درباره متوسطه دوره اول دخترانه غیر دولتی شایستگان
مدرسه شایستگان یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره اول است.
این مدرسه یکی از مدارس منطقه 4 (محدوده
تهرانپارس) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی
تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۲ غربی، نبش زرین ثبت شده است. شماره تماس این
مدرسه 77878171 است که می توانید با این شماره با
این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه، یکی از مجموعه مدارس شایستگان است (برای دیدن سایر مدارس این مجموعه، اینجا کلیک کنید).
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم اعظم پیش بین و موسس آن اعظم پیش بین است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخشهای زیر میتوانید پیدا کنید.
علاوه بر شماره تلفن 77878171 که در بانک اطلاعات ما ثبت شده است، شماره 77872020 هم در بانک اطلاعات مدارس ما وجود دارد. این شماره را هم برای ارتباط با این مدرسه تست کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید :
http://shayesteganedu.ir/
این مدرسه راههای ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتساپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 27,290 بار بازدید شده است.
برای این مدرسه 54 نظر ثبت شده است که میتوانید در بخش نظرات، آنها را ببینید.
از آنجایی که شما وارد سیستم نشدهاید فقط 3 نظر را میبینید. اگر میخواهید تمام 54 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید،
عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم میتوانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسیهای مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
» مدرسه دخترانه نقش نو (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه اندیشه والا (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 4)
» مدرسه دخترانه روشنگران (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 4)
مدارسی که مایل هستند در بخش توصیه ویژه به مخاطبان نمایش داده شوند میتوانند با ما تماس بگیرند:
(021) 28424941
(021) 91031529
09301965519
با ما تماس بگیرید. ما راههای مختلفی برای تقویت جذب دانشآموز در مدرسۀ شما داریم و میتوانیم همراه خوبی برای شما در مسیر جذب دانشآموزان برتر باشیم.
استان: تهران | شهر: تهران | منطقه: منطقه 4 محدوده: تهرانپارس
مقطع تحصیلی : متوسطه دوره اول | نوع مدرسه : غیر دولتی
جنسیت : دخترانه (لیست مدارس غیر دولتی دخترانه منطقه 4 شهر تهران) (لیست مدارس دخترانه منطقه 4 شهر تهران)
نشانی: تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۲ غربی، نبش زرین
نقشه قرار گیری: محل دقیق مدرسه در نقشه مشخص شده است (کلیک کنید)
مدیر : اعظم پیش بین | موسس : اعظم پیش بین
تلفن تماس (سامانه آموزش و پرورش) : 77872020 77878171
تلفن تماس (سامانه شهریه ها) : 77872020 77872020
نام مدرسه (بانک اطلاعات آموزش و پرورش): شایستگان
وب سایت : http://shayesteganedu.ir/
ایمیل : shool.shayestegan[at]gmail.com
فکس : 77878863
صفحه اینستاگرام : مشاهده اینستاگرام شایستگان
دفعات مشاهده مدرسه در سایت : 27290 بار (این مدرسه مورد توجه بازدید کنندگان است)
- رستوران : ندارد
- غذاخوری : دارد
- همراه آوردن غذا توسط دانش آموز : بله
- ارائه غذا و ساندویچ در بوفه : بله
- کتابخانه : دارد
- سالن مطالعه : دارد
- امکان خرید کتاب از کتابخانه : دارد
- نمازخانه : دارای فضای بزرگ و مناسب
- آزمایشگاه فیزیک : دارد
- آزمایشگاه زیست : دارد
- آزمایشگاه شیمی : دارد
- ساعت شروع کلاس ها : 07:30
- ساعت خاتمه کلاس ها : 15:00
- تعداد کل دانش آموز : 200
- تعداد کلاس : 10
