سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) پسرانه نمونه دولتی ابوعلی سینا

مدرسه ابوعلی سینا یک مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 4 (محدوده خیابان فرجام) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی ميدان رسالت، خیابان فرجام شرقي، خیابان شهید عبادي، نبش كوچه شهید رحمتي ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 77455855 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید. مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم آقای علی اصغر صلح جو است.
این مدرسه از نوع مدارس نمونه دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : http://www.boalisina.ir/
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 70,900 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 29 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 29 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 2806)

مدرسه ابوعلی سینا، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) نمونه دولتی پسرانه : ميدان رسالت، خیابان فرجام شرقي، خیابان شهید عبادي، نبش كوچه شهید رحمتي

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه علوم
» مدرسه آینده سازان برتر شعبه 1
» مدرسه دانش‌بُن
» مدرسه شهید دانش
» مدرسه طراوت
» مدرسه سهام خیام
» مدرسه خردمندان فردا
» مدرسه روحی شاد
» مدرسه ندای کوثر
» مدرسه آتیه سازان

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه البرز پایدار



» مدرسه سوده

» مدرسه خاتم

» مدرسه علامه طباطبایی واحد یوسف آباد

» مدرسه آل طه

» مدرسه کلام مهر

» مدرسه شکوه شفق

» مدرسه کوشش

» مدرسه شایستگان نور

» مدرسه مبینا

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه صبا
» مدرسه مفید
» مدرسه فرهنگ آل یاسین
» مدرسه امید ایران
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه رشد
» مدرسه ایراندخت
» مدرسه عطارد علم
» مدرسه سرای دانش حافظ
» مدرسه آتیه‌سازان



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
امین
(1405/02/01)
این مدرسه رو به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنم. از نظر من علاوه بر نتایج ضعیف؛ سطح پایین معلمان و رفتار نامناسب کادر اداری و آموزشی این مدرسه روی دانش آموزان تاثیر بسیار منفی می‌گذارد
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
معین
(1404/04/18)
سلام این مدرسه، رشته علوم انسانی هم داره؟
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
علی مهدوی
(1404/03/07)
عالی، با توجه به دولتی بودنش فوق العاده عمل می‌کنند. بابت همه زحماتشون سپاسگزارم.
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
افرا
(1403/07/02)
خوشحالم که پسرم در این مدرسه نمره آورد و فارغ التحصیل شد
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1403/07/02)
عملکرد پرسنل مدرسه عالی مدیریت عالی آموزش عالی خوشحالم که پسرم با سعی و تلاش در این مدرسه قبول شد به نظرم بهترین‌های دبیرستان‌های نمونه دولتی ابوعلی سینا و البرز هستند که در یک ردیف قرار دارند خسته نباشید به کادر دلسوز و پر تلاش دبیرستان ابوعلی سینا
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر دانش آموز
(1403/05/18)
سلام من بعنوان یک مادر آرزومه پسرم در این مدرسه تحصیل کنه معدلش 20 ولی متاسفانه پذیرش نشد و منتظر هستیم تا ثبت اعتراض باز شود و اعتراضمان را ثبت کنیم آیا راه دیگری برای ورود به این مدرسه هست اگه هست ممنون میشم راهنمایی کنین خیلی دوست دارم دانش آموز این مدرسه شود خدا کنه اعتراض نتیجه بدهد
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
Yas
(1402/05/14)
پسر من سال 98 از این مدرسه فارغ التحصیل شد.رشته تجربی.مدرسه بسیار خوبیه کادر مدرسه دلسوزانه و با تعهد کار می کنند.نتیجه کارشون هم خوبه .خیلی با مدرسه البرز تفاوتی نداره.جایگاه خوبی تو مدارس سطح تهران داره.باللخره خود بچه هم باید تلاش کنه تا به جایی برسه.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
امیر محمد
(1402/02/22)
کارت ورود به جلسه برای امتحان 8 تیر را از چه طریقی دریافت کنیم؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1400/09/27)
سلام این مدرسه رو توصیه نمی کنم دخترم در این مدرسه درس می خونه و از لحاظ آموزشی رضایت ندارم حتی یک روز حضوری داشتند و توی اون یک روز هم بعضی دبیران آنلاین بودند تاسف آوره خودتون درس بخونید بازدهی بیشتری داره.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1400/05/31)
من در ازمون قبول نشدم ایا راه دیگری برای ورود هست؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1399/12/12)
من دارم تو این مدرسه درس میخونم ، ولی واقعا بعضی وقتا فشارهای بیخودی میارن به آدم و آدم زده میشه از درس
ولی اگه واقعا درس خونید و میتونید هر جوری که اینا میگن بهش عمل کنین برا ورود بهش تلاش کنید 😉
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
امید
(1399/09/23)
آیا ابوعلی به اندازه رشته ریاضی در تجربی هم موفقیت کسب میکند و کادر آموزش چگونه هستند؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
M.S
(1399/07/29)
من درحال حاضر درحال تحصیل در این مدرسه هستم بسیار مدرسه عالی و سختکوشی هست حتما تلاش کنید برای قبولی در این مدرسه
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1398/11/01)
دبیرستان در 3 رشته ی انسانی ، تجربی ، ریاضی در حال فعالیت است و دانش آموزان سالیانه با آزمون ورودی وارد می شوند . از نظر نتایج کنکور عالی بوده و کادر و اکثر دبیران مدرسه با تجربه و دانش بالا مشغول به کار هستند .
پاسخ : ممنون که درباره مدرسه نظر می گذارید.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.

جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.

به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
(1398/07/10)
لطفاً جواب دهید
1) تاریخ آزمون ورودی کی است ؟
2)شهریه ثبت نام چقدر است ؟
3)شهریه سالانه چقدر است ؟
4) شرایط ثبت نام چگونه است؟
5)امکانات مدرسه چقدر است ؟
از سایت خوب تیزلند و کسانی که در مورد به مدرسه اطلاع دارند درخواست میکنم جواب های خود را با دیگران در میان بگذارند .
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
(1398/03/31)
مدرسه چه رشته هایی دارد؟
بازدید کننده سایت
(1398/02/05)
شاید مدرسه از نظر فضا کوچک باشد و امکانات خوب نباشه، اما دبیران اکثرا عالی هستند و مدرسه به شدت بر روی مسائل آموزشی و نظم دانش آموزان سخت گیر هستن..
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
علی حاجی حسینی
(1398/01/20)
تاریخ امتحان ورودی کی است
خیلی ممنون
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
موفق باشید.
بازدیدکننده سایت
(1397/06/25)
انسانی داره؟؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مینا داوری
(1397/04/11)
جواب ازمون ورودی پایه دهم چه تاریخی اعلام میشه
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
امیرمحمدعراقب
(1397/01/31)
میخواستم ببینم برای سال 12 ریاضی امکان ثبت نام وجوددارد
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مهماندوست
(1396/11/02)
سلام .میخواستم شرایط ثبت نام در این مدرسه رو بدونم و اینکه آزمون ورودی کلاس دهم چه تاریخی هست و چگونه وبا چه شرایطی متقاضیان میتونن تو آزمون شرکت کنند؟
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1396/07/05)
ایا انسانی دارد؟
بازدید کننده سایت
(1396/05/23)
پسرمن درپایه یازدهم رشته ریاضی وفیزیک دراین مدرسه مشغول به تحصیل میباشد.دبیران بسیارعالی وسختکوش دراین مدرسه شاغل میباشند.درضمن مدیریت وناظمین جدی باعث ایجادنظم در این مدرسه هستند.درکل مدرسه بسیارعالی وبا کادری نمونه میباشد
(1395/12/03)
سلام ببخشید من برای پایه هفتم سال آینده میلادی خواستم ثبت نام کنم می خواستم بدونم آشنایی با ثبت نام اتباع خارجه دارید؟؟
پاسخ : بهتره با مدرسه تماس بگیرید.
(1395/10/12)
شرایط مدرسه رو می خواستم بدونم؟
امیر
(1395/02/13)
سلام چطوری میتوانم ثبت نام کنم برای ازمون ورودی؟
بازدید کننده سایت
(1395/02/12)
شهریه سال چهارم چقدر است؟؟
با تشکر
(1395/01/19)
ببخشید از طریق سایت می توان ثبت نام کرد یا فقط حضوری است