سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی رویای فردا

مدرسه رویای فردا یک مدرسه دخترانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 17 (محدوده میدان گلچین) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی خیابان ابوذر، خیابان عیوض خانی، میدان گلچین، جنب بانک ملی ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 55138602 - 55138654 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این دبستان پیش دبستان هم دارد.
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم دکتر رویا شهریاری است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است. این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 10,827 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 14 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 14 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 5978)

مدرسه رویای فردا، دبستان (ابتدایی) غیر دولتی دخترانه : خیابان ابوذر، خیابان عیوض خانی، میدان گلچین، جنب بانک ملی

دبستان هوشمند دخترانه با کادری مجرب و متخصص
آموزش با استفاده از روش‌های تدریس نوین
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه منتظران قائم
» مدرسه هنرجو
» مدرسه فروغ بهمن
» مدرسه ندای سیدالشهداء(ع)
» مدرسه سلام یاسین
» مدرسه جامی نوین
» مدرسه سرای علم
» مدرسه فرزانه
» مدرسه نقش نو
» مدرسه مدرس

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه نگرش آرمانی



» مدرسه صدرا نوین

» مدرسه شکوه شفق

» مدرسه سلام گلبانگ

» مدرسه علوم

» مدرسه درخشان

» مدرسه موفق

» مدرسه مهر هشتم

» مدرسه نیکا

» مدرسه گلهای یاسین

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه نوآور
» مدرسه امید ایران
» مدرسه راه روشن
» مدرسه دکتر حسابی
» مدرسه آفرینش
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه عطارد علم
» مدرسه سوده
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه لاوان



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
ولی دانش آموز
(1405/02/07)
من واقعا از کادر مدرسه به خصوص خانم لایق و خانم خلجی متشکرم. خیلی پیگیر آموزش بچه‌ها هستند چه از نظر تحصیلی چه از نظر تربیتی. بهترین معلمین سال پنجم خانم بهارخواه و معلم سال ششم خانم گودرزی هستند که من صمیمانه بهشون خداقوت می‌گم. خیلی تدریس و نحوه برخوردشان با دانش‌آموز عالی هست.
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
رجبی
(1404/04/24)
من از معلم‌های مدرسه راضی بودم؛ همه کاربلد بودند و کادر مدرسه هم خوب بود، اما نظافت مدرسه به نظرم ضعیف بود، سرویس‌ها کثیف بود، آبسردکن داخل راهرو وجود نداشت، نمازخانه خیلی کوچک بود و کلاس‌ها نیز کوچک بودند.
ترجیح می‌دهم برای سال بعد دیگر ثبت‌نام نکنم.

پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1404/02/10)
سلام از خوش رفتاری و حسن خلق مدیریت محترم و کادر آموزشی مدرسه رویای فردا بسیار ممنونم.
من در پایان این سال تحصیلی، از عملکرد مدرسه بخصوص در زمینه مشاور تحصیلی دخترم بسیار راضی هستم. برقرار باشید.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر دو دختر دانش آموز
(1404/02/09)
دو تا دختر من در این دبستان مشغول تحصیل هستند. بدین وسیله میخواستم از کادر آموزشی بخصوص خانم دکتر شهریاری تشکر کنم. بسیار زحمتکش هستند. رفتارشون دلسوزانه هست. دو تا دخترام خیلی بهش علاقه دارند و از اینکه در این مدرسه تحصیل می‌کنند بسیار خوشحالن. در کل مدرسه به تمام تعهداتش عمل کرده و ایراد گرفتن بابت اضافه شهریه‌ای که توسط آموزش و پرورش تعیین میشه، به نظرم دور از انصافه. فضای آموزشی مدرسه نسبت به مدارس غیر دولتی دیگر در این منطقه خیلی خوبه و با توجه به میزان شهریه، از امکانات خوبی برخورداره. مدیر مدرسه، خانم لایق هم بسیار با تجربه و خوش برخورد هستند. انشاءالله خداوند به تمامی پرسنل مدرسه سلامتی بده و یار و همراهشون باشد.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر
(1403/11/28)
دختر من سال اول ابتدایی در این مدرسه در حال تحصیل هست، هیچ کدوم از تعهداتی که هنگام ثبت نام گفتند رو انجام ندادند وسط سال به شهریه اضافه می‌کنند کتابخانه و سالن ورزش و آزمایشگاه اصلا ندارند کلاسهای فوق العاده کوچیکه گفتند هر کلاس 15 نفر هر کلاس 20تا 22 نفر هستند آنقدر کلاسها کوچیکه که بچه‌ها بهم میخورند خدا نکنه که ناراضی باشید یا انتقادی داشته باشید در اون صورت یه زاویه دیگه از مسئولین رو میبینید تازه منت اینکه ما تو این منطقه همچین فضایی که عالیه البته از نظر خودشون راه انداختیم و کسانی که حقشون رو میخوان رو بی فرهنگ خطاب می‌کنند و عصبانی می‌شوند فقط سرکار خانم حسینی معاون مدرسه و خانم خلجی بی‌نظیر در رفتار و برخورد چه با دانش آموزان چه اولیا هستند واقعا حیف این دو عزیز
اگه یه مدرسه معمولی فقط با اسم غیر دولتی با ادعای کلاسای فوق برنامه میخواین در حد دولتی که تمامی کارهای بچه‌هارو خودتون کنید اعم از تمامی مراسمات تمامی تشویق‌ها تمامی خرج‌های مازاد تو این مدرسه ثبت نام کنید هیچ انتظاری نداشته باشین.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1402/06/23)
مدرسه خوبیه ، موسس مدرسه خانم دکتر شهریاری فوق العاده با اخلاق هستن ، شنیدم که قراره جناب آقای دکتر امیرسام غلامی تشریف بیارن در این مدرسه ، امیدوارم که حتما بیان چون تعریفشونو در منطقه 17 خیلی شنیدم .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
محسن
(1401/02/06)
سلام ،،مدرسه شیفت صبح یا بعد از ظهر هست؟؟
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والدین
(1400/11/30)
مدرسه خوبیه کادر مجرب و دلسوز و خوبی داره البته چون سال اولشون بود ماه های اول یک مقدار شلوغ بود ولی الان به نظر خیلی عالی هستن و برای بچه ها کم نمیزارن من که راضی هستم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1400/11/01)
سلام
من دخترم رو برای پایه اول در این مدرسه ثبت نام کردم
از کادر آموزشی و فضای مدرسه راضی ام و کمال تشکر رو دارم
واقعا خسته نباشید
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1400/09/21)
با سلام تازه تاسیس است و آشنا به سیستم آموزشی نیستند.
من این مدرسه رو پیشنهاد نمی کنم.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
م.ن
(1400/06/16)
سلام من دخترم را در این مدرسه ثبت نام کردم رفتار بسیار خوب و مناسبی دارند، فضای شاد و دلچسبی است و تا آنجائی هم که بررسی کردم کادر آموزشی خوبی دارند
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
غلام رضا
(1400/05/02)
سلام من فرزندمو ثبت نام کردم با این که تازه تاسیس شده ولی راضی بودم واقعا از همه نظر
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مسئولین
(1400/05/02)
با سلام
ممنون از انتقال حس خوبتان، امیدوارم تا پایان دوره دوم ابتدائی مه انشاالله در خدمتتان خواهیم بود این حس خوب همچنین پا بر جا باشد.
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پ.د
(1400/03/19)
سلام من دخترم رو پایه اول تو این مدرسه ثبت نام کردم ، اول اینکه رفتار خیلی خوب و مثبتی داشتن و مهجوره با ادم کنار میان مدرسه هم چون تازه تاسیسه خیلی تمیز و مرتب بود تا اونجایی که من پرسو جو کردم معلم ها و کادر با سابقه وواردی هستن خدایش من که خوشم امد و انرژی مثبتی ازشون گرفتم.ممنون از سایت شماکه این مدرسه رو بهم معرفی کرد.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.