درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) پسرانه نمونه دولتی دکتر حسابی
مدرسه دکتر حسابی یک مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است.
این مدرسه یکی از مدارس منطقه 14 (محدوده
اتوبان محلاتی) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی
شهرک گلها خیابان ارغوان نبش لاله یکم ثبت شده است. شماره تماس این
مدرسه 36308291 است که می توانید با این شماره با
این مدرسه تماس بگیرید.
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم آقای محمدجواد نوری و موسس آن آقای محمدجواد نوری است.
این مدرسه از نوع مدارس نمونه دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخشهای زیر میتوانید پیدا کنید.
علاوه بر شماره تلفن 36308291 که در بانک اطلاعات ما ثبت شده است، شماره 36318329 هم در بانک اطلاعات مدارس ما وجود دارد. این شماره را هم برای ارتباط با این مدرسه تست کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است.
این مدرسه راههای ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتساپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 97,700 بار بازدید شده است.
برای این مدرسه 60 نظر ثبت شده است که میتوانید در بخش نظرات، آنها را ببینید.
از آنجایی که شما وارد سیستم نشدهاید فقط 3 نظر را میبینید. اگر میخواهید تمام 60 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید،
عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم میتوانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسیهای مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
» مدرسه پسرانه رواق نور (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 14)
مدارسی که مایل هستند در بخش توصیه ویژه به مخاطبان نمایش داده شوند میتوانند با ما تماس بگیرند:
(021) 28424941
(021) 91031529
09301965519
با ما تماس بگیرید. ما راههای مختلفی برای تقویت جذب دانشآموز در مدرسۀ شما داریم و میتوانیم همراه خوبی برای شما در مسیر جذب دانشآموزان برتر باشیم.
استان: تهران | شهر: تهران | منطقه: منطقه 14 محدوده: اتوبان محلاتی
مقطع تحصیلی : متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) | نوع مدرسه : نمونه دولتی
جنسیت : پسرانه (لیست مدارس نمونه دولتی پسرانه منطقه 14 شهر تهران) (لیست مدارس پسرانه منطقه 14 شهر تهران)
دسته : نمونه
نشانی: شهرک گلها خیابان ارغوان نبش لاله یکم
نقشه قرار گیری: محدوده قرارگیری مدرسه در نقشه مشخص شده است (کلیک کنید)
مدیر : آقای محمدجواد نوری | موسس : آقای محمدجواد نوری
تلفن تماس (سامانه آموزش و پرورش) : 36318329 36308291
تلفن تماس (سامانه شهریه ها) : 36318329 36318329
نام مدرسه (بانک اطلاعات آموزش و پرورش): دکتر حسابی
کانال سروش پلاس : کانال سروش پلاس مدرسه دکتر حسابی
ارتباط مستقیم در سروش پلاس : اگر سروش دارید کلیک کنید
سامانه پیامکی : دارد
دفعات مشاهده مدرسه در سایت : 97700 بار (این مدرسه مورد توجه بازدید کنندگان است)
- غذاخوری : دارد
- همراه آوردن غذا توسط دانش آموز : بله
- ارائه غذا و ساندویچ در بوفه : بله
- سالن مطالعه : دارد
- نمازخانه : دارای فضای بزرگ و مناسب
- آزمایشگاه فیزیک : دارد
- آزمایشگاه زیست : دارد
- آزمایشگاه شیمی : دارد
- ساعت شروع کلاس ها : 07:45
- ساعت خاتمه کلاس ها : 14:30
- تعداد کل دانش آموز : 300
- تعداد کلاس : 10
- توضیحات تعداد کلاس ها : دوازدهم ۲ تا ریاضی ۱ کلاس تجربی، یازدهم دو تا ریاضی یک کلاس تجربی، دهم دوتا ریاضی ۱ کلاس تجربی ۱ کلاس انسانی
- متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس : 30
- زنگ اتمام کلاس ها در پایه های پایین و بالا : یکسان است
- کلاس جبرانی درسی توسط مدرسه برگزار می شود؟ : بله
