درباره متوسطه دوره اول پسرانه هیات امنایی شهید مهدی پور
مدرسه شهید مهدی پور یک مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره اول است.
این مدرسه یکی از مدارس منطقه 5 (محدوده
سازمان برنامه شمالی ) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی
آیت الله کاشانی، خیابان براتلو، نبش منوچهری، دبیرستان مهدی پور ثبت شده است. شماره تماس این
مدرسه 44158300 است که می توانید با این شماره با
این مدرسه تماس بگیرید.
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم آقای وحید امام وردی و موسس آن آقای وحید امام وردی است.
این مدرسه از نوع مدارس هیات امنایی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخشهای زیر میتوانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید :
http://mahdipoorsch.ir/
این مدرسه راههای ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتساپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 46,443 بار بازدید شده است.
برای این مدرسه 63 نظر ثبت شده است که میتوانید در بخش نظرات، آنها را ببینید.
از آنجایی که شما وارد سیستم نشدهاید فقط 3 نظر را میبینید. اگر میخواهید تمام 63 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید،
عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم میتوانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسیهای مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
» مدرسه پسرانه فرزانگان پویا (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه پسرانه سیمای فرهنگ (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
» مدرسه پسرانه البرز (غیر دولتی متوسطه دوره اول در منطقه 5)
مدارسی که مایل هستند در بخش توصیه ویژه به مخاطبان نمایش داده شوند میتوانند با ما تماس بگیرند:
(021) 28424941
(021) 91031529
09301965519
با ما تماس بگیرید. ما راههای مختلفی برای تقویت جذب دانشآموز در مدرسۀ شما داریم و میتوانیم همراه خوبی برای شما در مسیر جذب دانشآموزان برتر باشیم.
استان: تهران | شهر: تهران | منطقه: منطقه 5 محدوده: سازمان برنامه شمالی
مقطع تحصیلی : متوسطه دوره اول | نوع مدرسه : هیات امنایی
جنسیت : پسرانه (لیست مدارس هیات امنایی پسرانه منطقه 5 شهر تهران) (لیست مدارس پسرانه منطقه 5 شهر تهران)
نشانی: آیت الله کاشانی، خیابان براتلو، نبش منوچهری، دبیرستان مهدی پور
نقشه قرار گیری: محل دقیق مدرسه در نقشه مشخص شده است (کلیک کنید)
مدیر : آقای وحید امام وردی | موسس : آقای وحید امام وردی
تلفن تماس (سامانه آموزش و پرورش) : 44158300
نام مدرسه (بانک اطلاعات آموزش و پرورش): مهدی پور
وب سایت : http://mahdipoorsch.ir/
ایمیل : info[at]mahdipoorsch.ir
فکس : 44117475
کانال تلگرام : کانال تلگرام مدرسه شهید مهدی پور
سامانه پیامکی : دارد
دفعات مشاهده مدرسه در سایت : 46443 بار (این مدرسه مورد توجه بازدید کنندگان است)
- رستوران : ندارد
- غذاخوری : ندارد
- همراه آوردن غذا توسط دانش آموز : بله
- ارائه غذا و ساندویچ در بوفه : بله
- کتابخانه : ندارد
- سالن مطالعه : ندارد
- امکان خرید کتاب از کتابخانه : ندارد
- نمازخانه : دارای فضای بزرگ و مناسب
- آزمایشگاه فیزیک : دارد
- آزمایشگاه زیست : دارد
- آزمایشگاه شیمی : دارد
- ساعت شروع کلاس ها : 07:30
- ساعت خاتمه کلاس ها : 14:00
- توضیح درباره ساعت شروع و خاتمه کلاس ها : روز های فرد تا ۱۲ و نیم
- تعداد کل دانش آموز : 650
- تعداد کلاس : 20
- توضیحات تعداد کلاس ها : میانگین تراکم ۳۵
- متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس : 35
- زنگ اتمام کلاس ها در پایه های پایین و بالا : یکسان است
- اتاق بازی : ندارد
