درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) دخترانه نمونه دولتی الزهرا
مدرسه الزهرا یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است.
این مدرسه یکی از مدارس منطقه 17 (محدوده
خیابان زمزم) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی
خیابان زمزم، خیابان جهاد، سهراه زمزم ثبت شده است. شماره تماس این
مدرسه 55822220 است که می توانید با این شماره با
این مدرسه تماس بگیرید.
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم امیری است.
این مدرسه از نوع مدارس نمونه دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخشهای زیر میتوانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است.
این مدرسه راههای ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتساپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 77,430 بار بازدید شده است.
برای این مدرسه 88 نظر ثبت شده است که میتوانید در بخش نظرات، آنها را ببینید.
از آنجایی که شما وارد سیستم نشدهاید فقط 3 نظر را میبینید. اگر میخواهید تمام 88 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید،
عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم میتوانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسیهای مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
» مدرسه دخترانه سوره (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه روشنگران (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه نیکا (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه نیکا (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه شکوه شفق (غیر دولتی پیش دبستان در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه علوم نو (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه ماهور (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه ماهور (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه ماهور (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه خجستگان زهرا (س) (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 12)
» مدرسه دخترانه شکوه شفق (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه شکوه شفق (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه اتحاد نوین (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه شایستگان نور (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه شایستگان نور (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه امید ایران (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه نقش نو (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه مروا (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه بوستان امید (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه شایستگان نور (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه ستارگان نور (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه نشانه رستا (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 11)
» مدرسه دخترانه سفیران پردیس (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 8)
» مدرسه دخترانه آوای تبسم تابان (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه طراوت (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 9)
» مدرسه دخترانه نوآور (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه نوآور (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه نوآور (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه نشانه رستا (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 11)
» مدرسه دخترانه طراوت (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 9)
» مدرسه دخترانه نگرش آرمانی (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه سلام غنچههای شاد (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه نگرش آرمانی (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه نگرش آرمانی (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه نواندیشان هیوا (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 11)
» مدرسه دخترانه مبتکر نوین (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه هنرجو (غیر دولتی هنرستان فنی در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه انفورماتیک مائده (غیر دولتی هنرستان فنی در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه هدی (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه هدی (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه هدی (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه اندیشه خلاق (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه صدرا نوین (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه صدرا نوین (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه صدرا نوین (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه آفاق بدیع (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 22)
» مدرسه دخترانه آفاق بدیع (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 22)
» مدرسه دخترانه آفاق بدیع (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 22)
» مدرسه دخترانه مشکوه (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه مشکوه (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه مشکوه (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه روشنگران (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه آوای مهر (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه آوای فرهنگ (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه سما 1 (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه سرآمد (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه مشکوه (غیر دولتی پیش دبستان در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه توسعه (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه گیتی (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 7)
» مدرسه دخترانه نواک (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه هزاره سوم دانش (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه هنرجو (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه دانشبُن (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 8)
» مدرسه دخترانه جوانه های علم و فرهنگ (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه ندا (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه حضرت رقیه(س) (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه ادبستان والا (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 8)
» مدرسه دخترانه اندیشه والا (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه اندیشه والا (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه روشنگران (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه روشنگران (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه روشنگران (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 3)
» مدرسه دخترانه نردبان زندگی (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه نشانه رستا (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 11)
» مدرسه دخترانه سلام غنچههای شاد (غیر دولتی دبستان (ابتدایی دوره اول) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه سلام سبز (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه سلام سبز (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه هدف (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه علامه جعفری (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 6)
» مدرسه دخترانه سیمای فرشتگان (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 8)
» مدرسه دخترانه نقش نو (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه آینده برتر (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه آینده برتر (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه راه موفقیت (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه شوق پرواز (غیر دولتی متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) در منطقه 1)
» مدرسه دخترانه ماهور (غیر دولتی پیش دبستان در منطقه 2)
» مدرسه دخترانه لاوان (غیر دولتی دبستان (ابتدایی) در منطقه 5)
» مدرسه دخترانه پیشگامان (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 3)
مدارسی که مایل هستند در بخش توصیه ویژه به مخاطبان نمایش داده شوند میتوانند با ما تماس بگیرند:
(021) 28424941
(021) 91031529
09301965519
با ما تماس بگیرید. ما راههای مختلفی برای تقویت جذب دانشآموز در مدرسۀ شما داریم و میتوانیم همراه خوبی برای شما در مسیر جذب دانشآموزان برتر باشیم.
