پرسنل خوب و با حوصله، امیدوارم هر کجا که هستن حالشون خوب باشه.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر غزل
(1403/03/25)
من نمیدونم بقیه روی چه حساب از این مدرسه تعریف و تمجید میکنن؟ من از نزدیک این مدرسه رو دیدم و با پرسنل اجرایی اینجا صحبت کردم و واقعا ناراضی و گله‌مندم... در انتخاب دبیرا دقت بیشتری داشته باشند و از معلمای سن بالا و بازنشسته استفاده نکنن
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مهسا
(1402/05/31)
من 2 سالی هست که دخترم رو تو این مدرسه ثبت نام کردم ، از همه لحاظ علمی ، تربیتی و ... راضی هستم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
عارفه
(1402/05/08)
من واقعا از نحوه اطلاع رسانی مدرسه با اولیا راضی هستم و این باعث میشه من در جریان روند کارهای دخترم باشم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
حدیث آشنا مند
(1402/04/30)
نظرم در مورد مدرسه علوی بسیار خوشایند است و به همه عزیزان توصیه می کنم در این مدرسه درس بخواند ما از تابستان به مدرسه می رویم اما بسیار روزهای جذاب و هیجان انگیز در مدرسه علوی داریم.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
اولیای دانش آموز
(1402/04/28)
من دو سال دخترم در این مدرسه بود و باتوجه به اینکه مشاهده کردم اولویت مسئولین مدرسه بیشتر مسائل مالی است تا آموزشی پرونده دخترم را گرفتم و از مدرسه خارج شدیم
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بغدادی نژاد
(1402/04/24)
اگر نظر من را به عنوان یک اولیای پایه هفتمی بخواهید باید بگویم دختر من از زمانی که وارد علوی شد بسیار شاداب شده چون وقتی نظرشو می پرسم به من میگه در کنار آموزش کلاس های فرا آموزشی جذاب و دارای آزمایشگاه بسیار مجهز است دخترم خیلی با نشاط و سرحال به مدرسه می رود
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فریده ملکوتی نیا
(1402/04/20)
من مادر یکی از دانش آموزانی هستم که در علوی درس می خواند خواستم در اینجا نظرم ثبت کنم تا دیگر اولیا نیز مثل من دغدغه فرزند خود را دارن بتواند راحت انتخاب کنم علوی مدرسه ای است در کنار آموزش بسیار مدرسه ای شاد دارای پرورشی قوی و فرزند شما را به درس خواندن بسیار علاقه مند به درس می کند.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پرسش شاکرمندیان
(1402/04/19)
می خواستم به عنوان دانش آموزانی که 3 سال در علوی درس می خونه نظر خودم را در اینجا بگوییم.من از سال هفتم وارد علوی شدم الان در پایه نهم درس می خوانم واقعا در مدرسه علوی علاوه به آموزش به پرورش هم خیلی اهمیت می دن.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
کتابیان فرد
(1402/04/17)
تشکر و قدردانی خدمت کادر با تجربه متوسطه 1 علوی من اولیای دانش آموز پایه هفتم هستم خیلی خوشحالم که در مدرسه علوی دخترم تحصیل می کنه کادر متوسطه 1 علوی بسیار با تجربه و فوق العاده هستن .خدا قوت
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فردیان.آناهیتا
(1402/04/06)
سلام سلام پرسنل محترم علوی خسته نباشید.ممنون بابت راهنمایی که در زمینه درسی انجام دادید تا من بتوانم بهترین مسیر را انجام کنم.خدا قوت
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شاکردوست
(1402/03/28)
باسلام اطرافیان مدرسه علوی را به من معرفی کردن و من خودم با تحقیقاتی که انجام دادم فهمیدم بهترین گزینه برای درس خواندن دخترم مدرسه علوی است .ودر مدرسه علوی پیشرفت چشم گیری کرد. خواستم از کادر حرفه ای و با تجربه دبیرستان علوی تشکر کنم بابت کلاس های المپیاد بسیار قوی و من توانستم در المپیاد مقام بیاورم من از راهنمایی مشاور و کلاس های بسیار قوی با استاد با تجربه

پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بهار امیر علی
(1402/03/06)
ممنون بابت زحمات کادر با تجربه و دلسوز اجرایی علوی من شاغل هستم و یکی از دغدغه‌های بزرگ زندگیم دخترم بود با ثبت‌نام در مدرسه علوی بزرگ‌ترین مشکلم حل شد.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مهتاب آشنا
(1402/03/04)
سلام بهترین مدرسه که در کنار آموزش کلاس های فرا آموزشی بسیار مهیج و کار آمد که برای آینده بسیار مفید است من عاشق کلاس سواد مالی و پژوهش مدرسه هستم واقعا در کلاس سواد مالی چیزهای مفید آموزش داده می شود ممنون بابت انتخاب خوب
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
اسدنگاری
(1402/02/29)