- کف پوش ویژه در حیاط و اتاق بازی : ندارد
- کلاسهای فوق برنامه ریاضی، علوم و سایر دروس : دارد
- هوشمند سازی شده؟ : بله
- چه استفاده ای از هوشمند سازی می شود؟ : حین تدریس
- کلاس جبرانی درسی توسط مدرسه برگزار می شود؟ : بله
- کلاس فوق برنامه هنری دارد؟ : بله
- نیاز به کلاسهای بیرون از مدرسه وجود دارد؟ : خیر
- دانشآموزان در چه آزمونهایی شرکت می کنند؟ : داخلی مدارس
- زنگ پژوهش : دارد
- آموزش زبان خارجه دارد؟ : بله
- آزمون مستمر (هفتگی-ماهیانه) توسط مدرسه دارد؟ : بله
- دانش آموز اجازه همراه داشتن موبایل یا تبلت دارد؟ : خیر
- حمل کتاب توسط دانش آموز؟ : بله
- آیا معلم با دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : خیر
- آیا مشاور تحصیلی همراه دانش آموز به پایه بالاتر منتقل می شود؟ : بله
- تکلیف منزل روزانه دارد؟ : بله
- تکلیف منزل هفتگی و روزهای تعطیل دارد؟ : بله
- استعداد یابی و ... با چه متدی انجام می شود؟ : سنجش آغازین
- زنگ ورزش چگونه است؟ : هفته ای ۲ ساعت
- درباره انجمن اولیا و مربیان : انجمن فعال
- افتخارات مهم فرهنگی مدرسه : برگزاری مناسبهای مهم از طرف اداره در مدرسه
- افتخارات مهم علمی مدرسه : بالاترین آمار قبولی در مدارس خاص
- افتخارات مهم ورزشی مدرسه : فوتبال، تنیس روی میز، شنا
- کارگاه تاتر و فعالیت های هنری : بله، آقای جهانی
- چه اردوهایی در برنامه قرار دارد؟ : زیارتی، تفریحی
- هزینه اردو؟ : جداگانه دریافت می شود
- چه برنامه های مذهبی در مدرسه برگزار می شوند؟ : بیشتر مناسبت ها
- آیین نامه انضباطی مکتوب تدوین شده و در دسترس قرار دارد؟ : بله
- ورود و خروج از مدرسه به شکل دقیق کنترل می شود؟ : بله
- وضعیت نظافت مدرسه : خوب
- وضعیت آبخوری مدرسه : خوب
- پنجره کلاس ها : هم رو به حیاط و هم رو به کوچه و خیابان
- برخورد کارکنان و مسئولین مدرسه : مناسب
- فضای حیاط : بزرگ
- مدرسه دارای مقاطع دیگر هم هست؟ : خیر
- مدرسه وب سایت دارد؟ : خیر
- سال تأسیس : 1368
- مساحت زیربنا (مترمربع) : 5000
- مساحت حیاط (مترمربع) : 3000
- آزمون ورودی : دارد
- نوع آزمون ورودی : آزمون و مصاحبه حضوری
- روش ثبت نام آزمون ورودی : حضوری
- روش پیش ثبت نام : حضوری
- تاریخ شروع ثبت نام آزمون ورودی : تیر
- تاریخ برگزاری آزمون ورودی : تیر
- تاریخ شروع پیش ثبت نام : تیر
- شرایط ثبت نام : اولویت محدوده ثبتنام،خارج از محدوده شرط معدل و آزمون
- معاون آموزشی : خانم محمدی
- معاون اجرایی : خانم مددی
- معاون پرورشی : خانم زرگری
- مشاورین / مسئولین پایه : معماریان، پولادی، محمدیاری
- مشاور روانشناسی : صادق خانی، جهانی
- مشاور المپیاد و مسابقات علمی : میر صالحی
- مشاور پژوهشی : رحمانی
- مشاور فرهنگی و هنری : دهنوی
- مشاور ورزشی : خاک رو
- دبیران : 45 دبیر
- سرویس ایاب و ذهاب : دارد
- هزینه سرویس : مجزا دریافت می شود
- اتاق بهداشت : دارد
- امکان حضور در مدرسه پس از خاتمه مدرسه : دارد
- امکانات رفاهی مدرسه : بوفه
- امکانات ورزشی مدرسه : زمین چمن مصنوعی، والیبال، میز تنیس
- کارگاه کامپیوتر : دارد
- امکانات سمعی و بصری : دارد
- سیستم آموزشی : دانش آموز محور
- سالن اجتماعات / آمفی تئاتر : دارد
- کمد شخصی : خیر
- نیمکت دانش آموزان : دو نفره
- وجود مدرسه با جنس مخالف یا مقطع بالاتر در نزدیکی مدرسه : خیر
- آزمایشگاه علوم (ویژه مقطع ابتدایی) : دارد
- کلاسهای آمادگی آزمون تیزهوشان : دارد
برای مشاهدۀ مدارس همتراز با این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات مدارس همتراز این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
برای مشاهدۀ مدارس نزدیک این مدرسه، باید عضو سایت باشید. اگر عضو تیزلند باشید میتوانید مشخصات 6 مدرسه نزدیک این مدرسه را ببینید.