استان: تهران | شهر: تهران | منطقه: منطقه 17 محدوده: خیابان زمزم
مقطع تحصیلی : متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) | نوع مدرسه : نمونه دولتی
جنسیت : دخترانه (لیست مدارس نمونه دولتی دخترانه منطقه 17 شهر تهران) (لیست مدارس دخترانه منطقه 17 شهر تهران)
دسته : نمونه
نشانی: خیابان زمزم، خیابان جهاد، سهراه زمزم
نقشه قرار گیری: محل دقیق مدرسه در نقشه مشخص شده است (کلیک کنید)
مدیر : خانم امیری
تلفن تماس (سامانه آموزش و پرورش) : 55822220
نام مدرسه (بانک اطلاعات آموزش و پرورش): الزهرا نمونه دولتی
دفعات مشاهده مدرسه در سایت : 77430 بار (این مدرسه مورد توجه بازدید کنندگان است)
برای مشاهدۀ مدارس همتراز با این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات مدارس همتراز این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
برای مشاهدۀ مدارس نزدیک این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات 8 مدرسه نزدیک این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 1670)
مدرسه الزهرا، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) نمونه دولتی دخترانه : خیابان زمزم، خیابان جهاد، سهراه زمزم
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه امیدان
» مدرسه سرای زندگی
» مدرسه ولی عصر
» مدرسه رشد
» مدرسه خدیجه کبری(س)
» مدرسه معلم 1
» مدرسه شهید همدانی
» مدرسه صبا
» مدرسه آفاق بدیع
» مدرسه آفرینش
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه سوده
» مدرسه محبان الحسین(ع)
» مدرسه بینش ولیعصر(عج)
» مدرسه خیام
» مدرسه موعود
» مدرسه دکتر هشترودی
» مدرسه سایه مهربانی
» مدرسه حضرت سیدالشهدا(ع)
» مدرسه جامی نوین
» مدرسه سلام اسلام
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه سرو اندیشان آفتاب
» مدرسه گلستان آل طه
» مدرسه اتحاد نوین
» مدرسه سلام فرمانیه
» مدرسه نشانه رستا
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه سلام رسالت
» مدرسه مشکوه
» مدرسه نگرش آرمانی
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه دولت
» مدرسه سرای دانش واحد رسالت
» مدرسه کوثر نور
» مدرسه آفرینش
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه کوشش
» مدرسه هدی
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه موفق
» مدرسه طراوت
لیست بهترین مدارس تهران
همین حـالا عضو میشوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد میشوم تا نظر بدهم!
نکته مهمتر مربوط به مشاوران مدرسه است که به نظر من، رفتار حرفهای لازم برای این شغل را ندارند. در برنامهریزیها واقعیت را در نظر نمیگیرند، برنامههای غیرمنطقی ارائه میدهند و بین دانشآموزان تفاوت قائل میشوند. همچنین به نظر میرسد مدرک مرتبط با مشاوره ندارند، و سپردن برنامهریزی به آنها میتواند اشتباه باشد.
مدیر مدرسه نیز در این زمینه، پیگیری لازم را برای اصلاح وضعیت انجام نمیدهد.
اما ناظمان مدرسه، خانم جعفری و خانم قدرتی، افراد تحصیلکرده، باسواد و بااخلاقی هستند و برای این سمت کاملاً مناسباند.
درباره معلمان هم باید بگویم که دبیران درسهای عمومی در حد معمولی هستند.
از دبیران تخصصی، آقای عامری بسیار خوب و کامل تدریس میکنند، آقای فرهاد (دبیر فیزیک) با سرعت زیاد تدریس میکنند، و خانم دودانگه مانند یک مادر برای دانشآموزان هستند — بسیار دلسوز و مهربان. دبیران زیست نیز در سطح معمولی قرار دارند.
اگر به فکر سلامت و آرامش روانی فرزندتان هستید، بهتر است در انتخاب این مدرسه دقت بیشتری داشته باشید.
بهتر است نتایج مدرسه را بررسی کنید؛ هیچ دانشگاه دولتی خوبی در آن قبول نشده و نکته ناراحتکنندهتر این است که نتایج را اغلب بهطور نادرست اعلام میکنند. دو معلم خوب دارند و بقیه معلمان با انتخاب ضعیف وارد مدرسه شدهاند. ممکن است فکر کنند همه چیز با لبخند و شوخی حل میشود، اما آینده بچهها با لبخند تغییر نمیکند.
لطفاً به وضعیت بچهها توجه کنید؛ استعدادهای زیادی در این مدرسه وجود دارد، اما با بیتدبیری مشاورین و مدیریت، همه چیز در حال نابودی است.