- نیاز به کلاسهای بیرون از مدرسه وجود دارد؟ : خیر
- دانشآموزان در چه آزمونهایی شرکت می کنند؟ : خیلی سبز
- آزمون مستمر (هفتگی-ماهیانه) توسط مدرسه دارد؟ : بله
- دانش آموز اجازه همراه داشتن موبایل یا تبلت دارد؟ : خیر
- آیا معلم با دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : بله
- آیا مشاور تحصیلی همراه دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : خیر
- تکلیف منزل روزانه دارد؟ : بله
- تکلیف منزل هفتگی و روزهای تعطیل دارد؟ : بله
- افتخارات مهم علمی مدرسه : رتبه ۱تهران و ۴ کشور
- چه اردوهایی در برنامه قرار دارد؟ : ورزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی
- هزینه اردو؟ : جداگانه دریافت می شود
- آیین نامه انضباطی مکتوب تدوین شده و در دسترس قرار دارد؟ : بله
- ورود و خروج از مدرسه به شکل دقیق کنترل می شود؟ : بله
- وضعیت نظافت مدرسه : خوب
- وضعیت آبخوری مدرسه : خوب
- پنجره کلاس ها : هم رو به حیاط و هم رو به کوچه و خیابان
- برخورد کارکنان و مسئولین مدرسه : مناسب
- فضای حیاط : عادی
- مدرسه دارای مقاطع دیگر هم هست؟ : خیر
- مدرسه وب سایت دارد؟ : بله
- وب سایت مدرسه به روز می شود؟ : به روز رسانی کافی نیست
- صفحه تماس با ما و توضیحات سایت مدرسه کامل است؟ : در حد اطلاعات اولیه
- سال تأسیس : 1387
- آزمون ورودی : دارد
- نوع آزمون ورودی : تستی
- روش ثبت نام آزمون ورودی : اینترنتی
- تاریخ برگزاری آزمون ورودی : تیر
- تاریخ شروع پیش ثبت نام : فروردین
- تاریخ شروع ثبت نام : فروردین
- شرایط ثبت نام : از طریق آزمون مدارس نمونه
- مؤسس : آقای محمد جواد نوری
- مدیر : آقای محمد جواد نوری
- معاون آموزشی : آقای علیرضا مزینانی، آقای مجید حر، آقای نیما نعمتی
- معاون اجرایی : آقای مهرداد رنجبر
- معاون پرورشی : آقای علیرضا اسماعیلی
- مشاورین / مسئولین پایه : آقای سعید آرمیون
- مشاور المپیاد و مسابقات علمی : آقای دکتر اصغری
- مشاور پژوهشی : آقای دکتر اصغری
- سرویس ایاب و ذهاب : ندارد
- امکان حضور در مدرسه پس از خاتمه مدرسه : دارد
- سیستم آموزشی : کنکور محور
- کمد شخصی : بله
- نیمکت دانش آموزان : یک نفره
- وجود مدرسه با جنس مخالف یا مقطع بالاتر در نزدیکی مدرسه : خیر
- آزمایشگاه علوم (ویژه مقطع ابتدایی) : دارد
برای مشاهدۀ مدارس همتراز با این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات مدارس همتراز این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
برای مشاهدۀ مدارس نزدیک این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات 12 مدرسه نزدیک این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 1356)
مدرسه دکتر حسابی، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) نمونه دولتی پسرانه : شهرک گلها خیابان ارغوان نبش لاله یکم
ورود دانشآموز با آزمون که توسط آموزش و پرورش به صورت هماهنگ بر گزار میشود
رتبه اول آموزشی و تربیتی در منطقه ۱۴
جزو ۵ مدرسه برتر مدارس نمونه دولتی در شهر تهران است
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه آوای تبسم تابان
» مدرسه کوشش
» مدرسه مدبران
» مدرسه آفاق ویستا
» مدرسه علامه طباطبایی واحد فاطمی
» مدرسه راه سعادت
» مدرسه سفیران پردیس
» مدرسه موعود
» مدرسه آینده سازان برتر شعبه 1
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه سما 1
» مدرسه اتحاد نوین
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه هدی
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه راه روشن
» مدرسه نوآور
» مدرسه امید ایران
» مدرسه ادبستان والا
» مدرسه سرای دانش واحد پرسش
لیست بهترین مدارس تهران
همین حـالا عضو میشوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد میشوم تا نظر بدهم!