- زنگ اتمام کلاس ها در پایه های پایین و بالا : متفاوت است
- اتاق بازی : ندارد
- کف پوش ویژه در حیاط و اتاق بازی : ندارد
- کلاسهای فوق برنامه ریاضی، علوم و سایر دروس : دارد
- هوشمند سازی شده؟ : بله
- چه استفاده ای از هوشمند سازی می شود؟ : همه ی کلاس ها مجهز به تخته ی هوشمند و پروژکتور و کامپیوتر هستند و دبیران محترم برای تثبیت مطالب و یادگیری بهتر دانش آموزان ازمحتوای الکترونیکی استفاده میکنند
- کلاس جبرانی درسی توسط مدرسه برگزار می شود؟ : بله
- کلاس فوق برنامه هنری دارد؟ : بله
- نیاز به کلاسهای بیرون از مدرسه وجود دارد؟ : خیر
- دانشآموزان در چه آزمونهایی شرکت می کنند؟ : مرآت
- زنگ پژوهش : در زنگ پژوهش دانش آموزان در 4 گروه (1.نانو2.گلایدر3.زیست فناوری 4.انیمیشن سازی)با توجه به استعداد و علاقه مندی هاشون تقسیم بندی میشوند و کلاس ها با همکاری دفتر ارتباط مدارس و دانشگاه علم و صنعت و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار میشود
- آموزش زبان خارجه دارد؟ : بله
- آزمون مستمر (هفتگی-ماهیانه) توسط مدرسه دارد؟ : بله
- دانش آموز اجازه همراه داشتن موبایل یا تبلت دارد؟ : خیر
- حمل کتاب توسط دانش آموز؟ : بله
- آیا معلم با دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : خیر
- آیا مشاور تحصیلی همراه دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : خیر
- تکلیف منزل روزانه دارد؟ : بله
- تکلیف منزل هفتگی و روزهای تعطیل دارد؟ : بله
- استعداد یابی و ... با چه متدی انجام می شود؟ : استعدادیابی از طریق آزمون ورودی و مصاحبه و برگزاری آزمون های هالند و گاردنر برگزار میشود
- زنگ ورزش چگونه است؟ : در زنگ ورزش دانش آموزان همراه کفش و لباس ورزشی مناسب به باشگاه میروند و با توجه به علاقه و استعداد در سه رشته ی بدمینتون و بسکتبال و والیبال به فعالیت ورزشی میپردازند
- درباره انجمن اولیا و مربیان : انجمن اولیا و مربیان هر 15 رزو یکبار تشکیل شده و برامور اجرایی مدرسه نظارت میکنند
- افتخارات مهم فرهنگی مدرسه : کسب رتبه ی برتر در تاتر منطقه 4
- افتخارات مهم علمی مدرسه : 1.کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی آژمون های کشوری مرآت 2.کسب رتبه در مسابقات جهانی ریاضی( imc ) . 3.کسب رتبه در مسابقات علمی فیزیک (دانشمندان جوان ) در بین مدارس منطقه 4 4.کسب رتبه سوم کشوری در مسابقات علمی فیزیک 5.کسب رتبه اول در مسابقات گلایدر 6.کسب رتبه در سومین جشنواره ی گیاهان دارویی 7.برنده جشنواره ی نوجوان خوارزمی در رشته زبان انگلیسی
- افتخارات مهم ورزشی مدرسه : 1.کسب رتبه اول دو میدانی و مقام اول پرش 2.کسب مقام اول در المپیک منطقه ای بوکس
- چه اردوهایی در برنامه قرار دارد؟ : هم درون استان هم خارج از استان
- هزینه اردو؟ : جداگانه دریافت می شود
- چه برنامه های مذهبی در مدرسه برگزار می شوند؟ : تمامی مناسبت های مذهبی به طرق مختلف اطلاع رسانی و برگزار میشود
- آیین نامه انضباطی مکتوب تدوین شده و در دسترس قرار دارد؟ : بله
- ورود و خروج از مدرسه به شکل دقیق کنترل می شود؟ : بله
- وضعیت نظافت مدرسه : خوب
- وضعیت آبخوری مدرسه : خوب
- پنجره کلاس ها : هم رو به حیاط و هم رو به کوچه و خیابان
- برخورد کارکنان و مسئولین مدرسه : مناسب
- فضای حیاط : عادی
- مدرسه دارای مقاطع دیگر هم هست؟ : بله
- مدرسه وب سایت دارد؟ : بله
- وب سایت مدرسه به روز می شود؟ : خیلی به روز
- صفحه تماس با ما و توضیحات سایت مدرسه کامل است؟ : اطلاعات خوب و کاربردی و کافی
- نشانی صفحه اینستاگرام اصلی مدرسه : https://instagram.com/shayesteganedu
- سال تأسیس : 1371
- مساحت زیربنا (مترمربع) : 1400
- مساحت حیاط (مترمربع) : 450
- آزمون ورودی : دارد