این افراد بهجای هدایت درست و کمک به پیشرفت دانشآموزان، با حرفهای بیاساس و بیهدف وقت آنها را تلف میکنند و حتی با آینده تحصیلیشان بازی میکنند. جای تأسف است که مدیریت مدرسه با وجود اطلاع از این وضعیت، همچنان آنها را در این جایگاه نگه داشته است. با توجه به اینکه کادر آموزشی مدرسه در سطح بالایی قرار دارد، حضور چنین مشاورانی بزرگترین آسیب به اعتبار و کیفیت مدرسه است و لازم است هر چه سریعتر در این زمینه تصمیم جدی و مسئولانه گرفته شود.
ماشینهای سرویس دانشآموزان از شرکت خوبی هستند و جابجایی دانشآموزان نظم خاصی دارد. بوفه هم قابل قبول است و اساتید هم اکثراً قابل قبول هستند.
ایراد مدرسه، وارد آوردن فشار بیش از حد روی دانشآموزان است که باعث خستگی آنها میشود و فقط مانند یک روند تکراری، درس میخوانند و در آزمون شرکت میکنند.
از مدیر محترم خواهشمندم بهجای تأکید بیش از حد بر معرفی توانمندیهای شخصی در جلسات، مقداری هم به اجرای برنامههای نشاطآور برای دانشآموزان توجه کنند تا فرصتی برای بازیابی ذهنی داشته باشند.
کادر مدرسه نیز نسبتاً با تجربه هستند، اما بهدلیل فاصلهی سنی، گاهی ارتباطگیری با دانشآموزان کمی دشوار میشود.
خانم مدیر، شما تاکنون در جذب معلمان توانمند رسمی موفق نبودهاید و با همکاری و حمایت مالی اولیا، چند معلم خوب به مجموعه اضافه شدهاند. ما یکسال نسبت به عملکرد خانم مشاور اعتراض داشتیم، اما با وجود همه این موارد، در سال جدید نیز ایشان با تصمیم شما بهعنوان مشاور معرفی شدند.
نکات انتقادی بسیار است. امیدوارم با نگاه دقیقتری نسبت به بازخوردها، در جهت بهبود شرایط گام بردارید.
مدرسه در محلهای قرار دارد که مناسب نیست و ساختمان آن قدیمی است. امکانات مدرسه در حد متوسط است. کادر ناظمها خوب و صمیمی هستند، اما مدیریت و مشاوران به نظر بسیاری از دانشآموزان مورد قبول نیستند و عملاً اداره مدرسه در اختیار ایشان است.
مدیریت چند بار در سال اولیا را جمع میکند و با لحنی جدی و گاهی پرتنش، بیشتر دنبال دریافت شهریه است و مدام بر این نکته تأکید دارد که بهترین مدیر ایران است.
از خانم مدیر خواهش داریم که با احترام، شرایط را بهبود دهند و اگر امکان دارد در مدارس دیگری فعالیت کنند تا فضای مدرسه برای دانشآموزان بهتر شود.
به نظر میرسد که اصلیترین مشکلات مدرسه مربوط به مدیریت و مشاوران آن است.
با توجه به شرایط آبوهوایی و فشار بالای برنامهها، نگهداشتن دانشآموزان از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر در روزهای گرم تابستان، تصمیمی است که نیاز به بازنگری دارد. چنین روندی میتواند باعث خستگی و دلزدگی دانشآموزان، بهویژه در سالهای حساس تحصیلی، شود.
همچنین لازم است شیوهٔ مدیریت برنامههای مشاوره و آموزشی بهگونهای باشد که ضمن حفظ نظم، از فشارهای غیرضروری بر دانشآموزان و خانوادهها جلوگیری شود.
امید است با در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی دانشآموزان، فضای مدرسه به محیطی پویاتر، آرامتر و انگیزهبخشتر تبدیل شود.
من از رفتار کادر و مشاورین و حتی انجمن رضایت نداشتم، به نظرم فقط در اسم نمونه دولتی است و با مدارس عادی تفاوت آنچنانی ندارد...
پشتیبانها و مشاوره نمره 9 از 10 رو میدم
ارتباط مدیریت با دانش آموزان خوب و صمیمی است
در کل در منطقه 17 بهترین مدرسه و با خیلی از مناطق دیگر هم از نظر قبولی در کنکور بهتر عمل کرده
من از دانش آموزان این مدرسه هستم و کمال تشکر رو از مدیر مدرسه خانم امیری دارم بابت مدیریت عالی که دارند.
همچنین تشکر بابت دبیران پایه دوازدهم که به شدت حرفهای و کار درست هستند.
از کادر مشاوره هم خیلی راضی هستم که همیشه و از هر نظر ما رو حمایت و پشتیبانی میکنند.