با سلام من دانش آموزانم پایه نهم است خیلی استرس امتحان نهایی را داشتم با جلسه توجیهی که برامون گذاشتن و توضیح دادن شرایطتو خیالم راحت شد تشکر از کادر حرفه ای متوسطه اول
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
جودمردی
(1402/02/19)
سلام و خسته نباشید به کادر با تجربه و خستگی ناپذیر علوی بنده به عنوان اولیایی که دو دانش‌آموز در مدرسه علوی دارم خواستم از کادر مدرسه تشکر و قدردانی کنم و به شما عزیزانی که این نظر را می‌خوانید توصیه می‌کنم الان که موقع ثبت‌نام مدارس علوی است حتما به مدرسه علوی مراجعه و انتخاب اول خود را مدارس علوی قرار دهید.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
آویسا .م
(1402/02/18)
سلام
تشکر از کادر بسیار قوی و باتجربه مدرسه علوی من دو دانش آموزانم در مدرسه علوی درس خوندن بسیار خوشحالم که انتخابم مدرسه علوی بود.الان که فصل ثبت نام در مدارس علوی هستن به اولیای عزیزی که آینده دانش آموزشان براشون اهمیت داره حتما در مدارس علوی ثبت کنند.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارینا
(1401/12/13)
سلام خواستم تشکر کنم از کادر حرفه ای و با تجربه علوی شعبه جمهوری واقعا از نظر کیفیت آموزشی در سطح بالا قرار دارند .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
اولیاء
(1401/11/19)
از لحاظ درسی و آموزشی خوب هست و معلمین خوبی هم داره اما دختر من که پایه هشتم هست خیلی از امکانات خاصی استفاده نمیکنند. به نظر من دانش آموزان مدرسه مودب نیستند. به نظر من مدرسه عملکرد بالایی نداره راضی نیستم.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
صدف اشتهاردی
(1401/11/16)
سلام خواستم تجربه 3ساله که در دبیرستان علوی شعبه جامی بودم در اختیار قرار بدم واقعا دارای کادر با تجربه و از نظر تجهیزات بسیار مجهز است.تشکر از همه کادر مدرسه
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مهشید مقاره
(1401/10/27)
دبیرستان دخترانه جمهوری یک مدرسه هوشمنده که از نظر کیفیت آموزشی جزو بهترین مدارس متوسطه دخترانه هست که فعالیت های فراآموزشی داره و کلاس های مهارت زندگی هم داره که برای دانش آموزان خیلی عالی و کاربردیه
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شهروند
(1401/10/26)
سال گذشته دخترم دانش آموز این مدرسه بود واز مدرسه راضی نبودم. من این مدرسه رو پیشنهاد نمی کنم .
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مبینا
(1401/10/05)
دبیرستان متوسطه دخترانه جمهوری واقع در خیابان حافظ از نظر کیفیت آموزش و فعالیت های فرا آموزشی جزو بهترین مدارس منطقه ١١ است
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نیلوفر صادقی
(1401/09/30)
اگه دنبال مدرسه ای می گردید که کلاس های هوشمند و فراآموزشی داشته باشه و دارای کیفیت آموزش بالا باشه من دبیرستان دخترانه جمهوری رو پیشنهاد میدم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
خابوری
(1401/09/21)
من برای دخترم دنبال مدرسه ای میگشتم که هم کیفیت آموزشی بالا و هم کلاس های فراآموزشی داشته باشه که دخترم بتونه از زمانش خوب استفاده کنه به نظر من مدرسه دخترانه علوی شعبه جمهوری بهترین گزینه هست.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
عطیه کوهساران
(1401/09/20)
من دخترم درمدرسه علوی درس می خواند بسیار برام مهم بود دخترم در مدرسه ای که درس می خواند علاوه بر یاد گرفتن درس ها در محیطی شاد باشد علوی در کنار آموزش قوی و برگزاری اردو و جشن ها بسیار مهیج محیطی شاد برای دانش آموزان فراهم کرده.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
طالقانی
(1401/09/19)
سلام خواستم بگم دبیرستان دخترانه جمهوری بهترین مدرسه منطقه 11از نظر کیفیت آموزش هست و من خوشحالم که دخترم رو در این مدرسه ثبت نام کردم.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فاطمه رضایی
(1401/09/15)
من اولیای دانش آموز پایه هشتم علوی هستم من با مطالعه نظرات و دیدی که عزیزان در تیزلند درباره مدارس علوی دادند این مدرسه را برای دخترم انتخاب کردم.خواستم نظر خود را درباره دبیران متخصص و توانمند علوی بگم بسیار توانمند و باتجربه هستن تشکر می کنم.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
افشاری
(1401/09/13)
مدارس علوی یکی از کامل ترین مدارس غیر انتفاعی که برای هر مقطع مسئول پایه مرتبط وبا سابقه بهمان مقطع را برای دانش آموزان در نظرگرفته که به راحتی مشکلات دانش آموزان را در زمینه درسی برطرف می کنند و بهترین برنامه ی مطالعاتی را با توجه به شناخت دانش آموزان ارائه می دهند.
