درباره متوسطه دوره اول دخترانه غیر دولتی نرگس
مدرسه نرگس یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره اول است.
این مدرسه یکی از مدارس منطقه 11 (محدوده
خیابان ولیعصر) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی
خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فرهنگ، کوچه هجدهم، بن بست چهارم، پلاک 54، دبیرستان نرگس ثبت شده است. شماره تماس این
مدرسه 55387463 است که می توانید با این شماره با
این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه، یکی از مجموعه مدارس نرگس است (برای دیدن سایر مدارس این مجموعه، اینجا کلیک کنید).
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم نیره سادات نبوی و موسس آن حاج آقا لولاچیان است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخشهای زیر میتوانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید :
http://nargesschool.ir/
این مدرسه راههای ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتساپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 21,373 بار بازدید شده است.
برای این مدرسه 41 نظر ثبت شده است که میتوانید در بخش نظرات، آنها را ببینید.
از آنجایی که شما وارد سیستم نشدهاید فقط 3 نظر را میبینید. اگر میخواهید تمام 41 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید،
عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم میتوانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسیهای مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
» مدرسه دخترانه نشانه رستا (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 11)
مدارسی که مایل هستند در بخش توصیه ویژه به مخاطبان نمایش داده شوند میتوانند با ما تماس بگیرند:
(021) 28424941
(021) 91031529
09301965519
با ما تماس بگیرید. ما راههای مختلفی برای تقویت جذب دانشآموز در مدرسۀ شما داریم و میتوانیم همراه خوبی برای شما در مسیر جذب دانشآموزان برتر باشیم.
استان: تهران | شهر: تهران | منطقه: منطقه 11 محدوده: خیابان ولیعصر
مقطع تحصیلی : متوسطه دوره اول | نوع مدرسه : غیر دولتی
جنسیت : دخترانه (لیست مدارس غیر دولتی دخترانه منطقه 11 شهر تهران) (لیست مدارس دخترانه منطقه 11 شهر تهران)
نشانی: خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فرهنگ، کوچه هجدهم، بن بست چهارم، پلاک 54، دبیرستان نرگس
نقشه قرار گیری: محل دقیق مدرسه در نقشه مشخص شده است (کلیک کنید)
مدیر : خانم نیره سادات نبوی | موسس : حاج آقا لولاچیان
تلفن تماس (سامانه آموزش و پرورش) : 55387463
نام مدرسه (بانک اطلاعات آموزش و پرورش): نرگس
وب سایت : http://nargesschool.ir/
ایمیل : nargeshighschool[at]gmail.com
فکس : 55382812
دفعات مشاهده مدرسه در سایت : 21373 بار (این مدرسه مورد توجه بازدید کنندگان است)
- رستوران : دارد
- غذاخوری : ندارد
- همراه آوردن غذا توسط دانش آموز : بله
- ارائه غذا و ساندویچ در بوفه : بله
- کتابخانه : دارد
- سالن مطالعه : دارد
- امکان خرید کتاب از کتابخانه : دارد
- نمازخانه : دارای فضای بزرگ و مناسب
- آزمایشگاه فیزیک : دارد
- آزمایشگاه زیست : دارد
- آزمایشگاه شیمی : دارد
- ساعت شروع کلاس ها : 07:30
- ساعت خاتمه کلاس ها : 14:00
- تعداد کل دانش آموز : 170
- تعداد کلاس : 8
- متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس : 20
- زنگ اتمام کلاس ها در پایه های پایین و بالا : یکسان است
- اتاق بازی : ندارد
- کف پوش ویژه در حیاط و اتاق بازی : ندارد
- کلاسهای فوق برنامه ریاضی، علوم و سایر دروس : دارد
- هوشمند سازی شده؟ : بله
- چه استفاده ای از هوشمند سازی می شود؟ : جهت تدریس دروس و پژوهش دانش آموزی
- کلاس جبرانی درسی توسط مدرسه برگزار می شود؟ : بله
- کلاس فوق برنامه هنری دارد؟ : بله
- نیاز به کلاسهای بیرون از مدرسه وجود دارد؟ : بسته به نظر اولیا دارد
- دانشآموزان در چه آزمونهایی شرکت می کنند؟ : مرآت
- زنگ پژوهش : دارد
- آموزش زبان خارجه دارد؟ : بله
- آزمون مستمر (هفتگی-ماهیانه) توسط مدرسه دارد؟ : بله
- دانش آموز اجازه همراه داشتن موبایل یا تبلت دارد؟ : بله
- حمل کتاب توسط دانش آموز؟ : بله
- آیا معلم با دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : خیر
- آیا مشاور تحصیلی همراه دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : خیر
- تکلیف منزل روزانه دارد؟ : بله
- تکلیف منزل هفتگی و روزهای تعطیل دارد؟ : بله
- استعداد یابی و ... با چه متدی انجام می شود؟ : با آزمون و مصاحبه و جلسات کارگاهی
- زنگ ورزش چگونه است؟ : دانش آموزان با لباس ورزشی قادر به ورزش و تنرین هستند
- درباره انجمن اولیا و مربیان : جلسات انجمن اولیاء هر ماه برگزار می گردد. و از مصوبات جلسه بهره گرفته می شود
- کارگاه تاتر و فعالیت های هنری : بله
- چه اردوهایی در برنامه قرار دارد؟ : تفریحی، هنری، زیارتی، مهارتی
- چه برنامه های مذهبی در مدرسه برگزار می شوند؟ : دبیرستان نرگس به برگزاری مراسم مذهبی بسیار مقید می باشد.