کمی دربین اولیا قرار بگیرید، تا اولیا صحبت میکنند به شما بر نخورد و خشم بگیرید واکنش نشان دهید، من اولیا هستم صحبت اولیا را میشنوم دوست دخترم که امسال سال 1403 کنکور داد، گفته بود کد به مدرسه نمی دهیم، و سال های قبل کد ندادهاند بچهها به مدرسه تا شما میزان قبولیها را نداشته باشید، چرا که از کارکرد شما راضی نیستند، بچههای ما آزمون دادهاند وبه مدرسه الزهرا وارد شدهاند، به امیدی آمدهاند، چاره ای بیندیشید، وکالتنامه کاری خودتان را خراب نکنید، البته این تابستان مشاوران شما دارند کمی کار میکنند به امید اینکه امسال سنگ تمام بگذارید، ما هزینه میدهیم، پس لطفا دبیرهای خوب به کار بگیرید ،بچهها را راهنمایی کنید، و از داستان سرایی و افتخار گدشته خود دست بردارید و به آینده و پایان خوش برای کار خودتان، نامی نیک به جا بگذارید ،با تشکر
دوستانی که در این مدرسه تحصیل کردند ممنون میشم که کمک کنk. دختر من در رشته تجربی این مدرسه پذیرفته شده و در شاهد شهدای هفتم تیر هم پذیرش گرفته ... ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که کدام رو انتخاب کنیم
دقت کنید که خوب یا بد بودن امری نسبی است و با توجه به خواسته ها و نیازهای شما معنی پیدا می کند. بنابراین ممکن است مدرسه ای که به نظر شخصی خوب است از نظر فردی دیگر خوب نباشد و این به دلیل متفاوت بودن معیارها و ملاک هاست.
موفق باشید.
بنده مادر دانش آموز کلاس یازدهمی رشته ریاضی هستم . از مسئولین راضی نیستم. برای دانش آموز ارزشی قائل نیستن، با اعمال فشار درسی دانش آموز رو از درس و مدرسه زده کردن، معلما هم اکثراً تا امروز که ده اردیبهشته کتابهارو تدریس نکردن و هنوز تموم نشده.
مشاورین مدرسه فقط یاد آوری میکنن که درس بخونن و کمکی برای نحوه درست درس خوندن و برنامه ریزی ندارن کلا مدرسه مسئولین خوبی نداره و به همین علت، معلما هم خوب کار نمیکنن .
البته چند تا معلم خوب و دلسوز مثل سرکار خانم عباسیان دبیر محترم شیمی ، سرکار خانم فقیدنو دبیر محترم هندسه و یکی دوتا دبیر باوجدان دیگه
ضمنا کادر معاونت مثل سرکار خانم حاجی ، سرکار خانم قدرتی ، سرکار خانم ستاری بسیار عالی و محترم هستن.
بعضی از دبیر ها خوب نیستن ولی ما هر چی می گفتیم دبیر رو عوض کنید با اینکه خودشونم قبول داشتن ولی پیگیری نکردند
تو هر پایه دو دبیر خیلی خوب دارن ولی به خاطر زمان دبیر وقت نمیکنه درست تدریس کنه اول به شما یه شماتیک کلی میده بعد میرید تست حل میکنید که کسی یاد نمیگیره در نتیجه باید قبل دبیر درس رو یه جا دیگه خونده باشید که اینجا بعد مروری داشته باشه .خودشون هزینه زیاد میگیرن حالا فکر کن باید پول کلاس هم بدی .
برخی از مشاورها خوب نیستند
دبیر ها 60 درصد مسن هستن صداشون تو کلاس پخش نمیشه 😁و خب این باعث میشه کیفیت پایین باشه
تو پایه دوازدهم فقط دو دبیر به نام دارن
بین بچها فرق می زارن.
