سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره دبستان (ابتدایی) پسرانه عادی دولتی امام علی (ع)

مدرسه امام علی (ع) یک مدرسه پسرانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 2 (محدوده خیابان سعادت آباد) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی خیابان سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 26765670 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید. موسس این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم آموزش و پرورش است.
این مدرسه از نوع مدارس عادی دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است. این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 6,983 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 15 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 15 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 7156)

مدرسه امام علی (ع)، دبستان (ابتدایی) عادی دولتی پسرانه : خیابان سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز تصاویر را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شهید احمدی روشن
» مدرسه تزکیه
» مدرسه فرید
» مدرسه رستم آبادیان
» مدرسه هدی
» مدرسه محراب
» مدرسه فاطمیه
» مدرسه راه حق
» مدرسه سما
» مدرسه ایراندخت

این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه عترت
» مدرسه عطارد علم
» مدرسه فرهنگ
» مدرسه سیمای فرشتگان
» مدرسه عطارد علم
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه شمس هدایت
» مدرسه سیره فاطمی
» مدرسه ندای سیدالشهداء(ع)

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه خاتم



» مدرسه طراوت

» مدرسه هنرجو

» مدرسه نوآور

» مدرسه مفید (واحد نیایش، تخصصی علوم انسانی)

» مدرسه آفرینش

» مدرسه سلام گلبانگ

» مدرسه درخشان

» مدرسه ستارگان نور

» مدرسه آتیه‌سازان

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه عطارد علم
» مدرسه هدی
» مدرسه سرای دانش واحد رسالت
» مدرسه ایراندخت
» مدرسه نيايش
» مدرسه نشانه رستا
» مدرسه فرهنگ آل یاسین
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه هدی
» مدرسه روشنگران



