سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

مدرسه ستارگان زمین


مدرسه ستارگان زمین


درباره دبستان (ابتدایی) پسرانه غیر دولتی ستارگان زمین

مدرسه ستارگان زمین یک مدرسه پسرانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 5 (محدوده بلوار آیت الله کاشانی) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش کوچه مهرگان(روبروی آتش نشانی)، پلاک 18 و 3 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 44042016-09194141416 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه پیش دبستان هم دارد.
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم جناب آقای رهیده و موسس آن جناب آقای رهیده است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : https://www.setareganzamin.com/
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 20,412 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 15 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 15 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 6023)

مدرسه ستارگان زمین ، دبستان (ابتدایی) غیر دولتی پسرانه : بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش کوچه مهرگان(روبروی آتش نشانی)، پلاک 18 و 3

مدرسه شاد، کار و تکلیف در مدرسه هوشمند، جمعیت کلاس‌ها کم، زنگ‌های تفریح مجزا.
طلاعات بیشتر از این مدرسه از جمله شهریه، کلاس های فوق برنامه، خدمات جانبی و نقشه محل قرار گیری مدرسه را در بخش های زیر می توانید پیدا کنید.

www.setareganzamin.com
www.setareganzamin.ir
این مدرسه هنوز تصاویر را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه ندای نواندیش
» مدرسه نور
» مدرسه پیوند شماره 2
» مدرسه علوی شعبه خیابان دماوند
» مدرسه رهروان امام
» مدرسه مشکوه
» مدرسه راه رشد
» مدرسه رستم آبادیان
» مدرسه ربانی
» مدرسه آیت اله سعیدی 1

این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه فروغ بهمن
» مدرسه نردبان زندگی
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه منتظران قائم
» مدرسه دانش وحید
» مدرسه آیندگان دانش
» مدرسه موعود
» مدرسه نیم‌ رخ
» مدرسه آینده برتر
» مدرسه سلام شهید زین الدین

آشنایی با دبستان و پیش دبستان هوشمند ستارگان زمین

آشنایی با دبستان و پیش دبستان هوشمند ستارگان زمین

برای آشنایی با فعالیت دبستان پسرانه غیردولتی ستارگان زمین از شما دعوت می کنیم که این متن را تا پایان مطالعه کنید.




این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شایستگان خرد
» مدرسه نشانه رستا
» مدرسه لاوان
» مدرسه سرای دانش واحد فلسطین
» مدرسه سرای دانش واحد شریعتی
» مدرسه بحرالعلوم
» مدرسه آفرینش
» مدرسه نوآور
» مدرسه سرای دانش واحد سعادت آباد
» مدرسه صدرا نوین