امکاناتی مثل آشپزخانه، بوفه و کمد شخصی مهیا هستند. تنها نکته من اعتراض به شهریه است که امسال ۱۸ میلیون تومان دریافت شد، که برای مدرسه زیرنظر دولت زیاد است. از لحاظ انضباطی کمی ضعیف است و فضای مدرسه گاهی تحت تأثیر الفاظ نامناسب و رفتار ناپسند برخی دانشآموزان قرار میگیرد.
در کل بهترین مدرسه منطقه ۱۴ است. اگر در این مدرسه قبول نشدید، ملاصدرا هم گزینه خوبی است.
دقت کنید که خوب یا بد بودن امری نسبی است و با توجه به خواسته ها و نیازهای شما معنی پیدا می کند. بنابراین ممکن است مدرسه ای که به نظر شخصی خوب است از نظر فردی دیگر خوب نباشد و این به دلیل متفاوت بودن معیارها و ملاک هاست.
موفق باشید.
دقت کنید که خوب یا بد بودن امری نسبی است و با توجه به خواسته ها و نیازهای شما معنی پیدا می کند. بنابراین ممکن است مدرسه ای که به نظر شخصی خوب است از نظر فردی دیگر خوب نباشد و این به دلیل متفاوت بودن معیارها و ملاک هاست.
موفق باشید.
(ویژه نهمی ها نخبگان آینده 👌)
🌺 زمان ثبت نام اینترنتی: 🌺
شنبه 1400.01.21 الی سه شنبه 1400.01.31
🔹 سامانه ی ثبت نام:
(www.tehranedu.ir - www.azmoon.tehranedu.ir )
🌺 زمان آزمون 🌺
راس ساعت 9 صبح جمعه 1400.04.18
🌺 مواد آزمون: 🌺
قرآن و پیامهای آسمانی . 10 سوال
ادبیات فارسی . 15 سوال
عربی. 8 سوال
علوم اجتماعی. 10 سوال
زبان انگلیسی. 7 سوال
علوم تجربی. 25 سوال
ریاضی. 25 سوال
آدرس و تلفن دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی:
اتوبان محلاتی خ نبرد جنوبی خ زمزم غربی خ شمشاد نبش لاله دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی 36308291
مدیر مدرسه جناب آقای نجفی بسیار انسان زحمت کش و محترمی هستن که خدایی برای حرف دانش آموز ارزش قائله
استاد آرمیون خداس خدااااا خیلی خفن درس میدن و تست کار میکنن
دبیر شیمی آقای محمدی خیلی خوبن
همه دبیرای عمومیش خوبن خدایی
فقط دبیر زیستش یکم سطحش پایینتر از دبیرای دیگس ولی ایشون هم دبیر کار بلدی هستن
آمار کنکورشم که محشر و ... خیلی سختگیرن
اقای نوروزی دبیر فارسی و آقای منصوری دبیر عربی خیلی
دبیرای خوبین و همچنین اقای حسنخانی دبیر زبان که خیلی دبیر حرفه ای هستن ولی دبیر فیزیک آقای کشمیری متوسطن در کل مدرسه ی خیلی خفنیه ولی خیلی سختگیر
همه معلمین خوبن
فقط خیلییییی آزمون میگیرند و خیلی هم سخته
امسال مدیر دبیرستان آقای نجفی مدیر جدید مدرسه اند و بسیار پیگیر و دلسوزن
من این مدرسه رو بهتون پیشنهاد نمی کنم.الکی هر هفته ازتون دوتا آزمون تستی می گیرند،بله هر هفته،بعد به نظر من مدرسه برنامه منظم نداره الکی آزمون می گیره و حتی آزمون ها هم سرکلاس رفع اشکال نمی کنن، حتی بودجه بندی آزمون ها هم بهتون نمی دن، و مطمئن باشید که اگه در آزمونا درس ریاضی همش 90 80 درصد بزنید باز به شما 16 می دن،فقط معلم هندسه و عربی و فارسی خیلی خوب هستن(براری، منصوری و نوروزی)و تشکر بسیار بخاطر زحماتشان که واقا برا دانش آموزا وقت می زارن اما بقیه خوب نیستن و معمولین ،حالا خودت می دونی سرنوشت خودت من اومدم اینجا و پشیمونم،امیدوارم از مطلبم استفاده کرده باشید و آرزوی سلامتی برا همتون، هرچه به صلاحتون بود خدا قسمت کنه.