- نوع آزمون ورودی : آزمون و مصاحبه حضوری
- روش ثبت نام آزمون ورودی : حضوری و اینترنتی
- روش پیش ثبت نام : حضوری و اینترنتی
- تاریخ برگزاری آزمون ورودی : فروردین
- تاریخ شروع پیش ثبت نام : اردیبهشت
- تاریخ شروع ثبت نام : خرداد
- مجتمع آموزشی : شایستگان
- معاون آموزشی : سرکار خانم فاطمه ابوالمعالی حسینی
- معاون اجرایی : سرکار خانم حسینی راد
- معاون پرورشی : سرکار خانم رفیع زاده
- مشاورین / مسئولین پایه : هفتم : سرکار خانم سروندی/هشتم:سرکار خانم استدلالی/نهم:سرکار خانم آرایش نیا
- مشاور روانشناسی : سرکار خانم معصومه حسین پور/ خانم دکتر زهرا علیزاده
- مشاور المپیاد و مسابقات علمی : سرکار خانم سنگپور
- مشاور پژوهشی : سرکار خانم سنگپور
- مشاور فرهنگی و هنری : سرکار خانم رفیع زاده
- سرویس ایاب و ذهاب : دارد
- هزینه سرویس : مجزا دریافت می شود
- اتاق بهداشت : دارد
- امکان حضور در مدرسه پس از خاتمه مدرسه : دارد
- پزشک مدرسه : خانم دکتر فاطمه نظام آبادی
- امکانات رفاهی مدرسه : کلاس ها کاملا هوشمند / دارای سالن مطالعه استاندارد و هوشمند/دارای سالن اجتماعات و نمازخانه بزرگ/آزمایشگاه های فیزیک و شیمی و زیست با تجهیزات به روز شده / دارای تونل ضدعفونی کننده / دارا بودن وارمر جهت گرم کردن غذای دانش آموزان و علاوه بر آن بوفه دارای غذای گرم و بهداشتی
- امکانات ورزشی مدرسه : 1.دارای سالن غذا خوری 2. بوفه ی بهداشتی و دارای غذای گرم و روز3.دارای وارمر جهت گرم کردن غذای دانش آموزان 4.دارای تونل ضد عفونی کننده مخصوص دوران کرونایی5.دارای سالن مطالعه بزرگ و هوشمند 6. دارای سالن itجهت استفاده دانش آموزان
- امکانات سمعی و بصری : دارد
- سالن اجتماعات / آمفی تئاتر : دارد
- کمد شخصی : بله
- نیمکت دانش آموزان : یک نفره
- وجود مدرسه با جنس مخالف یا مقطع بالاتر در نزدیکی مدرسه : خیر
- آزمایشگاه علوم (ویژه مقطع ابتدایی) : دارد
- مسئول سایت (IT) : سرکار خانم سعادتمندی
- کلاسهای آمادگی آزمون تیزهوشان : ندارد
برای مشاهدۀ مدارس همتراز با این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات مدارس همتراز این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
برای مشاهدۀ مدارس نزدیک این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات 16 مدرسه نزدیک این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 3030)
مدرسه شایستگان، متوسطه دوره اول غیر دولتی دخترانه : تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۲ غربی، نبش زرین
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه ملت
» مدرسه آئین روشن نور
» مدرسه شهدای هسته ای
» مدرسه شهید جوادنیا
» مدرسه شهید رحمانی
» مدرسه محراب
» مدرسه آل طه
» مدرسه تلاش
» مدرسه خرد
» مدرسه همیشه بهار
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه دکتر هشترودی
» مدرسه سرای علم
» مدرسه فرشتگان برتر
» مدرسه موعود
» مدرسه شهدای موتلفه اسلامی
» مدرسه نواندیشان هیوا
» مدرسه سهام خیام
» مدرسه هورمند
» مدرسه فرازدانش
» مدرسه سلام خلیج فارس
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه کوشش
» مدرسه موعود
» مدرسه آتیهسازان
» مدرسه نوآور
» مدرسه روشنگران
» مدرسه سلام پیروز
» مدرسه علوم نو
» مدرسه علامه طباطبایی واحد آبشناسان
» مدرسه علامه امینی
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه ایرمان
» مدرسه سوده
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه رشد
» مدرسه سرای دانش واحد سعادت آباد
» مدرسه بهار اوشان
» مدرسه مشکوه
» مدرسه بادبادک
» مدرسه هدی
» مدرسه سرای دانش واحد ملک
لیست بهترین مدارس تهران
همین حـالا عضو میشوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد میشوم تا نظر بدهم!