من به عنوان اولیایی که دانش آموزم از دبستان تا به الان که در مقطع هشتم واقعا از مدرسه علوی رضایت دارم و کادر اجرایی رضایت دارم امکانات و تجهیزاتی که در مدرسه وجود دارد شامل کتابخانه سایت آزمایشگاه بسیار کامل و بروز است.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارا جهانبخش
(1401/09/09)
من خیلی برای انتخاب مدرسه خوب مردد بودم زمانی که یکی از دوستانم علوی را به من معرفی کرد زمانی که برای بازدید مدرسه رفتم و امکانات اتاق سایت .کلاس های بزرگ و آزمایشگاه را دیدم و امکانات پیشرفته مدرسه را دیدم تصمیم قطع گرفتم در مدرسه علوی ثبت نام کنم.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شاداب عابدین
(1401/09/08)
سلام من با مطالعه نظرات مختلف در تیزلند توانستم بهترین مدرسه را برای درس خواندن دخترم انتخاب کنم علوی دارای کلاس هایبزرگ و آزمایشگاه بسیار مجهز برای استفاده دانش آموز است. تشکر از کادر با تجربه علوی
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
م.زارع
(1401/09/03)
سلام وخدا قوت به کادر مدرسه علوی شعبه جمهوری من خیلی استرس امتحان نهایی دخترم داشتم بخاطر انتخاب رشته ولی با وجود کادر حرفه ای و دبیران با تجربه مدرسه دخترم با نتیجه عالی از سد امتحان نهایی و انتخاب رشته به راحتی گذشت.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شانیا
(1401/09/01)
من دانش،آموزان پایه هفتم در مدرسه علوی شعبه جمهوری هستم در مدرسه ما بهترین امکانات و کلاس های بزرگ وجود دارد و امکانات خیلی پیشرفته می باشد من به عنوان دانش آموزان خیلی خوشحالم که در مدرسه علوی درس می خونم تشکر از کادر حرفه ای مدرسه علوی
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارا.ملکی
(1401/08/30)
سلام با تشکر از مدرسه علوی بابت امکانات پیشرفته مدارس علوی و فضای مناسب و کلاس های بسیار مجهز و بزرگ
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مرادی
(1401/08/06)
مدرسه خوبیه در آنجا همه به فکر پیشرفت درسی ما هستند
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
آرمیتا مهدوی
(1400/10/05)
باتشکر فراوان از کادر دبیران و مسئولین دبیرستان علوی که واقعا جز مدارس هزاره سوم هستند .
بسیار خوشحال هستم که دانش آموزانم در مدرسه علوی درس می خواند.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارا همتی نیا
(1400/09/28)
خسته نباشید به دبیران و کادر دبیرستان علوی شعبه منیریه در شرایط آنلاین تمام خدمات حضوری را فراهم کردن و بسیار آموزش قوی دارند.ممنون
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سحر افشاری
(1400/09/28)
با سلام
من اولیا پایه هفتم هستم .دخترم در شرایط آنلاین خیلی افت تحصیلی پیدا کرده بود.زمانیکه که در مدرسه علوی ثبت نام کردم با توجه به اینکه آنلاین بود تمام شرایط حضوری برایش فراهم بود.
بسیار تشکر می کنم از کادر و دبیران مدرسه شعبه منیریه .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مرادی
(1400/06/27)
یکی از منظم ترین و بهترین مدرسه در منطقه یازده تهران هستش خسته نباشید و خدا قوت میگم به مدیریت محترم و پرسنل مدرسه
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ستاره آریان فرد
(1400/06/15)
علوی جز مدارسی هست که ب شعارش به معنای واقعی عمل می کند
تبدیل سواد به مهارت
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ستایش موسوی راد
(1400/06/04)
عرض خسته نباشید خدمت کادر مجرب و با تجربه شعبه منیریه
من اولیای ستایش موسوی هستم و دانش آموز خود را از سال هفتم در دبیرستان علوی ثبت نام کردم.بسیار خرسند هستم که دخترم در دبیرستان هزاره سوم علوی درس می خواند در دبیرستان علوی واقعا سواد را تبدیل به مهارت می کند.و دانش آموزان علاوه بر سواد مهارت لازم در دروس را نیز کسب می کنند.