به نظر من مدرسه خوبی نیست.
تکالیف فوق العاده زیاد علاوه بر این که معلم های مختلف بدون لحاظ امتحانات چه میان ترم چه هفته ای و تکالیف اساتید دیگه تکلیف میدن بلکه افرادی دیگر مثل مشاور تعداد تکالیف زیادی رو میدن.
هر روز پرسش کلاسیه و فرصت تدریس نیست.
من تو مدارس حلی، البرز و طباطبایی قبول شدم و به دلایلی مثل بعد مسافت به ناچار اومدم به این مدرسه و راضی نیستم. اصلا توصیه نمی کنم و میخوام سال بد به مدرسه دولتی برم
چون خیلی بیشتر می ارزه.
فقط. نمی خوام ناحقی کنم و بگم استاد های درس ها فارسی(جناب استاد نوروزی) عربی(استاد منصوری) و انگلیسی(استاد حسن خانی) واقعا خوب هستن ولی درس های دیگه و سیستم مدسه به نظر من خوب نیست.
به نظر من تو کلاس های آنلاین عملکرد قوی نداشتن.
معلم های سختگیر و خوبی داره مثل دبیر زیست آقای رمضانعلی دبیر فیزیک آقای کشمیری دبیر فارسی آقای نوروزی دبیر مهربان و دلسوز دینی آقای بهزادی دبیر زبان انگلیسی آقای حسن خانی و... واقعا برای کسی که میخواد کنکور قبول بشه مدرسه خوبیه سال پیش 88 درصد رشته ریاضی قبول شدند و 33 درصد دانش آموزان رشته تجربی قبول شدند البته این درصدا برای دانشگاه دولتی و آزاد حساب نشده. فقط به نظرم زیاد امتحان میگیرن هر روز یک یا دو تا امتحان داریم و هرکی معدل زیر 19.70 داره به نظرم اصلا فکر این مدرسه رو نکنه ...
من دوسال هست که توی این مدرسه ام خیلی امتحان میگیرن و پیشنهاد نمیکنم..
کادر بی نظیری داره که خیلی خوب هستن مخصوصا معاون آموزشی استاد پناهی عزیزم
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
من همین امسال وارد این مدرسه شدم
رشته دهم ریاضی
درکل همه ی معلم ها از درک و فهم زیادی برخوردارند و واقعا توی درس خودشون استادن
ولی بخوام بهترین معلم های مدرسه رو بگم میتونم به دبیر عربی استاد منصوری اشاره کنم که جز بهترین دبیر های کشور و طراح کنکور هستند و تمامی نکته های تستی رو به ما سر کلاس یاد میدن
دبیر فیزیک استاد کشمیری هم واقعا کار خودشون رو بلدن و با پرسش های مکرر از ما باعث میشن که مطالب توی ذهنمون بمونه و سنگین نشه مثلا هر صفحه از درس رو توی همون جلسه میپرسن و واقعا هم توی ذهن ما میمونه اون درس تا آخر سال
دبیر هندسه استاد براری هم خیلی صبور و خوبه و چون هندسه درسیه که باید اونو درک کرد خیلی مجبور میشه سر کلاس توضیح بده ولی همیشه هر چند بار هم که بخوایم توضیح میده
دبیر شیمی استاد قاسمی و دبیر ادبیات استاد نوروزی یه مقداری سخت گیر هستند ولی خیلی خوب درس میدن و از دانش بالایی برخوردارند
به نظرم دبیر زبان میتونه بهتر باشه
رفتار کادر آموزشی مدرسه هم خیلی باما خوبه و واقعا بی احترامی نمیکنند
به طور مثال در مورد اندازه مو ها خیلی حساس نیستند به شرطی که مدل های خیلی بد یا خیلی بی نظم نباشه
یا توی زنگ تفریح ها میتونید توی کتابخونه کتاب بخونید یا توی غذاخوری غذا سفارش بدید و بخورید اصلا کاری بهتون ندارن ..