اگر قبلا عضو تیزلند نبودهاید: عضویت در تیزلند
اگر قبلا عضو تیزلند بودهاید: ورود
اگر عضو بودهاید ولی رمز را فراموش کردهاید: دریافت رمز و ورود
نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 3786)
مدرسه شهید مهدی پور، متوسطه دوره اول هیات امنایی پسرانه : آیت الله کاشانی، خیابان براتلو، نبش منوچهری، دبیرستان مهدی پور
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه هاتف
» مدرسه دارالفنون
» مدرسه دانش وحید
» مدرسه دانشبُن
» مدرسه فرهنگ
» مدرسه فرزانه
» مدرسه آتیهسازان
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه نردبان زندگی
» مدرسه میعاد نور
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه نوآور
» مدرسه نیکا
» مدرسه سوده
» مدرسه کلاسیکو(مجازی)
» مدرسه سلام سایه سرو
» مدرسه هورمند
» مدرسه کلام مهر
» مدرسه سوده
» مدرسه آیندگان دانش
آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:
» مدرسه کیامهر
» مدرسه فرزانگان 3
» مدرسه نیکا
» مدرسه شایستگان خرد
» مدرسه مهر
» مدرسه مشکوه
» مدرسه کلاسیکو(مجازی)
» مدرسه لاوان
» مدرسه صدا و سیما
» مدرسه بوستان امید
لیست بهترین مدارس تهران
همین حـالا عضو میشوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد میشوم تا نظر بدهم!
از مدیر مدرسه، آقای اماموردی، تا اکثر دبیران، همهشون بینظیرند.
من که از این مدرسه خیلی راضیام.
هم رسیدگی به مسائل آموزشی و هم انضباطی خوبه. تازه امسال کلاسهای نخبهپروری برای آمادگی دانشآموزان برای ورود به مدارس نمونه رو شروع کردن.
انشاءالله همه بچهها موفق و پیروز باشند.
متاسفانه، کلاس بندی و دریافت وجوه نقدی در ازای کارنامه به مادر یک دانش آموز سپرده شده، واقعا خیلی بده که مسئولین مدرسه کلاس بندی رو به مادر یک دانش آموز می سپارند که او طبق خواسته پسرش رفتار کنه و از دانش آموزی که پسرش خوشش نمیاد به کلاس دیگه منتقل بشه از طرفی موقع کارنامه گرفتن همون مادر رو بذارن. هیچ حریمی برای دانش آموزان با این کارها گذاشته نشده. والدین واقعا نمی خوان طرف حسابشون در مدرسه مادر دانش آموزی باشه. متآسفانه با اینکه این مدرسه متوسطه همه کادرش آقا هستند و دانش آموزان بزرگ هستند این مادر با ظاهر غیر اداری در همه امور و کارها داره دخالت نابجا میکنه. ما مجدا درخواست اصلاح این وضعیت رو داریم.
ممنونم از این مدرسه خوب و عالی مخصوصا تو این روزای کرونایی کلاس شاد ادوبی کانکت دارد واقعا عالی 😘
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
چقدر خوب می شود اگر بتوانید مشکلات را با ذکر مصداق ها و موارد مطرح کنید تا امکان بررسی مشکلات از دید ناظر بیرونی برای مسئولین مدرسه فراهم باشد. به این ترتیب هم به سایرین در انتخابی بهتر، بیشتر کمک می کنید و هم مسئولین مدرسه فرصت بررسی اشکالات احتمالی را خواهند داشت.
جملات کلی، هرچند در برخی موارد اجتناب ناپذیر هستند ولی معرفی موارد با صراحت بهتر می تواند به رفع مشکلات کمک کند.
به هر حال، آماده درج نظرات مسئولین مدرسه درباره این پیام هستیم.
بعضی معلم ها مثل آقای دریای یا محمدزاده بهترین معلم های این مدرسه هستن که بسیار دلسوز مهربان و جدی هستند انشالله که مدیر جدید با نظم جدیدی وارد این مدرسه شه و مدرسه رو عوض کنه.
11ـ6ـ1398
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
بعضی از دبیران مرتب سرکلاس ها نمی آیند البته در این میان تعداد معدودی معلمان خوب هم هستن مانند استاد صابری آقای دریایی آقای محمد زاده آقای جهانبخش
در کل از مدرسه رضی نیستم..
آقای بیات .رمضانی. اسدی و دهقان، علامه ..
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
من از زمانی که در مدرسه مهدی پور ثبت نام کردم تا به امروز سعی کردم با خودم کنار بیام و البته وجود یک همسایه در کلاس من باعث قوت قلب بگیرم اما وقتی نظرات رو مطالعه کردم واقعا خیلی ترسیدم امیدوارم خوب باشه .........
