سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره دبستان (ابتدایی) پسرانه غیر دولتی مهرگان

مدرسه مهرگان یک مدرسه پسرانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 13 (محدوده فلکه اطلاعات) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی تهران‌نو، فلکه اطلاعات، خیابان سعدی، نرسیده به خیابان بلال حبشی، پلاک 133 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 77416969 - 77418518 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این دبستان پیش دبستان هم دارد.
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم فائزه تیموری و موسس آن آقای دکترعلیرضا وحیدی است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است. این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 10,259 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 4 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 4 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 5989)

مدرسه مهرگان، دبستان (ابتدایی) غیر دولتی پسرانه : تهران‌نو، فلکه اطلاعات، خیابان سعدی، نرسیده به خیابان بلال حبشی، پلاک 133

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز تصاویر را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه لاوان
» مدرسه حجاب
» مدرسه علامه طباطبایی واحد آبشناسان
» مدرسه فضیلت
» مدرسه هگمتانه
» مدرسه علوی شعبه خیابان دماوند
» مدرسه سروش
» مدرسه نور نرگس
» مدرسه کیمیای سعادت
» مدرسه نور نرگس

این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه منتظران قائم
» مدرسه آینده سازان برتر 1
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه علوم
» مدرسه نقش نو
» مدرسه محسن
» مدرسه علم مبین
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه پارسا

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه فرهنگ



» مدرسه سلام صدر

» مدرسه آفاق بدیع

» مدرسه دارالعلم

» مدرسه نوآور

» مدرسه سلام شهید زین الدین

» مدرسه هورمند

» مدرسه سلام نیک فرجام (زین الدین)

» مدرسه دانش

» مدرسه علوم نو

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه سیره فاطمی
» مدرسه دکتر حسابی
» مدرسه بین الملل سوده
» مدرسه سرای دانش واحد خیابان نیرو دریایی
» مدرسه موعود
» مدرسه ایراندخت
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه آفاق بدیع
» مدرسه مشکوه
» مدرسه ره پویان صنعت



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
برسام فراهانی
(1404/01/12)
عالی فقط بگم عالی
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
محبوبه فلاح
(1403/05/01)
سلام پسرم من یکسال در این مدرسه بود، مدرسه بسیار کوچیک موقع ثبت نام کادر مدرسه خیلی تحویل میگیرن و خوشحالن ولی داخل سال رفتارشون اصلا با بچه‌ها درست نیست همش اخم و برخورد، آموزشی هم اصلا نمی‌ارزه با این مبلغی که میخوان بگیرن زبان اصلا یاد نمیگیرن حیاط خیلی کوچیک تجربه بنده در دو سالی که پسرم مدرسه غیر انتفاعی رفته یا بیشتر هزینه کنید مدارس خیلی بهتر بزارید یا این مدارس اصلا ارزش نداره آخر سال هم بگن ما کار کردیم با بچتون این هزینه رو بزارید معلم خصوصی و کلاس‌های زبان و غیره بیرون از مدرسه تنها حسن این مدرسه تعداد کم دانش آموزان وگرنه آخر تابستون باید معلم خصوصی بگیرین، در آخر این مدرسه رو پیشنهاد نمیکنم
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
رضا
(1402/05/22)
من از این مدرسه راضی نیستم . به نظر من چیزی به نام زنگ ورزش نداشتن و حدود نصف سال معلم ورزش نداشتند. // کادر مدرسه بعضی از خوراکی ها را برای دانش آموزان ممنوع کرده بود. // مواقع تعطیلی به علت آلودگی هوا و غیره که طولانی میشد و لازم بود کلاس آنلاین داشته باشند، کلاس هایی که برگزار میشد به نظر من بی کیفیت و بدون محتوا برگزار میشد. // وسط سال به دلایل نامعلوم که توضیح ندادن معلم عوض شد // معلمی که وسط سال آوردند متاسفانه همزمان در مدرسه دیگر هم تدریس داشتند و حدود 1ساعت صبح دیرتر می آمدند و 1 ساعت هم ظهر زودتر میرفتند و عصر از طریق شبکه اجتماعلی یکباره حدود 10 الی 15 صفحه مشق و تمرین واسه بچه میزاشتند که فرصت انجام دادن تمرین ها تا فردا صبح نبود. // به نظر من کلاس های فوق برنامه مناسب نبود مثلا مهارت های زندگی ما نفهمیدیم کی برگزار میشه و چه اتفاقی میوفته - کلاس رباتیک جلسه آخر خود معلم یه شکل واسه هر کسی ساخته بود و به دانش آموز داده بود که بیاره و والدین ببینن. من این مدرسه رو پیشنهاد نمی کنم
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
اولیاء دانش آموز
(1400/01/14)
من پسرم سه ساله که در این مدرسه تحصیل میکنه این مدرسه کادری بسیار مجرب و معلمانی بسیار دلسوز و کار آمد دارد مدرسه هوشمنده و در ایام کرونا از نرم افزار های خاص استفاده کرد که بسیار موثر بود
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.