- آیین نامه انضباطی مکتوب تدوین شده و در دسترس قرار دارد؟ : بله
- ورود و خروج از مدرسه به شکل دقیق کنترل می شود؟ : بله
- وضعیت نظافت مدرسه : خوب
- وضعیت آبخوری مدرسه : خوب
- پنجره کلاس ها : هم رو به حیاط و هم رو به کوچه و خیابان
- برخورد کارکنان و مسئولین مدرسه : مناسب
- فضای حیاط : بزرگ
- مدرسه دارای مقاطع دیگر هم هست؟ : بله
- مدرسه وب سایت دارد؟ : بله
- وب سایت مدرسه به روز می شود؟ : خیلی به روز
- صفحه تماس با ما و توضیحات سایت مدرسه کامل است؟ : اطلاعات خوب و کاربردی و کافی
- نشانی صفحه آپارات مدرسه : https://www.aparat.com/nargeshighschool/
- سال تأسیس : 1365
- آزمون ورودی : ندارد
- نوع آزمون ورودی : آزمون و مصاحبه حضوری
- روش ثبت نام آزمون ورودی : حضوری
- روش پیش ثبت نام : حضوری و اینترنتی
- تاریخ برگزاری آزمون ورودی : اردیبهشت
- تاریخ شروع پیش ثبت نام : اسفند
- تاریخ شروع ثبت نام : اردیبهشت
- مجتمع آموزشی : دبیرستان نرگس دوره اول ودوم
- معاون آموزشی : الهه امیری
- معاون اجرایی : اکرم ملکی
- معاون پرورشی : فاطمه عظیمی
- مشاورین / مسئولین پایه : خانم باقری پایه هفتم، خانم نقدی پایه هشتم، خانم تقوی پایه نهم
- مشاور المپیاد و مسابقات علمی : سمیه سادات میرباقر
- مشاور فرهنگی و هنری : سهیلا شیر محمد
- مشاور ورزشی : اکرم یزدانی
- سرویس ایاب و ذهاب : دارد
- هزینه سرویس : مجزا دریافت می شود
- اتاق بهداشت : دارد
- امکان حضور در مدرسه پس از خاتمه مدرسه : دارد
- پزشک مدرسه : سمانه مسگرها
- امکانات ورزشی مدرسه : وسایل ورزشی
- کارگاه کامپیوتر : دارد
- امکانات سمعی و بصری : دارد
- سیستم آموزشی : مدبر
- کمد شخصی : بله
- نیمکت دانش آموزان : دو نفره
- وجود مدرسه با جنس مخالف یا مقطع بالاتر در نزدیکی مدرسه : خیر
- کلاسهای آمادگی آزمون تیزهوشان : ندارد
برای مشاهدۀ مدارس همتراز با این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات مدارس همتراز این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
برای مشاهدۀ مدارس نزدیک این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات 11 مدرسه نزدیک این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 839)
مدرسه نرگس، متوسطه دوره اول غیر دولتی دخترانه : خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فرهنگ، کوچه هجدهم، بن بست چهارم، پلاک 54، دبیرستان نرگس
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه جوانه های علم و فرهنگ
» مدرسه فرهنگ بانو امین
» مدرسه آینده برتر
» مدرسه جاوید
» مدرسه بشارت
» مدرسه سیمای فرشتگان 2
» مدرسه شهدای لواسان
» مدرسه سودمند 1
» مدرسه درخشان
» مدرسه چشمه اندیشه
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه سلام فرمانیه
» مدرسه هدی
» مدرسه منتظران قائم
» مدرسه علوم
» مدرسه مشکوه
» مدرسه مفید (واحد نیایش، تخصصی علوم انسانی)
» مدرسه نردبان زندگی
» مدرسه فروغ بهمن
» مدرسه آوای فرهنگ
» مدرسه روحی شاد
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه روشنگران
» مدرسه ستارگان نور
» مدرسه نوآور
» مدرسه علوم نو
» مدرسه سلام اسلام
» مدرسه سفیران پردیس
» مدرسه سوده
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه نیکنام نوین
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه آوای مهر
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه موعود
» مدرسه طراوت
» مدرسه آینده برتر
» مدرسه خاتم
» مدرسه دانشبُن
» مدرسه جامی نوین
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه سهراب سپهری
لیست بهترین مدارس تهران
همین حـالا عضو میشوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد میشوم تا نظر بدهم!