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
گلی
(1404/11/13)
درود
لطفا ملاقات ما را با مدیریت راحت‌تر کنید
هروقت مشکلی برای پسرم پیش می‌آید بعد از گفتگو با مدیریت به راحتی حل می‌شود
خواستم از این طریق از پیگیری‌های ایشان تشکر کنم
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بهار
(1404/08/28)
سلام ایران زمین بخاطر داشتن کارکنان مجرب بی نظیره
فقط ساعت مدرسه خیلی زیاده
من از مدیریت خوش اخلاق و با ادب آقای مهدویانی
تمنا میکنم ساعت 2 مدرسه را تعطیل کنه تا همچنان حس خوبی بهتون داشته باشیم
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
دانش آموز
(1404/08/22)
مدیریت سابق واقعا ضعیف بود. ولی امسال مدیریت عوض شد و آقای مهدیانی به نام مدیر معرفی شدند. از امسال مدرسه خیلی بهتر شد و معلمان خیلی خوبی استخدام شده اند. خانم استقامت مدیر داخلی مدرسه واقعا عالی هستند. خانم سرافراز و آقای رهنما معاونین دوره دوم خیلی خوش برخورد هستند. آقای محمدی مدرس ریاضی پنجم و ششم عالی هستند. خانم مطوری مدرس علوم و فارسی و دروس عمومی پنجم و ششم خیلی مهربان هستند .تیم لگو هم واقعا حرفه ای هستند. فقط تایم خیلی زیاده.
فستیوال های شاد مدرسه هم خیلی خوبه.
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
میترا
(1404/08/09)
ستارگان مدرسه خوبیه، معلمان و کادرش هم خوبن.
مدیریت جدید را دیدم، برخوردش با بچه‌ها و اولیا واقعاً انسانی است، فقط ساعت مدرسه خیلی زیاده. با مدرسه صحبت کردم، می‌گن قابل تغییر نیست.
از موسس مدرسه، آقای رهیده، خواهش می‌کنم ساعت ۲ بچه‌ها را تعطیل کنه چون پسرم واقعاً داره اذیت می‌شه.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
امیر سام
(1404/05/23)
منم توی اینستاگرام دیدم نام مدیر رو زدن مهدیانی، زیاد دقت نکردم، ولی وقتی عکسشون رو دیدم خیلی خوشحال شدم.
ایشون پارسال توی یکی از مدارس منطقه ۲ بودن. پیگیر کاراشون بودم، واقعا همه‌ی اولیا ازشون راضی بودن. خوشحالم که امسال پسرم شاگرد ایشونه.

پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
باربد
(1404/05/23)
چند روز پیش در اینستاگرام دیدم مدیریت عوض شده.
خیلی دل‌نگران بودم که تغییر مدیریت همیشه باعث می‌شه مدرسه بدتر از قبل بشه، ولی وقتی فهمیدم آقای مهدیانی اومدن، این مدرسه خیلی خوشحال شدم.

چون ایشون قبلاً در همین منطقه مدیر یکی از مدارس مهم دولتی بودن و بازنشسته شده بودند. معلمان، اولیا و اداره خیلی تلاش کردند که ایشون تا چند سال دیگه بمونن، ولی ایشون کلاً از آموزش و پرورش رفتند. سال‌هایی که بچه‌ی خواهرم در مدرسه‌ی ایشون بودند، همیشه ذکر خیرش بود.

الان خوشحالم که ایشون سکان مدیریت را به عهده گرفتن. امیدوارم مثل قبل بدرخشند.

پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
سامان
(1404/05/07)
وای چقدر خوشحال شدم شنیدم آقای مهدیانی مدیر ستارگان زمین شده‌اند.
ایشان قبلاً مدیر مدرسه بزرگ شاهد اکباتان بودند.
خیلی به‌روز و خوش‌برخورد هستند، بسیار مهربان و به دانش‌آموزان بها می‌دهند و پشتشان هستند.
حیف که پسرم کلاس هشتم است.

پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
یکی اولیا دانش آموزان کلاس ششم 1403
(1404/02/03)
باسلام خدمت همه خانواده‌ها
این نظر رو در سایت خوب تیزلند می‌گذارم تا همه از وضعیت این مدرسه اطلاع پیدا کنند و باشد تا هیچ کسی انتخاب اشتباه نکند و هم پول و هم وقت و هم اعصاب خودش و فرزندشان خراب نشود.
به نظر من این مدرسه خوب نیست و از نظر آموزشی ضعیف است، هر سال معلم عوض می‌کنند و اکثرا معلم‌ها برای سال بعد در این مدرسه نمی‌مانند.
امسال پسرم کلاس ششم بود با اینکه معلم خوبی داشتند. نمی‌دونم چرا ایشون که خانوم بسیار باسوادی بودند و با بچه‌ها ارتباط خوبی گرفته بودند رو عوض کردند .به ما گفتند مسلط نیستند ولی خدا می‌داند... ساختمان دوره دوم قدیمی است.
خلاصه اگر می خواهید در این دبستان فرزندتان رو ثبت نام کنید. حسابی تحقیق کنید.
موفق باشید در انتخاب مدرسه دقت کنید چون پای یک بچه با روحیه لطیف در میان است، بچه‌ها حق دارند از هر تایمشون لذت ببرند.
پاسخ :
ولی محترم با سلام
هیچ مدرسه ای دوست ندارد نیروهای خود را عوض کند مخصوصا در وسط سال تحصیلی حتما مورد بسیار حادی پیش می‌آید که به ناچار این تصمیم گرفته می‌شود و همچنین بعضی اوقات بدلیل شرایط که حتما به نفع دانش آموز می‌باشد این‌کار انجام می‌شود ولی معلمی که الان ۴ ماه با بچه‌ها هست بسیار کار بلد و‌ نیروی رسمی آموزش و‌ پرورش می‌باشد و‌ همه اولیا از ایشان راضی هستند. در مورد ساختمان، ساختمان مدرسه امسال بازسازی شده و اصولا اکثر ساختمان‌های مدارس غیردولتی خانه‌های قدیمی هستند که بازسازی می‌شوند. ولی در کل اگر موردی خاصی هست حتما حضوری تشریف بیاورید مدرسه در خدمتتان هستیم. جلب رضایت شما هدف اصلی ماست.
سلام اولیای گرامی. وقت بخیر
(1401/06/03)
اگر ممکنه راهنمایی کنید بین معلمان پایه دوم کدامیک بهتر هستند؟ در ضمن این مدرسه زبان انگلیسی و فرانسه را هم در برنامه آموزش روزانه داره سطح آموزش این دو زبان چگونه است؟ لطفا اگر والدین تجربه ای در این مورد دارند ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
بازدیدکننده سایت
(1401/03/10)
اگر ممکنه در مورد معلم پایه ششم اطلاعاتی بدید هیچ نظری مثل نظرات والدین همون مدرسه معتبر نیست ممنونم
پاسخ : با سلام در پایه ششم آموزش به صورت شناور میباشد و آموزگاران آقا هستند و جزو معلمین مجرب کنکور هستند چون خروجی مدرسه در پایه ششم بسیار اهمیت دارد سعی شده از اموزگاران به نام استفاده شود دوره دوم یعنی پایه های چهارم ،پنجم و ششم کلا کلاس ها به صورت شناور هستند و آموزگاران آقا میباشند.
ولی دانش آموز
(1400/09/21)
این مدرسه تعداد دانش آموزان رو نسبت به سال گذشته بیشتر کرده. کلاس حضوری برگزار نمی کنن علی رغم درخواست های بیشمار اولیا.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مونا ابراهیمی
(1400/09/15)
این مدرسه از نظر من هوشمند نیست هنگام ثبت نام حرف زیاد زده میشه که عملی نمیشه. تعداد دانش اموز کم نکرده و تا الان فقط یه روز حضوری برای کلاس اول داره
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نامدار
(1400/04/25)
مدرسه خوبی هست ، به نظرات اولیا توجه میشه، رفتاربا دانش آموز و اولیا مودبانه است،از نظر درسی سطح متوسطی داره،جشنواره های سالانه محیط نسبتا شادی رو به مدرسه داده،کلا محیط بی استرسی فراهم کردند اگر اولویت مسایل روحی دانش آموز است توصیه می کنم در این مدرسه ثبت نام کنید
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ستارگان زمین
(1400/04/07)
جناب احمد از اینکه توانسته ایم به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کنیم و رضایت شما را جلب کنیم خوشحال هستیم از ارائه نظر شما سپاسگزاریم
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
احمد
(1400/03/30)
پسر من یکسال در این مدرسه تحصیل کرده همه کاره این مدرسه اقای دکتر رهیده هستند اگر خودشون در مدرسه باشند و رسیدگی کنند مدرسه عالی میشه در کل نسبت به مدارس غیرانتفاعی منطقه بهتر عمل کرده
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.