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
بازدیدکننده سایت
(1404/08/06)
سلام، این مدرسه معلم‌های فوق‌العاده‌ای دارد ولی مدیر بیش از حد بر مسائل مالی تأکید دارد. معاون آموزشی هم که تربیت بچه‌ها را تا حدی نادیده گرفته‌اند، در جلسات بیشتر درباره مسائل مالی صحبت می‌کنند. متأسفانه بچه‌ها در مدرسه گاهی رفتارهای نامناسبی دارند. در کل، مدرسه باید جایی برای آموزش و پرورش باشد، نه صرفاً ظاهر زیبا.
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
منیر
(1404/04/18)
قصد دارم فرزندم را امسال در این مدرسه ثبت‌نام کنم. لطفا نظر بدهید. متشکرم.
پاسخ : دوست عزیز راهی که تیزلند برای شناسایی و انتخاب صحیح مدرسه پیشنهاد میکند، مراجعه حضوری به مدارس کاندید و مدنظرتان و صحبت با اولیا و دانش آموزانی است که در آن مدرسه مشغول به تحصیل هستند. سعی کنید در مورد ملاک های مورد نظرتان پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
دقت کنید که خوب یا بد بودن امری نسبی است و با توجه به خواسته ها و نیازهای شما معنی پیدا می کند. بنابراین ممکن است مدرسه ای که به نظر شخصی خوب است از نظر فردی دیگر خوب نباشد و این به دلیل متفاوت بودن معیارها و ملاک هاست.
موفق باشید.
کاربر
(1403/01/10)
سلام ممنون میشم در مورد حضور فرزندان اتباع در این مدرسه اولیای گرامی نظر بدهند.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سمیه
(1402/12/23)
مدرسه با وجود خانم دولتخواه مدیریت بسیار دلسوز و توانمند و تعداد کم دانش آموزان و رفتار پرسنل برای دانش آموزان ابتدایی جای امن و خوبی هست و روابط اجتماعی دانش آموز و روحیه آنها برای کادر مدرسه مهمه و در جهت بهبود اون تلاش میکنن و در کل مثل خونه ،بچه ها خوشحال هستن
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
عباس
(1402/11/22)
سلام واقعا دبستان خوب و بی حاشیه است. بنده امسال پسرم ثبت نام کردم مدیر دبستان خانم دولت خواه بی نظیر هستند و مهمتر اینکه تعداد دانش آموزان در کلاس خیلی کم هستند مثل مدرسه غیر انتفاعی هست خیلی راضی هستم پسرم آوردم این مدرسه .بچها اصلا بهم توهین نمیکنند و درگیر نمی شوند از این بابت خوشحالم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1402/11/22)
سلام دبستان با مدیریت خانم دولت خواه گرامی و کادر آموزشی و بی حاشیه و مهمتر اینکه تعداد دانش آموزان کلاس کم .شبیه غیر انتفاعی میباشد .خیلی راضی هستم. بچها اصلا بی ادبی نمیکنند خیالم راحته .خوشحالم پسرم اینجاست
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
محمد
(1402/03/31)
مدرسه بسیار خوبیست و کادر مدرسه بسیار دلسوز و مجرب هستند و مدرسه از نظر آموزش های درسی و اخلاقی بسیار عالیست . امسال هم پسر دومم را در کلاس اول ثبت نام کردم . با آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
الهه سلطانی
(1402/01/29)
میخواستم بدونم شماره مدرسه چنده؟ واینکه آیا شیفت عصر هم داره؟
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
لیلا
(1402/01/28)
فرزند بزرگترم دراین مدرسه بود وبااصرار فرزند کوچکتر هم رو ثبت نام کردم .کادر بسیار عالی ودلسوزی داره به خصوص مدیر محترم ودلسوز خانم دولتخواه عزیز ومعلم کلاس اول خانم علیاری خیلی راضی هستم .مدرسه کم جمعیتی هست وکادر آموزشی عالی وبسیار خوبی داره .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
احمدی
(1401/11/07)
سلام من پسرم دو سال است که در این مدرسه تحصیل می کند با مدیریت و تلاش معلمان این مجموعه ما در کرونا هیچ آسیب آموزشی را احساس نکردیم. این مدرسه به مسایل تربیت رفتاری ،گفتاری ،برنامه و نظم اهمیت زیادی می دهد و معلمان آن جز قوی ترین معلمان هستند .با تلاش های مدیریت این مجموعه همه امکانات آموزشی برای بچه ها فراهم گردیده است.در پایان از آقای دهقان و خانم دولتخواه کمال تشکر را دارم.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مهدی
(1401/11/07)
با ورود 2 مدیریت اخیر،آ قای دهقان، وبعداز ایشان،خانم دولتخواه، مدرسه چنان تغییری کرده که از مدارس نمونه پیشی گرفته، هم از نظر امکانات داخلی مدرسه و تجهیزات از جمله آزمایشگاه، تخته های وایت برد، ویدئو پروژکتور و امکانات دیگر که با پیگیری مدیریت درحال تکمیل وگسترش آن است، وهم از نظر انتخاب معلمان نمونه منطقه که هم از نظر روانشناسی کودک وهم اطلاعات علمی تخصصی باعث رشد همه جانبه دانش آموز، واحساس آرامش وی در محیط آموزشگاه ورضایت خانواده ها شده، پسر من از هنگام ورود به این مدرسه از همه نظر تغییرات مثبت داشته ،هم پیشرفت تحصیلی،هم تربیت وهم آرامش و......
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارا
(1401/11/06)
سلام مدرسه بسیار خوبیست هم از نظر آموزشی و هم تربیتی خیلی خوب کار میکنند هم خانم دولت خواه مدیر مدرسه و هم خانم کاظمی معلم پسرم عالی هستند
کادر خوب و با سوادی داره از نظر جمعیتی هم من مدارس اطراف رو هم پیگیری کردم عموما کلاسهاشون بالای 37_38 نفر بود اما اینجا واقعا مثل غیر انتفاعی خلوته و رسیدگی به آموزش بچه ها خیلی خوبه جو خیلی خوب و آرامی هم داره خدا رو شکر
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فاطمه
(1401/10/22)
سلام مدرسه امام علی با جمعیت کم خیلی مناسب است کادر خیلی خوبی داره و بچه ها در آن آرامش خاصی دارند .درخصوص پیگیری درسی و انظباطی هم خیلی دقیق هستند .مدرس با همکاری خود دانش آموزان می چرخد . من که راضی هستم .ضمنا آدرس روی نقشه درست نیست کمی بالاتر از میدان کتاب است .پایین اتوبان
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مریم
(1401/09/22)
من هم امسال بچه ام را ثبت نام کرده ام قبلا با توجه به شنیده ها از این مدرسه خوشم نمی آمد البته امسال مدیر تغیر کرده و سرکار خانم دولت خواه مدیر هستند که بسیار خوش برخورد و صبور هستند و معلم های با تجربه و بسیار خوبی داره و عالی تدریس می کنن جمعیت مدرسه مانند غیر انتفاعی است از همه کادر ممنونم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فرهاد
(1401/04/14)
این مدرسه نزدیک منزل ماست اما به خاطر اینکه مرکز بچه های فرحزاد بود من فرزندم را ثبت نام نکرده بودم اما از دو سال قبل که کادر تغییر کرد من فرزندم را ثبت نام کر دم بسیار کادر خوب و دلسوز و حرفه ای دارد و از نظر آموزشی و پرورشی عالییی هستند به خصوص سرکار خانم کاظمی آموزگار پسرم که بسیار از ایشان ممنون هستیم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.