برخورد برخی از عوامل مدرسه با اولیا و دانشآموزان مناسب نیست و رفتار حرفهای کمتری مشاهده میشود. البته بعضی از معلمان خوب هستند، اما نه همهی آنها.
مشاوران تحصیلی مدرسه نیز عملکرد قابل قبولی ندارند و ممکن است احساس کنید که وقت و هزینهتان هدر میرود. مدرسه از نظر نظم و برنامهریزی ضعیف عمل میکند.
من سه سال در این مدرسه بودم و با اطمینان میگویم تجربهی خوبی نداشتم.
اما دوره اولش سال هفتم با مدیر جدید که فقط یکسال بود مدرسه عالی بود و نظم برقرار بود اما بعد از تغییر مدیریت و تغییر روند کار مدیریت (مدیری که سال هشتم بودم و ایشون که قبلش هم در این مدرسه اشتغال داشتن ) روند مدرسه به نظرم تغییر کرد و سال نهمم هم راضی نبودم نه خودم و نه خانواده، بیشتر روی کارهای پژوهشی توجه میشد که اصلا اصول معین نداشت و به نظر دانش آموزان مبنی بر عدم علاقه برای کارهای پژوهشی توجهی واقع نمیشد و برای مشاورین هم با توجه به این که امسال سال نهم هست خیلی با کیفیت بالا کار نمیکردن و حضور پررنگی نداشتن کادر مدرسه مخصوصا معاون پایه نهم و معاون کلی مدرسه راضی نبودیم.
به نظرم به صورت نامناسب با دانش آموزان برخورد میکنن و سر هر چیز کوچیکی پای والدین رو به مدرسه باز میکنن و دنبال کسر انضباط هستن و دانش آموز رو برای کسر انضباط تهدید میکنن و از لحاظ اخلاقی به نظرم خوب نبودن و باعث اعتراض والدین و دانش آموزها میشدن.
دبیرها اما خوب بودن با وجود حاشیهها و اتفاقاتی که توی یک کلاس ممکنه بیوفته و کیفیت کاریشون مناسب بود به ویژه خانم داییزاده و محسنی، معلم علوم و ریاضی
در کل مدرسه برای دوره اول با فاکتور گرفتن کادر مدرسه خوب بود.
ببینید راستش رو بخواید اکثر کسایی که کامنت گزاشتن هشتم یا نهم هستن ولی اولیا بهتره از هفتمها بپرسن، چرا؟ چون ببینید صادقانه بخوام بگم هشتمها و نهما توی سنی هستن که از هرچیز راضی نیستن و یه راستش توی مدرسه هم همش درحال مسخره کردن معلما و ناظما و هفتم هستن، ببینید من که امسال رو اینجا گذروندم واقعا بخوام بگم از نظر درسی بینظیر هستن واقعا ریاضیمون عالی کار میشه 5 جلسه در هفته داریم و واقعا عالیه علوممون دبیر بسیاااار باتجربه و عالی که کل مدرسه عاشق ایشون هستن و ایشون بشدت عالین ، همه درسها ما حتی 3 بار در هفته زبان داریم، برای ورزش به باشگاه میریم، زنگهای پژوهش مشغول ساخت پروژه در کارگاه میشیم که بشدت جدیه ما یاد میگیریم با اره و دریل و غیره کار کنیم همینطور آزمایشگاه مجهز داریم بشدت بچهرو به کار میگیرن برای ساخت پروژه و ما در حال ارائه کنفرانسی برای بسیاری از درسا، از نظر رفتاری اگر درست رفتار کنید با شما درست رفتار میشه خب یه هشتم نهمی که آرایش کرده انتظار نباید داشته باشه که ناظم باهاش مهربون باشه هفتما ممکنه هشتم نهایی زیاد مسخرتان کنن ولی نباید اهمیت بدید، سیستم گرمایشی عالی داریم تابستانها هم که یک ماهش رو سه روز در هفته میریم یعنی مرداد و همه کلاسهای پنکه دارن ولی باز هم گرمه.. .آبخوری و سرویس بهداشتی و نمازخونه و غیره عالین ما 3 بار در سال جشنواره علمی پژوهشی داریم مدال هم میدن، المپیادها همه برگزار میشه و البته بشدت برای این مدرسه مرآت مهمه و البته معدل زیر 19 رو قبول ندارن و طبق قانون مدیر معلمها نمیتونن 25 صدم ببخشن متاسفانه و یکی دیگه از مشکلات این مدرسه اینه که، پولکی هستن..زیاد پول میگیرن چون معتقدند بچههای این مدرسه وضعشون خوبه