من این مدرسه رو پیشنهاد نمی کنم
از مربیان پرورشی رضایت نداشتم.
معلمان جوان و مسن هم باهم دارد
معاون آموزشی دقیق و کمی سخت گیر ولی به نفع دانش آموز به نام خانم امیری دارد
مهربان و جدی هستند دقت نظر بالا
خانم میر باقر معاون پژوهش نیز کمی سخت گیر ولی خندان ودقیق دارند
بازی فکر مدرسه نیز مطلوب است و جدید
مدرسه نمازخانه و آزمایشگاه و نهارخوری دارد
خانم. امیری معاون آموزشی دوره اپل عالی هستند جدی و مهربان و مدیر و منظم و یک دلسوز واقعی و علم کاری بالا همچنین معاون آموزشی کم پیدا می شود
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
من شش سال در دبستان نرگس درس خوندم و راضی بودم و اتفاقا میخواستم برای راهنمایی هم برم و قبول هم شدم ولیکن زمان مصاحبه کادر اجرایی رفتار مناسبی نداشتند و من نتوانستم خوب عمل کنم
البته دوستان من که هنوز اونجا درس میخونن راضی هستن ولی من خودم جای دیگه هستم.
در کل پیشنهاد نمیکنم ..
خانم امیری مهربان از شما سپاس گزاریم
معاون آموزشی یعنی در حد مدیر
درک شما نسبت به کلیه بچه ها قابل تقدیر است
سیستم آموزشی مدرسه خیلی خوب بود حتی قبل از انقلاب تدریس قرآن داشتن کادر آموزشی خیلی دلسوز بودن،یاد خانم قهرمانی معلم کلاس اول که خیلی خیلی دوسش داشتم بخیر خدا رحمتشون کنه، خانم سجادی مدیر مدرسه که اجازه داد پشت بلندگو نماز جماعت مدرسه رو بخونم و این یکی از آرزوهای من بود که ایشون برآورده کردن (خیلی دوستشون داشتم و دارم ) خانم وفائی، خانم فرامرزی، خانم برادران و همه اون معلمین عزیزم بخیر و نیکی، اگر زنده ان همیشه سلامت و شاد باشن و اگر به رحمت خدا رفتن یادشون گرامی، دلم میخواست حسی که از دبستان نرگس برام بجا مونده رو اینجا بنویسم . خاطرات کودکی همیشه قشنگن ولی وقتی بزرگ میشی از یاد آور ی اونها غم بزرگی به دلت میشینه .چون دیگه اونایی رو که نقش اول شیرینی اون خاطرات رو برات داشتن دیگه نداری و این غم خیلی خیلی بزرگه .
و کارشناس هستند تک هستند
فکر کنم نظم آموزش این مدرسه مدیون ایشان است.
تشکر از خانم میرباقر کارشناس پژوهش دبیرستان
چنین نیروهایی پیدا نمی شود
خلاصه توصیه ی من به عنوان دانش آموزی شناخت کافی داره از مدرسه، پیشنهادش نمیکنم.
که در شوش هست؟
باتشکر
من مایل به همکاری با دبیرستان شما هستم. مدرک علوم اجتماعی و مدیریت رسانه دارم و میتونم دروس علوم اجتماعی و سواد رسانه ای تدریس کنم لطفا در صورت نیاز به ایمیل من پیام بدید. ممنونم
برای موارد اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
موفق باشید.
بهترین کادری ( خانم سجادی ، خانم دوستانی ،خانم فرامرزی ، خانم تهرانی ، آقای صنوبری و ...) که لحظه لحظه زندگی و آینده ام رو ساختن و من آموختم انسانیت و زندگی زیباست .
آرزو میکنم هرکجا که هستند زیر سایه رحمت الهی باشند.
امروز که به عنوان یک مادر دنبال مدرسه برای دخترم میگردم ، جای خالی کادر دلسوز و مهربان و دانای مدرسه نرگس رو بیشتر درک میکنم .