پایه دوازدهم هم چون اصول رو بلد نیستن در نتیجه قبولی انچنانی ندارن یعنی هر کیم قبول میشه زحمت خودشه. یا سهمیه شهید
محل مدرسه خوب نیست چون من خودم طی راه خیلی اذیت شدم سطح فرهنگ بسیار پایینه مزاحمت زیاده
به مراسمات مذهبی خیلی اهمیت میدن
کادر مدرسه غیر محترمانه با بعضی از والدین حرف میزنن و بچه رو خورد میکنن
رسما اولیا رو شست و شوی مغزی میدن
فضای مدرسه خیلی دیزاین خوبی داره سالن غذاخوری فرمالیته است فقط میتونی غذات رو گرم کنی
دبیر های ورزش خیلی خوبی داره خدایی بعضی از دبیران خوبن ولی زور بد ها به خوب ها میچربه
بچه ها هم همه خوبن ولی چون رقابته زیاد رو حرفاشون حساب نکن
من خودم عوض کردم الان خیلی راضیم
نظراتتون محترمه، ولی اشتباهه فردی که 10 سال پیش توی الزهرا درس خونده الان بخواد نظر بده که تغییرات کادر مدرسه وضعیت تحصیلی و تدریس رو عوض کرده یا نه
ما واقعا داریم میبینیم که تک تک دبیر ها تک تک پشتیبان ها و مشاور عزیزمون که هیچ وقت برامون کم نزاشتن، دارن تمام تلاششون رو میکنن تا ما بهترین نتجیه رو بگیریم
مدیر عزیزمون هرچیزی که خواستیم رو برامون فراهم کردن و کلی برای ما زحمت کشیدن
به عنوان یک دانش اموز سال کنکوری میتونم به جرئت بگم مدرسه ی ما بهترین شرایط رو برای ما فراهم کرده
الزهرا از همون سال دهم با بچه ها کار میکنن با کلی آزمون و پانسیون تا سال دوازدهم هوای بچه هارو دارن
ما به غیر اینکه دبیرای خفن برای درس های تخصصی داریم، دبیر های عمومی هم یکی از یکی خفن ترن و واقعا برامون هیچی کم نزاشتن
تشکر از تمامی کارکنان مدرسه ی الزهرا
دبیرای انسانی فوق العاده عالین خیلی تیم قوی هستند قبولی های رشته انسانی هم عالی بودند
اینجا آزمون های قلم چی برای شما برگزار میکنند پشتیبان ها همیشه هوای شما رو دارن شما واقعا وقتی داخل این مدرسه میشید تفاوتشو با سایر مدرسه های دیگه حس میکنید
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
دقت کنید که خوب یا بد بودن امری نسبی است و با توجه به خواسته ها و نیازهای شما معنی پیدا می کند. بنابراین ممکن است مدرسه ای که به نظر شخصی خوب است از نظر فردی دیگر خوب نباشد و این به دلیل متفاوت بودن معیارها و ملاک هاست.
موفق باشید.
از کادر مدرسه راضی نیستم
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
سعی شده بهترین دبیرها انتخاب بشه و بهترین محیط آموزشی محیا بشه.درمورد رتبه های دانشگاه هم باید گفت هر چقدر هم دبیرستان خوب باشه وقتی دانش آموز خودش نخواد، رتبه خوب رقم نمیخوره رتبه زیر هزار اراده خوب دانش آموز میخواد
چقدر خوب می شود اگر بتوانید مشکلات را با ذکر مصداق ها و موارد مطرح کنید تا امکان بررسی مشکلات از دید ناظر بیرونی برای مسئولین مدرسه فراهم باشد. به این ترتیب هم به سایرین در انتخابی بهتر، بیشتر کمک می کنید و هم مسئولین مدرسه فرصت بررسی اشکالات احتمالی را خواهند داشت.
جملات کلی، هرچند در برخی موارد اجتناب ناپذیر هستند ولی معرفی موارد با صراحت بهتر می تواند به رفع مشکلات کمک کند.
به هر حال، آماده درج نظرات مسئولین مدرسه درباره این پیام هستیم.
ممنون میشویم اگر از اطلاعات جدید و صحیح مدرسه مطلع هستید، ما را در جریان بگذارید تا اطلاعات مدارس اصلاح شود..
با تشکر
سه رقمی تو تجربی نداشتیمئو این مدرسه را پیشنهاد نمیکنم..
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
ممنون میشم اگر کسی میدونه بهم بگه واقعا واجبه
مطمئن هستیم که شما درک می کنید که از آنجا که ما یک رسانه برخط ثبت شده و دارای مجوز قانونی هستیم باید شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات و رسانه ها را در درج موارد رعایت کنیم. اگر حذف یا تعدیلی می بینید مطمئن باشید الزامات قانونی است.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
کلاس ما 15 نفر زیر 1500 شدن و فک کنم 10 نفرمون پزشکی می خونیم. زمان خانم نگاری هم نبوده. معلم هاش خیلی خوب و مهربونن.
مدرسه ی خوبیه وموفقیت پشت کار خودتون رو می طلبه
ممنون میشویم اگر از اطلاعات جدید و صحیح مدرسه مطلع هستید، ما را در جریان بگذارید تا اطلاعات مدارس اصلاح شود..
با تشکر
:-\
گفتید سال تاسیس 1393؟
اشتباه نیست؟
چون تااونجایی که ما اطلاع داریم از زمان خالمون که توی این مدرسه درس میخوند این مدرسه هست.؟