درکل من عاشق مدرسهم خیلی واقعا بهم خوش میگذره و همه چی عالیه بنظر من، ناظمهامون: خانمهای جعفری و بختیاری و حسینی، مدیر: خانم حسینی راد دبیر ریاضی: خانم طباطبایی دبیر زیست و شیمی و زمین: خانم سنگ پور عزیز، دبیر عربی و پیام: خانم صدیق زاده، دبیر قرآن: خانم مسلمی، دبیر اجتماعی: خانم اسلامیان، دبیر هنر: خانم میکائیلی، دبیر پژوهش: خانم نوری، دبیر فیزیک: خانم سیفی، دبیر ورزش: خانم صادقی، دبیر ریاضی خلاق(برای بعضی از بچهها هست): آقای ساجدی، دبیر کامپیوتر: خانم تیموری، دبیر زبان: خانمها متفاوتاند، دبیر تفکر: خانم حلاج، دبیر فارسی : خانم ارزاقی و اینکه تو این مدرسه زبان به صورت ترمیک یعنی سطحبندی میشیم و البته علوم تفکیکی ارائه میشه در کل میایید اینجا باید درس بخونید .
و درس پژوهش بجای اینکه ذهن بچه هارو باز کنن یا بفرستشون دنبال کاری که توش مهارت دارن همه باید یکارو انجام بدن و بچه هایی که نمره هاشون بهتررو جدا کردن همچنین ادمی که یه عالمه پول به مدرسه ی غیردولتی میده چه دلیلی داره که خداد تومان پوله معلم خصوصی بدن
و رفتار کادر مدرسه خوب نیست.همچنین تنها چیزی که واسشون مهمه نمره اس و تنها چیزی که میخوان 20 عه
من دانشآموز پایهی اول تا نهم این مدرسه هستم
تدریس معلما عالی هست و کاملا مسلط هستن ولی رفتار مسئولین مدرسه نامناسب هست، مدرسه تجهیزات نداره طوری که معلم ریاضی سیستم هوشمند نداره و ما هر زنگ مطابق با درسی که داریم کلاس عوض میکنیم، سیستم گرمایشی و سرمایشی کلاسها تعریفی نداره، سرویس بهداشتیها قابل استفاده نیستن طوری که دانشآموز از شروع مدرسه تا پایان مدرسه دستشویی نمیرن، آبخوریها قدیمی هستن و قابل آشامیدن نیست، میز ناهارخوری به تعداد دانشآموزها نیست و خیلیها مجبورن توی کلاس غذاشون رو بخورن.
برای درسهای غیر اصلی مثل هنر و کاروفناوری وقتی برای ما نمیذارن و جدی گرفته نمیشه توی این مدرسه ، تنها نمرهی دانشآموزان هست که مهمه
از سال تحصیلی 1401 _ 1402 مدیریت جدید رفتار نامناسبی با بچهها دارند.
اگر پرس وجو کنید متوجه می شوید کسی از شیوهی کاری ایشون رضایت نداره.
نظر دانشآموزان و خانوادهها برای ایشون اهمیتی نداره و تمام سال تحصیلی رو شیوهای که بکار بردن رو ادامه میدن.
من اگر جای شما بودم دخترم رو این مدرسه ثبتنام نمیکردم. لطفا کمی تحقیق کنید و فقط بخاطر بالا بودن اسم مدرسه دخترهاتون رو ثبتنام نکنین
اردو هم که یکی تو تابستون بود یکی هم اخیرا که بردن لواسان که خوب هم بود کلی هم واسه پدر مادر ها جلسه های آموزشی میذارن که اونها هم بتونن به ما کمک کنن در کل به شما پیشنهاد میکنم
و دلیل این همه تعریف معلوم نیست
توصیه نمی کنم
من هفت سال است که در این مدرسه تحصیل کردم و از همه دبیرانش راضیم.😊😊😊😊😊😊😊😊😊
حال که هفتم هستم هم از دبیرانش راضیم.😀😀😀😀😊😊😊😊😊😊😊
سرکار خانم ارزاقی عزیز که مدرس درس ادبیات هستند آنقدر عالی درس می دهند که به درس فارسی علاقه مند شدم.