به نظرم مدرسه نرگس یکی از بهترین مدارس در تهران هست
با معلمانی مجرب و فوق العاده
سطح درسی بالایی داریم و ازمون های متداولی از ما گرفته میشود
من 3 سال است که در این مدرسه درس میخوانم و نهم هستم و واقعا ناراحت هستم که دیگر چنین معلم های فوق العاده ای رو نمیبینم و نخواهم دید...
به حجاب و مذهب اهمیت زیادی میدن و همچنین اخلاق براشون خیلی مهمه...
خیلی از کادر اموزشی و پرورشی تشکر میکنم بابت زحماتشون
همچنین از سرکار خانم باقری و رجب زاده و خانم سعیدی و تمامی معلمان این مدرسه به خاطر تدریس فوق العادشون تشکر میکنم
امیدوارم که دوره دوم دبیرستان نرگس هم از نظر درسی و علمی عالی باشه و قبولی های خوبی داشته باشیم
من از این مدرسه معلم هاش معاون هاش و دانش آموزاش بسیار راضی هستم.
من پایه ی هفتم در این مدرسه هستم و از مشاور عزیزم سرکار خانم باقری بسیار به حاطر زحماتشون سپاس گزارم
اگر خواستید بهترین مدرسه رو برید بیاید اینجا
هم سطح درسیش بالا هم براى خانواده هاى مذهبى که دوست دارن دخترشون جاى خوب درس بخونه مناسبه
فضاى مدرسه ام خیلى عالیه
از لحاظ درسی فراتراز کتاب هستن و سطحشون خوبه،آزمونایی مثل مرآت رو میگیرن و تو دبیرستان با گزینه دو ادامه میدن
کادر آموزشی و مدیر بسیار باشخصیتی دارند و از نظر اخلاقی بچه ها خوب تربیت میشن.منتها توقع نداشته باشید که همه ی بچه ها از نظر اعتقادی در یه سطح باشن.نه
ولی تو دبیرستان باید بگم که سطح علمیشون خیلی خوب و بالا و عالیه و مشار های خیلی خوب و ماهر دارن،منتها از نظر هماهنگیو برنامه ریزی ضعیفن و به خاطر فشار درسا از نظر کارای فرهنگی خییلی ریزش داریم و خیلی وقت اینکارارو نداریم.من که خودم به شخصه ایتجا و بچه هاش رو دوست دارم ولی در پی رفتن به مدرسه ای با سطح علمی خیلی بالا هستم ولی اگر جور نشه قطعا سال سوم و پیشم رو اینجا ادامه میدم
درضمن اینجا اولین سالی که پیش دانشگاهی داشت مال سال 96 بود که برای اولین تجربه بد نبوده.قبولی شریف و امیرکبیر و دانشگاههای ازاد داشتیم
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
دختر من تو این مدرسه تحصیل می کنه واقعا کادر خوبی داره مدیر (خانم نبوی)و ناظم (خانم ملکی)فوق العاده هستنز
بااینکه خودم در بهترین مدارس تهران دوران تحصیلم رو گذراندم ولی مدرسه نرگس رو یه مدرسه بسیار خوب از همه هر لحاظ می بینم
من به عنوان دانش اموز معمولی وارد این مدرسه شدم و علاوه براینکه در حال حاضر جزو دانش اموزان برتر تهران هستم و هرچه درباره اینجا بگم بازهم کمه امسال که دارم از اینجا میرم خیلی ناراحتم و وقتی به این فکر میکنم که قرار دور از چنین معلمای درس بخوانم
فقط به شما نصیحت میکنم که به حرف های بیهوده بد خواهان گوش نکنید و اگر قراره تلاش کنید برای رسیدن به اینجا تلاش کنید چرا که اینده روشنی در انتظارتونه اینجا هم ارامش روحی حفظ میشود هم ارامش جسمی و .... در مجموع اینجا با وجود معلمای مهربونش عالیه.
هزینه مدرسه چقدرمبباشد؟
معدل ورودی بایدچندباشد؟
با تشکر از سرکار خانم نبوی
شایسته ترین و باتدبیر ترین مدیری که تاحالا دیدم
کادر مدرسه با فشارای زیاد
چ درسی چ روحی
ارامش رو میگیره از ادم
من راضی نبودم
درکل عاشق کادر نرگسم
البته خیلی هم مذهبی هستن
ولی بچه ها ی مدرسه بچه های پاک و سالمی هستن با تشکر
معلم های این مدرسه خوب هستند؟
لطفا سریع جوابم را بدهید.
متشکرم