با تشکر
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
زهرا کاشی
(1400/05/26)
سلام
من دانش آموز پایه هفتم در شعبه مرکز هستم.من در سطح پایین تسلط زبان بودم با ورود در دبیرستان علوی و شرکت در کلاس های زبان تسلط خوبی پیدا کردم دردسر زبان و بسیارخوسحالم که شاگرد دبیرستان علوی هستم.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
راضیه محبی
(1400/05/22)
مدرسه خوبیه انصافا
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فاطمه.س
(1400/03/25)
سلام
من دخترم در پایه هفتم دبیرستان علوی تحصیل می کند.بسیار کادر دبیران عالی و پرسنل دبیرستان بسیار پیگیری با تشکر
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
زهرا کاشی
(1400/03/09)
سلام
امسال با توجه به شرایط سخت کرونا مدارس علوی واقعا خوب کار کردند وسیستم آنلاین مدارس علوی بسیار قوی بود از کادر دبیرستان علوی بسیار ممنونم.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
اولیا دانش آموز
(1400/03/02)
واقعا از همه لحاظ عالیه مدرسه خوبیه خسته نباشید میگم به همه
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
کاملیا افشار
(1400/03/02)
سلام هفته ملی علوم در دبیرستان علوی واقعا جز برنامه های فرااموزشی خیلی خوب این مدرسه است برای من خیلی هیجان انگیز بود
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
معین الدین
(1400/02/20)
سلام
بسیار خوشحال هستم با توجه به شرایط پیش اومده دخترم را در مدارس علوی ثبت نام کردم.
تشکر می کنم از کادر فهیم و دلسوز شعبه منیریه تشکر و قدردانی و خدا قوت.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
علوی بهترین مدرسه
(1400/02/07)
اولش با شک ثبت نام کردیم ولی الان که آخر سال هست نتیجه رو دارم میبینم دخترم چقدر پیشرفت کرده و به درس علاقمند شده و با انگیزه سر کلاسها حاضر میشه برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی واقعا دقیق هست و بر اساس توانایی دانش آموز
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
هراتی
(1399/11/24)
ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت و پرسنل محترم مدرسه ایی بسیار عالی و منظمی هست خدا قوت به همگی
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
منا مهران منش
(1399/11/23)
سلام واقعا از کادر دبیرستان علوی کمال تشکر دارم من به دلیل شاغل بودن کمتر می توانم به فرزند خود رسیدگی کنم از نظر رسیدگی واقعا درحدعالی چ از نظر انضباطی چ از نظر آموزشی واقعا عالی و خسته نباشید میگم به کلیه پرسنل دبیرستان علوی شعبه منیریه
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مینا
(1399/11/22)
مدرسه خوبی هست .
سیستم حضور و غیابشون در کلاسهای انلاین خیلی خوبه و خیالم راحته دخترم نمیتونه غیبت کنه . بخش زبانی این مجموعه هم خیلی قوی هست و کاملا براساس اموزش نوین عمل میکنن و دخترم انگیزه خیلی بیشتری گرفته .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر دانش آموز
(1399/10/29)
بسیار ممنون از پرسنل دلسوز مدرسه که در هر زمان پاسخگوی نیاز بچه ها هستند و ممنونم از مدیر مجموعه که نظارت دقیق بر روند دانش آموزان دارند. واقعا بهشون خسته نباشید میگم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مریم
(1399/10/28)
من روی آموزش دخترم خیلی حساس هستم و با وسواس این مدرسه رو انتخاب کردم و الان هم خیلی راضی هستم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شیما نظری
(1399/10/28)
با تشکر از پرسنل زحمت کش مدرسه و مدیریت محترم شعبه
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
اصغری
(1399/10/28)
مدرسه بسیار عالی هست با مدیریت و پرسنل مجرب
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نسترن یوسفی
(1399/10/28)
بسیار خوشحالم که در دبیرستان علوی امسال درس می خونم واز دوست عزیزم بابت معرفی این مدرسه عالی تشکر می کنم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
زهراکاشی
(1399/10/27)
باتشکرازمدیردلسوزوپیگیر مدرسه علوی که دبیران تخصصی وکادربسیارمجرب که پیگیری های آموزشی بسیاردقیق ومنظم دارند.ممنون ازکلاس های باکیفیت آنلاین ودوزبانه بودن مدرسه که کمک بزرگی به یادگیری زبان انگلیسی داشت.
