سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) دخترانه غیر دولتی نقش نو

مدرسه نقش نو یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 4 (محدوده تهرانپارس) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس، بلوار خوشوقت، خیابان 202 شرقی(خدابنده)، پلاک 99 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 77061622 - 77373268 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید. مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم مهندس فاطمه اصانلو و موسس آن خانم مهندس فاطمه اصانلو است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه وب سایت ندارد یا نشانی وب سایت این مدرسه هنوز در بانک اطلاعات تیزلند ثبت نشده است. این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 15,946 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 40 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 40 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 5805)

مدرسه نقش نو، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) غیر دولتی دخترانه : بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس، بلوار خوشوقت، خیابان 202 شرقی(خدابنده)، پلاک 99

دبیرستان نقش نو، با هدف ازتقای سطح علمی و پژوهشی دانش‌آموزان و با هدف تربیت نسلی اخلاق مدار، دانش پژوه، پرسشگر و فکور و هم چنین پرورش و تربیت نسلی متوازن و منعطف در تعاملات اجتماعی تاسیس شده است.
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شمس هدایت
» مدرسه شمیم یاس
» مدرسه امام صادق
» مدرسه بینش ولیعصر(عج)
» مدرسه نواندیشان هیوا
» مدرسه فروغ بهمن
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه همت نیاوران

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه بهاران معرفت



» مدرسه نوآور

» مدرسه نردبان زندگی

» مدرسه سرو اندیشان آفتاب

» مدرسه روشنگران

» مدرسه علوم

» مدرسه نیکا

» مدرسه گلهای یاسین

» مدرسه شایستگان نور

» مدرسه شکوه شفق

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه نوآور
» مدرسه نشانه رستا
» مدرسه مفاخر علوم ایران
» مدرسه پارسامهر
» مدرسه مهر
» مدرسه صدرا نوین
» مدرسه مشتاقان حافظ
» مدرسه موعود
» مدرسه مفید
» مدرسه ایران فردا



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
لولایی
(1404/07/15)
معلمان و مشاوراشون عالین
همه چیز خیلی خوب بود
تمرکز دارن هم روی آموزش و هم پرورش
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
زهرا
(1404/07/14)
خیلی خوبن
دو ساله که اینجا هستیم
به همه توصیه می‌کنم 👌
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
رباب
(1404/06/02)
خیلی راضی هستیم واقعا
سه ساله در نقش نو هستیم
معلم ها و پرسنل و مشاوره و مدیریت همه عالی
خسته نباشید عرض می‌کنم خدمت همه عوامل متخصص
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
هلسا
(1404/05/15)
خدا خیر بده خیلی از شما راضی هستیم. انگیزه بچه‌هامون تو پایه دوازدهم چند برابر شده. معلم‌ها و کادر عالین. مرسی از مدیریت مجموعه
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
الیسا
(1404/04/31)
دبیران دوازدهم بی‌نظیر و محیط مدرسه‌مون آرامش خیلی خیلی خیلی خوبی داره
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فتوتی /دهم
(1404/04/26)
معلمان و کادر مدرسه و اجرای برنامه‌ها و برنامهٔ درسی‌شون عالیه.
در جلسات‌شون هر چی می‌گن، همونا رو واقعاً اجرا کردن.
دخترم رفته یازدهم؛ همهٔ مدارس منطقهٔ چهار و حتی منطقهٔ یک رو رفتم، اما واقعاً ممنونیم بابت این همه زحمت و مدیریت عالی.

پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ستایش
(1404/04/17)
من خودم خیلی‌خیلی راضیم، اما دو تا از دوستامو معرفی کردم که متأسفانه قبول نکردن.
ما از شایستگان اومدیم، لطفاً به بچه‌ها باز هم فرصت بدین.

پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
Ainaaz/A
(1404/03/06)
سلام به همه سلام به نقش نویی‌های عزیزم
من از زحماتتون بی‌نهایت ممنونم، همه‌ی تلاشمو کردم و به زحمت پدر و مادرم و شما و مهربونی خداوند نتیجه دلخواهم رو بعد از سه سال گرفتم، الان خدارو شکر میکنم و امیدوارم به قول خانم اصانلوی عزیزم که مادرانه کنار ما بودن اول انسان باشم و یک فرد مفید و بعد یه فرد تحصیلکرده
بخاطر همه معلم‌های خوب و درجه یکی که داشتیم ممنونم، برای مدرسه برای خوبی‌هاتون دلم تنگ شده دوستتون دارم.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
Rezaeeeee
(1404/02/31)
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم و خواهش کنم میشه یکبار دیگه به بچه‌ها فرصت آزمون بدید همسرم چون با خانم مدیر شما صحبت کرده یک کلام میگه فقط اینجا ثبت نام میکنم. لطفا نظر مارا به گوش ایشان برسونید. لطفا
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
Mahshid
(1404/02/21)
واقعا در این دو سال راضی بودم، برای من و همسرم اخلاق ادب مهمه که مدرسه هم اخلاق داره و هم درس و توی این دو سال واسه آرامش دخترمون ماموریت همسرم را به عقب انداختیم واقعا عالین، منظم و دقیق و مودب، ممنونم از خانم مدیر و همه همکاران دلسوزشون.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پایه دهمی
(1403/11/12)
معلمامون و کادرمون خیلی خوبن
مرسی از خانم رستمی عزیزم و خانم دایی عزیزم که همیشه مشکلاتمونو اگر چیزی باشه خیلی زود حل میکنن
و ممنون از معلم ریاضی مهربونمون البته اوایل سال واسمون کلا درس‌ها سخت بودن اما الان عالی شدیم چون واقعا مدرسمون منظم و دقیق هستند شاید یکمی سختگیر باشن اما واسه خودمونه خیلی خیلی ازتون ممنونم .
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1403/11/01)
ببخشید من داشتم نظراتو میخوندم راستش شوکه شدم راستش به اون مدرسه‌هایی که اسم بردین رفتم چون دخترم بشدت درسخونه اما واقعا محیط اون مدرسه‌ها بشدت استرس و اضطراب داره و من خودم چون داروساز هستم برام آرامش مهمتره و اتفاقا وقتی محیطی آروم و منظم باشه به طبع بچه‌ها نتیجه بهتری میگیرن و واقعا همه فاکتورها برای مدرسه مهمه مثل داشتن معلم خوب و یک مشاور خوب و خیلی چیزهای دیگه. البته من هنوز مشاوره نگرفتم اما خیلی تعریف زیادی شنیدم ولی واقعا روشنگران و اون مدرسه ابوریحان بی نهایت شیوه‌هاشون کهنه شده
البته نظرا متفاوته و هر کسی باید بدونه چی میخواد
الحق بچه‌های این نسل هم کم درس میخونن با این همه امکانات
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والدین
(1403/11/01)
سلام لطفا میشه بگید ثبت نام از کی شروع میشه و چه رشته‌هایی دارین
من خیلی از نظم و انضباط مدرسه شنیدم
ممنون که پاسخ بدید.
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
ضرغامی مادر دانش آموز
(1403/05/21)
کلاس و فرهنگ و پرستیژ دارن
از همایش و جلسه توجیهی بی‌نظیری که گذاشتن
واقعا لذت بردیم صداقت دارن دخترم سال اولی هستش که اینجاست و از کلاس تابستونه‌هاش خیلی راضیه معلمهای خیلی خوبی دارن ممنون و تشکر از شما 🌸🌸🌸🌸🌸
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1403/04/14)
سلام
من درس سال 1403-1402 دانش آموز پایه نهم این مدرسه بودم
طبق تجربیاتم این مدرسه معلمان بسیار خوبی داره اما دانش آموزان بسیار ضعیفی داره و در سال های آینده دانش آموزان ضعیف رو اخراج نمیکنه
بر روی رفتار بچه‌ها توجه زیادی نیست، بچه‌ها اکثرا تربیت درستی ندارن
و همین بچه‌ها تایم کلاس‌هارو میگرین با حرف‌های بی سر و تهشون میگیرن
فکر می‌کنم بهتره به نقش نو به چشم یه پله نگاه کنین تا وارد مدارس بهتری مانند فرزانگان٫ روشنگران٫ابوریحان و... همچنین این مدرسه مدام در حال بدگویی از چنین مدارس قوی پس توجه نکنید
به شخصه امسال با تلاش‌های خودم در یک دبیرستان نامدار در تهران قبول شدم
بهتره که به حرف‌های مشاورین توجه زیادی نکنید و یک مشاور قوی از بیرون بگیرین و برای ورود به مدارس بهتر تلاش کنید
چیزی که یه مدرسه رو میسازه دانش آموازنش نه معلمان
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1403/03/17)
سلام. میخواستم بدونم شهریه مدرسه در سال 402_403 چقدر بوده?
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1402/06/13)
سلام
اولا یه خسته نباشید به همه ی شما عزیزان در نقش نو
خیلییییی ممنونم از دبیران و مشاورین و پیگیریهای خوبتون .
دخترم بدون استرس و مشتاقانه داره درس میخونه
از کلاسهای خوب تابستونه تون هم خیلی خیلی ممنونم و خسته نباشید
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
فاطمه
(1402/06/03)
سلام من با معرفی دوستم امسال دهم تجربی ثبت نام کردیم واقعا دبیران حرفه ای داریم که اصلا نمیتونم با سال های قبلم مقایسه کنم خیلی جو خوبی توی کلاسامون هست از بچه های پایه بالایی هم پرسیدم خیلی راضی هستن بخصوص دوازدهمی ها واقعا ممنونم ازتون و خیلی هم انگیزه گرفتم خسته نباشید
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والدین
(1402/04/29)
با سلام // بنده امسال دخترم قرار هست در خدمت شما باشه بعد از تحقیقات دو ماهه بسیار از دبیرستان شما و مدیریت محترم و خوب و مقتدر شما شنیدیم و حقیقتا هم در روز مشاوره بر ما ثابت شد و هم روز ثبت نام . دخترم با مدرسه ارتباط گرفت و روز شماری میکنه . ماندگار باشید

پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش اموز
(1402/04/14)
سلام کادر دوازدهمشون عالیه // البته من پایه دهم ثبت نام شدم اما به سختی // به نظرم خروجی هاشونو واقعی اعلام میکنن // من باورشون کردم معدلم 19 به بالا بود // از بچه هاشونم خیلی تحقیق کردم اصلا حاشیه ندارن // برنامه ریزی هاشون از دهم کلا کنکوری هستش . // امیدوارم همه چیز خوب پیش بره // من خیلی دوست داشتم و پدرم هم خیلی تحقیق کرد و موافق اینجا بود. به شدت مدیریت انسان و شریفی دارن // با تشکر



پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1402/02/23)
سلام همه فقط از مشاوران تعریف کردند تبحر کادر دبیران چقدره؟ خروجی کنکور به چه صورت هست؟ کسی اطلاعی داره؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مرمر منش فرد
(1402/02/16)
سلام وقت همگی بخیر
من برای پایه دو تا از دخترام دوازدهم و دوره اول توی نقش نو ثبت‌نام کردم
واقعا از مشاورین هر دو راضی بودم
به نظرم برنامه‌هاشون و برنامه‌های آزمون‌هاشون دقیق و کامل بود. جای هیچ سوالی نبود و من از اداره و دوستان دخترم پرس و جو کردم به نظرم منطبق بود با تعریفی که شنیدم. با آرزوی موفقیت برای همه بچه‌هامون
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
Nona
(1402/02/11)
سلام ببخشید من شنیدم کادر دوازدهمشون خیلی خوبه و فضای خیلی مثبتی دارن .
و اینکه آیا شعبه سوم دارن
کجاست ؟
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شیرین / والدین پایه دهم
(1401/09/13)
تشکر و قدردانی ویژه از مدیر خوب نقش نو و پرسنل دلسوز و مهربان و پر تلاش شما . بی نهایت از نظم و برنامه ریزی و محیط پر از آرامش شما سپاسگزارم .
خدا قوت و خسته نباشید .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
من یک نقش نویی هستم
(1401/06/26)
مدرسه من کانون انسانیت هست ممنونم از خانم اصانلو مدیر خوبم . و همه پرسنل مهربون نقش نو
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
طهماسبی
(1401/06/24)
سلام دخترم پایه دهم ثبت نام شد از یکی از دوستان دخترم که دو سال پیش اینجا بودن آشنا شدیم . با خانم رستمی که فکر کنم از مشاورین هستن آشنا شدم بی نظیر بود ایشون و دخترم شیفته صحبتهاش شد . آرزوی موفقیت و سلامتی ❤️
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نفیسه یعقوبی
(1401/04/27)
عرض سلام دختر ما پایه یازده و دوازده در دبیرستان خوب نقش نو بود و حقیقتا به همه برنامه هایی که از اول سال گفتن بسیار دقیق عمل و اجرا کردن . مدیر بسیار جدی و محترمی داره که خیلی دلسوزانه خودشون و کادرشون تا روز کنکور کنار بچه ها بودن . کارشون حرف نداره ممنون از همه زحمات مدیران و دبیران نقش نو
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والدین
(1400/12/08)
سلام من برای پایه دوازدهم دخترم دنبال مدرسه میگردم خیلی از این جا تعریف شنیدم لطفا اگر کسی شرایط ثبت نام و هزینه هارو می دونه راجع به مدرسه توضیحاتی بده و راهنمایی کنه . شنیدم دبیران خیلی خوبی داره و همینطور پیگیریهاشون خیلی خوبه
ممنون میشم راهنمایی کنید
ممنون
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والی زاده
(1400/11/10)
با سلام خدمت مدیریت محترم و همه کادر زحمتکش مدرسه نقش نو . کادر پاسخگو و محترم . معاونین آگاه و دلسوز بی نهایت سپاسگزاریم از زحمات بی دریغ شما که در ایام آنلاین هرگز غافل از دانش آموزان نبودید . زنده باد