ناظم پایه دهم آقای رضایی هم واقعا مرد نازنینی هستند و خیلی با بچه ها رفیق هستن
ساختمان مدرسه هم امسال عوض شده و تغییر مکان داده و خیلی ساختمان مجهز و بزرگی داره و واقعا از مدرسه قبلی خیلی بهتره
در کل یکی از بهترین مدارس کشوره به نظر من فقط یه مقدار روی درس سخت گیری دارند
به نظر من اگه معدلتون زیر 19 به هیچ وجه حتی اگه قبول شدید هم نیاید توی این مدرسه..
من این مدرسه رو پیشنهاد نمیکنم .
من دوسال متوالی هست داخل این مدرسه ام.
فقط معلم حسابان جناب استاد محمدی خوب هستن که یکی از تاپ ترین معلم های کشور هستند.
از آموزش رضایت ندارم و به نظرم تدبیر بیشتری باید داشته باشند..
از نحوه برخورد کادر با دانش آموزان راضی نیستم...
در کل پیشنهاد نمیکنم ...
مطمئن هستیم که شما درک می کنید که از آنجا که ما یک رسانه برخط ثبت شده و دارای مجوز قانونی هستیم باید شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات و رسانه ها را در درج موارد رعایت کنیم. اگر حذف یا تعدیلی می بینید مطمئن باشید الزامات قانونی است.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
البته من بعد از دوسال تحصیل ناموفق تغییر رشته دادم و به هنرستان رفتم و دیپلم فنی گرفتم ، بعدش هم به لطف خدا تونستم وارد دانشگاه بشم و تا فوق لیسانس پیش برم. الان که خاطراتم رو مرور و با بچه های الان مقایسه میکنم میبینم زمان ما چقدر فکرها کوتاه و نگرشها بد بود و بچه های الان چقدر عاقل تر هستند.
از ته قلبم برای تک تک بچه های الان آرزوی موفقیت میکنم و بعنوان یک دل سوخته بهشون میگم که قدر این سنین رو بدونید چون در دوران طلایی عمرتون قرار دارید و الان وقتی هست که فرصت دارید آینده تون رو به بهترین شکل ممکن بسازید ، اما اگر مثل من و خیلی از هم نسل های من این فرصت رو از دست بدید و راه درست که همون دانش اندوزی هست رو انتخاب نکنید هرگز فرصت جبران نخواهید داشت و فقط باید بنشینید و انگشت حسرت به دندان بگزید و افسوس بخورید و بس.
ولی معلمان دوازدهمش هم تو منطقه تکن مخصوصا دبیر فیزیک و گسسته که خیلی عالی اند
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
موفق باشید.
پسرم نمونه دولتی امتحان داده ولی امیدی به قبولی ندارم به نظرتون میشه از راه رابطه و یا اینکه معدلش خوبه وارد این مدرسه شد ؟؟
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
چند تا از معلما خوب هستن ، اما از کادر مدرسه راضی نیستم(به نظرم به دنبال تشریحی هستند که امتیاز مدرسه رو در منطقه ببرن بالا ...) در کل
شاید فکر کنید که من ضعیف بودم که الان اینطور فکر میکنم اما بنده تراز قلمچیم 7200 بود تا قبل اومدن الان به زور به 6000 میرسم. .
و خود والدین همش باید پیگیر باشن و تازه متوجه میشی شروع شده اما خبر ندادن و اطلاع رسانیشون اصلا خوب نیس
امیدوار. بچه هامون موفق باشن تو این مدرسه ا
برای دانش آموزان تنبل خوب نیست
به نظرم بهترین مدرسه منطقه 14 است



