سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره اول پسرانه هیات امنایی حق شناس

مدرسه حق شناس یک مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره اول است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 3 (محدوده خیابان شریعتی) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی خیابان شریعتی، ابتدای خیابان کلاهدوز، پلاک ۵۵۶ ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 22616669 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید. مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم آقای هادی بابایی و موسس آن آموزش و پرورش منطقه ۳ با کمک خیر مدرسه ساز مرحوم حق شناس است.
این مدرسه از نوع مدارس هیات امنایی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است. این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 11,694 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 12 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 12 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 6014)

مدرسه حق شناس، متوسطه دوره اول هیات امنایی پسرانه : خیابان شریعتی، ابتدای خیابان کلاهدوز، پلاک ۵۵۶

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز تصاویر را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شایستگان
» مدرسه سلام خلیج فارس
» مدرسه دکتر حسابی
» مدرسه رهپویان عطیه
» مدرسه تقواپیشگان
» مدرسه شهدای هفتم تیر
» مدرسه آینده سازان
» مدرسه شهدای رسانه
» مدرسه علوی نوین شعبه جلال آل احمد
» مدرسه هنرستان هوشمند علوم و فنون

این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه خردمندان فردا
» مدرسه شمیم یاس
» مدرسه راه روشن
» مدرسه مهر هشتم
» مدرسه سلام یاسین
» مدرسه سلام خلیج فارس
» مدرسه فرشتگان برتر
» مدرسه فروغ بهمن
» مدرسه مدبران
» مدرسه محبان الحسین(ع)

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه بین الملل سوده



» مدرسه آل طه

» مدرسه نیکنام نوین

» مدرسه آتیه‌سازان

» مدرسه رشد

» مدرسه آفاق بدیع

» مدرسه سرو اندیشان آفتاب

» مدرسه خواجه نصیرالدین طوسی

» مدرسه پروفسور حسابی

» مدرسه مشکوه

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه پیمانه ثنا
» مدرسه طراوت
» مدرسه دیبا
» مدرسه طراوت
» مدرسه عطارد علم
» مدرسه حضرت سیدالشهدا(ع)
» مدرسه سوده
» مدرسه مفاخر علوم ایران
» مدرسه سرای دانش واحد سعادت آباد
» مدرسه سوده



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
نامدار
(1404/02/21)
سلام پسر من پایه هفتم هست و امسال پسرم و از مدرسه غیرانتفاعی آوردم اینجا، متاسفانه باید بگم اشتباه کردم متاسفانه آنقدر هزینه مدارس غیرانتفاعی سر به فلک کشیده شده که ماها محبور میشیم بچه‌هامون رو از این مدارس در بیاریم و بزاریم توی این مدارس، البته باید بگم پسر من از لحاظ زیاد درسی مشکل نداره تمام ناراحتی و مشکل من از لحاظ تربیتی و رفتار ناشایست بعضی از بچه‌هاست.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1403/09/14)
من این مدرسه رو پیشنهاد نمی‌کنم.
پاسخ : نظر بازدیدکننده محترم با پاره ای اصلاحات در سایت درج شد.
چقدر خوب می شود اگر بتوانید مشکلات را با ذکر مصداق ها و موارد مطرح کنید تا امکان بررسی مشکلات از دید ناظر بیرونی برای مسئولین مدرسه فراهم باشد. به این ترتیب هم به سایرین در انتخابی بهتر، بیشتر کمک می کنید و هم مسئولین مدرسه فرصت بررسی اشکالات احتمالی را خواهند داشت.
جملات کلی، هرچند در برخی موارد اجتناب ناپذیر هستند ولی معرفی موارد با صراحت بهتر می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

به هر حال، آماده درج نظرات مسئولین مدرسه درباره این پیام هستیم.
ناشناس
(1403/06/24)
من این مدرسه رو پیشنهاد نمی‌کنم
و واقعا معلمان خوبی نداره که باعث سرخوردگی فرزندتون میشه
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1403/04/06)
واقعا باید بگم که معلمای این مدرسه دانش آموزان رو اذیت می‌کنند و داخل نمره گذاری وقتی ریاضی و علوم 20 میشدی معلم‌های دیگه نمره پایین بهت میدادن
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1403/04/04)
شاید باورتان نشود ولی واقعا بین دانش آموزان فرق گذاشته میشه و دانش آموزان بی‌نظم به عنوان مبصرین مدرسه انتخاب می‌شوند
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1403/01/08)
حرف های کامنت اولی برای دو سال پیش این مدرسه صدق میکنه ولی الان نه
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1403/01/08)
اتفاقا ایشان کاملا درست میگن
رفتار مسئولین خوب نیست و بین دانش اموزان فرق میگذارند که باعث سرخوردگی بچه ها میشه
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1402/12/07)
من میخوام اول درباره کامنت های پایینی نظر بدم
اولین کامنت ایشون درباره کلاس فوق برنامه دارند و درمورد کسی که گفته مسئولین با بی احترامی برخورد می کنند من سه سال در این مدرسه تحصیل کردم سال اول معاون که واقعا مرد خوبی بود
بگم بله مسئولین مدرسه پاسخگو نیستند و این مدرسه را پیشنهاد نمیکنم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1402/07/27)
من نمیدونم چرا این خانم در کامنت پایینی گفتن با بی احترامی برخورد می کنند من خودم دو سال در این مدرسه بودم و امسال سال سومم هستش و حتی یک مورد هم بی احترامی ندیدم فقط خواستم بگم که این مدرسه واقعا فوق العاده است و واقعا پاسخگویی و رفتار معاونت و مدیریت مدرسه فوق العاده است
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سارا
(1402/07/25)
مدرسه خوبی نیست مخصوصا معلمین مدرسه که با دانش آموزان با بی احترامی برخورد می کنند
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1401/07/25)
به نظر من حتما در این مدرسه ثبت نام کنید خیلی عالی هستش مدرسه با معلمان و مسئولان خوب و به فکر با کلاس های فوق برنامه ای مثل برنامه نویسی و فتوشاپ و روباتیک و ..... کلاس های تابستانه متنوع و محیط مدرسه تمیز و زیبا هستش
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ناشناس
(1400/09/24)
سلام من دانش آموز این مدرسه هستم این مدرسه بسیار خوب هستش معلمان بسیار دلسوز ، رفتار مسئولان مدرسه بسیار خوب هستش ، کلاس های تقویتی بسیار عالی داره و کلاس های مجازی هم بسیار عالی در برنامه ادوبی کانکت برگزار میشه من این مدرسه رو پیشنهاد میکنم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.