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
شاکری
(1399/12/23)
برای پایه دهم دخترم اسفند ماه رفتم برای ثبت نام و واقعا از معاون و مشاورینشون خوشم اومد و بنظرم بسیار فضای متعادلی در آموزششون دارن . و از دانش اموزانی هم که اونجا بودن برای رفع اشکال ریاضی ازشون پرسیدم خیلی زیاد راضی بودن .
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والدین
(1399/12/09)
روز بخیر و خدا قوت
نظم و مدیریت مدرسه بسیار خوب و عالی بود و انگیزه های دخترم با اینکه امسال در مدرسه نبودن خیل بالاتر رفت چون دوره دوم واقعا بدلیل کنکور نیاز به انگیزه دارن . مشاوره های خوب و دقیق و حمایت های خانم دایی صبور در بخش مشاوره و معاونت دانا و مهربون مدرسه همه چیز عالی . ممنون از همه شما
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
والدین
(1399/10/19)
سلام به دوستان
من دخترمو امسال در پایه دهم در نقش نو ثبت نام کردم حقیقتا نظم و مدیریت و برنامه ریزی شون حرف نداره تازه به آرامش رسیدم و احساس می کنم این بهترین اتفاقی بود که میتونست در این سه سال آخر واسه بچم بیفته ممنون از مدیریت خوب و عالیتون
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1399/10/15)
من پایه دهم هستم این سال سوم حضور من در این مدرسه هست یعنی متوسطه یک هم در نقش نو بودم
معلمان بسیار حرفه ای و همه کادر و بخصوص محیط آرام و بدون استرس که واقعا برام مهم بود . با اینکه در درسها به ما سخت میگیرن اما در کنار این سختگیریها مشاورین بسیار خوبی داریم که به ما توجه دارند بخصوص خانم رستم عزیز که بهترین مشاور زندگیم بودن . بی نهایت ازتون ممنونم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پور سعیدی
(1399/10/15)
با سلام
دخترم امسال دانش آموز دهم این مدرسه هست و واقعا خدارو شاکرم چون بینهایت دقیق و منظم هستن واقعا مشاورین خوبی داره و دبیران بسیار عالی دارن . یکم سختگیری میکنن که این هم کاملا به نفع بچه هاست . ممنونیم 🌹🌹
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1399/02/18)
کادر حرفه ای در دروس ریاضی، زیست، عربی... مشاوره بسیار قوی
نقش نو بهترین اتفاق زندگی من بود.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پریسا تاج بخش
(1398/11/07)
این مدرسه دارای کادر بسیار مجرب
معلمان مهربان و دلسوز و محیطی با نشاط و آرام میباشد
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
دانش اموز
(1398/09/20)
دبیران بی نظیر مخصوصا زیست و ریاضی و عربی
یک محیط بی نهایت دوست داشتنی
عاشقتونم
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
بازدید کننده سایت
(1398/07/12)
سلام
من راستش بطور اتفاقی در یک مدرسه دیگری از طریق یکی از والدین با شما آشنا شدم، ممنونم از خدا ممنونم از اون مادری که واسطه شد تا با شما آشنا بشم و ممنونم از شما مدیریت محترم نقش نو برای این همه حسن اخلاق. ارادت دارم خالصانه و آرزوی موفقیت هر بیشتر برای شما
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1398/06/07)
من خیلی راضی هستم
مدرسمون پر از آرامشه
هم درس میخونیم هم حالمون خوبه
مرسی
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
دانش آموز
(1398/05/30)
کادر آموزشی بسیار حرفه ای خصوصا درسهای اصلی
واقعا ممنویم
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.