سرکار خانم سنگپور عزیز که مدرس علوم هستند بسیار عالی و مفهومی یاد می دهند و برای هر فصلی بعد از اتمام نمونه سوال می دهند.
سرکار خانم بهادری عزیز که مدرس درس ریاضی هستند بسیار عالی یاد می دهند و نکاتی را برای تست زنی و خوب فهمیدن آن مطلب یا فصل می گویند تا بنویسیم.
سرکار خانم درخشان عزیز که مدرس درس عربی هستند آنقدر عالی و مفهومی قواعد و مکالمه دیگر چیز ها را یاد دادند که من به درس عربی علاقه مند شدم.
سرکار خانم برخورداری عزیز که مدرس درس مطالعات اجتماعی هستند خیلی خیلی عالی و مفهومی تدریس می کنند.
سرکار خانم صدیق زاده بسیار عالی درس پیام های آسمانی را تدریس می کنند.
سرکار خانم سروندی عزیزم که مشاوره تحصیلی پایه هفتم هستند خیلی خیلی فوق العاده هستند و واقعا هم قبل از امتحان و هم بعد امتحان در هر دو موقعیت به ما خیلی روحیه می دهند.😊😊😊😊😊😊😊😊😍😍😍😍
و توی انتخاب این مدرسه اصلا شک نداشته باشید.
با تشکر که نظرم را خواندید.😙😙😙😙😙
و هفت سال است که در این مدرسه تحصیل می کنم و از تدریس معلمانم خیلی راضیم.
سرکار خانم ارزاقی عزیز که مدرس ادبیات هستند بسیار عالی یاد می دهند و کاری کردند که به درس ادبیات علاقه مند شدم.
سرکار خانم سنگپور عزیز که مدرس درس علوم هستند بسیار عالی و مفهومی درس می دهند طوری که آن مطلب ملکه ی ذهنمان شود.
سرکار خانم بهادری عزیز که مدرس درس ریاضی هستند بسیار عالی تدریس می کنند و هر نکاتی که در آن مورد باشد را به ما می گویند تا بنویسیم.
سرکار خانم برخورداری عزیز که مدرس درس مطالعات اجتماعی هستند بسیار عالی تدریس می کنند و خیلی مفهومی یاد میدهند.
سرکار خانم درخشان عزیزم که مدرس عربی هستند خیلی عالی تدریس می کنند و آنقدر خوب به ما تدریس می کنند و مکالمه ها و قواعد را به ما خوب یاد می دهند که من به درس عربی خیلی علاقه مند شدم.
سرکار خانم صدیق زاده عزیز که مدرس پیام های آسمانی هستند بسیار عالی و مفهومی یاد می دهند.
سرکار خانم سروندی عزیزم که واقعا در این روزها برای ما زحمت بسیار می کشند مشاوره ی تحصیلیمان هستند و خیلی فوق العاده اند و در مواقع امتحانی به ما خیلی روحیه می دهند که دیگر اصلا دارای استرس زیاد نداشته باشیم.
سرکار خانم حیدری عزیزم که مدرس کامپیوتر هستند مدرس برنامه ی اسکرچ اند که من به شما خیلی پیشنهاد می کنم که این برنامه را دانلود نمایید تا بازی مورد علاقه خود را بسازید. ایشان اسکرچ خیلی عالی به ما یاد می دهند.
و من حتما پیشنهاد می کنم که هم در مدرسه ی شایستگان و هم در دبیرستان شایستگان ثبت نام نمایید.
من دانش اموز کلاس نهم هستم شاید کسی که میخاد بیاد این مدرسه دودل بشه با این کامنت ها ولی من حرف حق روز میزنم نه میگم این مدرسه عالیه و نه بده دوست دارم حقیقتو بگم که انتخاب تون برای مدرسه درست باشه من اولین سالی (ینی کلاس 7)که اومدم این مدرسه سال اول گولمون میزدن اردو زیاد میبردن و اینا و فک میکردیم مدرسه بی نظری اومدیم من این عقیده رو دارم که که مدرسه برای رفاه دانش اموزان ساخته شده ولی در مورد این مدرسه باید بگم که این طور نیست.