ستایش شعبانی
(1399/10/27)
خوشحالم که امسال در دبیرستان علوی شعبه منیریه درس می خونم تشکر از مسئولین دبیرستان
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سحر سروش
(1399/10/27)
مدرسه بسیار عالی و پیشرفته با کادر واقعا مجرب و با تجربه بسیار خوشحالم که در این مدرسه درس می خونم .
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
زهراکاشی
(1399/09/16)
از خانم ها منشاری دبیران عزیز فیزیک و شیمی بخاطر تدریس بسیار خوبشان در متوسطه اول نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم و همچنین سپاس فراوان از مسئولین پایه متوسطه اول خانم هارعدی و نریمان بابت مشاوره و پیگیری های آموزشی که دارند.
تشکر ویژه از خانم کشاورزی عزیز مدیریت این مجموعه
پاسخ : با سلام
با تشکر از دبیران عزیز و مشاوران که توانسته‌اند شما را با مدرسه همراه
کنند. از رضایت شما خوشحالیم
بازدیدکننده سایت
(1399/09/02)
مدرسه علوی در ایام کرونا خیلی خوب عمل کرده.کلاس های آنلاین خیلی با کیفیت هست و ما دچار قطع و وصلی کلاس نمیشیم . پیگیری مشاور و مسئولین مدرسه خیلی خوبه . از لحاظ زبان انگلیسی خیلی حرفه ای کار میشه . حتی ریز تکالیف بچه ها هم چک میشه . برای دخترم هم در کلاس انلاین و هم در کانال های درسی رفع اشکال میکنن .
پاسخ : در کلاس‌های حضوری علوی آموزش زبان به روش غوطه‌وری تدریس می‌شود. حال که امکان آموزش حضوری وجود ندارد تلاش می‌کنیم تا در کلاس‌های مجازی بالاترین کیفیت آموزشی را داشته باشیم. از همراهی شما سپاسگزاریم
نسترن یوسفی
(1399/09/02)
دختر من پایه هفتم هست برای انتخاب مدرسه خیلی تحقیق کردم و این مدرسه رو بهم معرفی کردن و خداروشکر خیلی مدرسه خوبیه هم از لحاظ آموزشی دبیرهای قوی داره هم کادر اجرایی فوق العاده ای داره و خیلی منظم و پیگیر هستن و با اینکه الان بخاطر کرونا کلاس ها مجازی برگزار میشه دختر من اصلا افت تحصیلی نداشته و همه اینها رو مدیون مدیریت قوی این مجموعه هستم
پاسخ : مسئولیت مدرسه علوی ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات آموزشی در همه شرایط به دانش‌آموزان است. از اینکه رضایتتان را جلب کرده‌ایم خوشحالیم
اولیا دانش اموز
(1399/09/02)
من از این مدرسه بسیار راضی هستم و با خدمات خوبی که هم از نظر آموزشی و هم مشاوران و هم پرورشی در اختیار ما میگذارند خیالم را برای آینده فرزندم راحت میکند و مطمئن هستم با ادامه تحصیلش در این مدرسه به آنچه دنبالش است میرسد چون چیزی که این مدرسه به فرزندم یاد میدهم تلاش و امید است .
پاسخ : از همراهی شما سپاسگزاریم
سحر سروش
(1399/09/02)
واقعا مدارس علوی در سراسر ایران تک هستش واز نظر کیفیت آموزشی و مدیریت و کادر جز اولین ها هستن خیلی خوشحالم که در علوی درس می خونم
پاسخ : همراهی دانش‌آموزان و اولیا افتخاری برای مجموعه علوی محسوب می‌شود. از کسب رضایتتان خوشحالیم

بی نام
(1399/08/24)
خیلی مدرسه خوبی هست در جواب دوست عزیزمون مه گفتن مشاور پایه دهم مشاور هم هست اتفاقا یکی از دلایل ثبت نام من همین موضوع بود و هیچ نقطه ضعفی نداره این موضوع دختر من خیلی راضی هست خودم و همسرم هم خیلی راضی هستیم پیگیری پرسنل بسیار عالی فضا بسیار خوب در این ایام ذره ای احساس سختی نکردیم از طریق سامانه خودشون کلاس و آزمون برگزار میکنند و خلاصه هرچی از خوبیاش بگم کم گفتم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.