توی کلاس انلاین هر چقدر که بخوای جبرانی میزارن اونم خارج تایم کلاس. کلاسای هنر و قران و دینی و ورزش کنسله و بجاش ریاضی علوم اومده توی هفته ممکنه7 بار ریاضی داشته باشیم و ادم از درس زده میشد همه فعالیت های خوب و جذاب رو کنسل کردند کلاسای جذابو مثل هنر و اینا و جاشو با کلاسای کسل کننده پر شده من نمیگم ریاضی بده ولی اخه چند بار ریاضی چند بارررر کلاسای فوق العاده بعد از ظهره و تکالیف تایم یه روزه یا دو روزه نهایتا داره. در حالی که ما مدرسه حضوری میرفتیم حتی میتونستیم توی صبح مشقو بنویسیم ولی الان خدا میدونه تایم تکالیفمون چقد کمه.و تایم امتحانا به بهانه تقلب انقدری کمه که بخدا انیشتین نمیتونه جوابشونو بده حتی تو روز تعطیلم کلاس داریم و امتحانایی میدیم که معلم حتی بعضیاشو تدریس نکردههه. مثل کلاس اولیا مشق زیاد مینویسیم به جایی مطالعه و مرور دروس .اگه دوباره مدارس حضوری بشه این مدرسه 2 تا نکته داره 1.اینکه برای درس زبان اول شما تو این مورسه تعیین سطح میشید و ازتون ازمون میگریند که 2 بخش اسپیکینگ و امتحان کتبی هست و 2.اینکه کلاسای ورزش در یه سالن ورزشی در خارج مدرسه برگزار میشه که با اوتوبوس میبرنتون و به نظرم خوب نبود .
در واقع دبیر ادبیاتمون سرکار خانم ارزاقی فوق العاده ادبیات رو درس میدهند و عالین
سرکار خانم سمگ پور معلم علوممون عالین واقعا عالین
دبیران محترم دیگه مانند خانم صدیق زاده دبیر دینی و عربی واها فوق العادن و اینکه اشتیاق اولین پایه ای که توش عربی هست رو به ما دادند ،فقط ارفاق نمی کنن
همگی دبیران دیگر عالین عالی
و سرکار خانم سروندی ( مشاوره تحصیلی) فوق العادن و واقعا به ما روحیه میدن🌷🥰
و دوباره هم میگم توی انتخاب این مدرسه شک نداشته باشین اصلا😃🤍
با تشکر
مشاور پایه هم در انتخاب رشته خیلی با ارامش نکات مهم رو به ما توضیح دادند ....برخی از دبیرهای مجموعه یک مقدار سخت گیری های بی مورد و بی اهمیت انجام میدهند اما در کل خیلی خوبن
از رسیدگی کادر مدرسه و تدریس اساتید بسیار راضی هستم
خانم ها دایی زاده / کریمی / درخشان / ارزاقی و بقیه بزرگان تشکر دارم بخاطر وقتی که برای ما دانش اموزان گذاشتن و تدریس عالیشون
و امیدوارم همچنان موفق باشند .
با تشکر از کادر مدرسه و اساتید عزیز
از نظر من عالی هست مخصوصا دبیر ریاضی خانم جان قولی و دبیر ادبیات خانم میرطاهری
مطمئن هستیم که شما درک می کنید که از آنجا که ما یک رسانه برخط ثبت شده و دارای مجوز قانونی هستیم باید شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات و رسانه ها را در درج موارد رعایت کنیم. اگر حذف یا تعدیلی می بینید مطمئن باشید الزامات قانونی است.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
در کل پیشنهاد نمیکنم ..
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
کادر آموزشی خوبی داره خصوصا در درس های ریاضی و علوم پایه هفتم
اگه می خواید موفق بشید باید در این مدرسه ثبت نام کنید.
لطفا درمورد نحوه پذیرش پایه هفتم با توجه به حذف آزمون وشهریه توضیح بدید
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
با توجه به زیاد بودن نظرات مدارس، پاسخگویی به آنها امری زمانبر است. بنابراین خواسته ی ما از مخاطبان سرزمین تیزهوش ها این است که کمی شکیبا باشند.
موفق باشید.
داشتن آموزش و پرورش همزمان و کادر مدیریتی بسیار جدی و سخت کوش .
به نظرم در منطقه 4 بی رقیب هستند .
توفیق روزافزون همیشه رفیق راهشان باد
من راضی نبودم و الان از مدرسه بیرون اومدم.