مطلبی از دکتر رنانی که جالب به نظرم آمد را در این جا به اشتراک میگذارم که امیدوارم در حوزه آموزش به آن توجه شود:
ضروری ترین تغییر، «تغییر نگاه» است. نگاه سنتی، به دانش آموز به مثابه یک موجود ناقص یا یک ماده خامی می نگرد که ما باید آن را بتراشیم تا از دل آن یک تندیس خیلی جذاب بیرون بیاوریم. نگاه سنتی، دانش آموز را به مثابه خمیری که باید آن را ورز بدهیم و به شکل دلخواه درآوریم می نگرد.
این نگاه، نگاه خطرناک و پرآسیبی است. به دانش آموز باید به مثابه یک موجود کامل و به مثابه یک تندیس طلایی ارزشمند و فوق العاده جذاب که روی آن را مقداری گردوغبار گرفته است نگاه کنیم. ما فقط باید به آرامی، با لطافت و نرمی و با مراقبت ویژه این گرد و خاک و خس و خاشاک را از روی این تندیس بزدایم.
هر کودک یک موجود کامل است. آموزش و پرورش معمولا با اقدامات خود این موجود کامل را ناقص می کند، چون نگاهش به این موجود غلط است. اگر این نگاه تغییر کند، آنگاه ماموریت آموزش و پرورش نیز به طور طبیعی تغییر می کند. دیگر آموزش و پرورش گمان نمی کند که ماموریتش تولید نخبه و دانش آموز با سواد و بالا بردن معدل بچه ها و آوردن رتبه در کنکور و حفظ کردن تاریخ و فرمول های فیزیک و ریاضی است.
بلکه درمی یابد که ماموریتش سالم نگاه داشتن و تقویت روح انسانی و غبار روبی از توانایی هایی است که در این «انسان کامل» وجود دارد. آنگاه درمی یابد که با مشق شب و املا و حضور و غیاب و نمره و معدل نمی توان از این انسان کامل رونمایی کرد.
به تبع تمام هدف و رویکرد نهادهای مدنی و این اندیشکده که در راستای اصلاح نظام آموزش و پرورش گام بر می دارند باید این باشد که به «تغییر نگاه» در آموزش و پرورش کمک کنند. باقی قضایا، بعد از تغییر نگاه امکان پذیر خواهد شد.
چقدر خوب می شود اگر بتوانید مشکلات را با ذکر مصداق ها و موارد مطرح کنید تا امکان بررسی مشکلات از دید ناظر بیرونی برای مسئولین مدرسه فراهم باشد. به این ترتیب هم به سایرین در انتخابی بهتر، بیشتر کمک می کنید و هم مسئولین مدرسه فرصت بررسی اشکالات احتمالی را خواهند داشت.
جملات کلی، هرچند در برخی موارد اجتناب ناپذیر هستند ولی معرفی موارد با صراحت بهتر می تواند به رفع مشکلات کمک کند.
به هر حال، آماده درج نظرات مسئولین مدرسه درباره این پیام هستیم.
چقدر خوب می شود اگر خوبی های مدرسه را با توضیحات بیشتر ذکر کنید. از آدمهای خوب مدرسه نام ببرید. از کارهای خوب. از خاطرات خوب.
به این ترتیب قدردان زحمات آدم های خوب هم بوده اید. راهنمای خوبی هم برای دیگران می شوید.
جملات کلی، مثل «خوب» و «عالی»، خوبند، اما، اگر بیشتر توضیح دهید، راهنمایی بهتری برای سایرین خواهید داشت.
به هر حال، از اینکه درباره مدرسه نظر گذاشته اید از شما متشکریم.
مطمئن هستیم که شما درک می کنید که از آنجا که ما یک رسانه برخط ثبت شده و دارای مجوز قانونی هستیم باید شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات و رسانه ها را در درج موارد رعایت کنیم. اگر حذف یا تعدیلی می بینید مطمئن باشید الزامات قانونی است.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
برای دروسی که نیاز به آزمایشگاه داره از آزمایشگاه مدرسه استفاده نمیشه. همینطور نمیتونیم از سایت و کارگاه هم استفاده کنیم.
تو زمان بعضی از کلاسها معلم درس دیگه ایی میاد سر کلاس
بعضی از مسئولین جزو کادر آموزشی هستند. برای همین به نظرم روی نظم بچه ها نظارت زیادی نیست.
به نظرم در کل معلماشون بدنیستن در حالی که میتونن عالی باشن
مطمئن هستیم که شما درک می کنید که از آنجا که ما یک رسانه برخط ثبت شده و دارای مجوز قانونی هستیم باید شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات و رسانه ها را در درج موارد رعایت کنیم. اگر حذف یا تعدیلی می بینید مطمئن باشید الزامات قانونی است.
متاسفانه مجبور شدیم بخش طولانی پیام فوق را حذف کنیم.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
مطمئن هستیم که شما درک می کنید که از آنجا که ما یک رسانه برخط ثبت شده و دارای مجوز قانونی هستیم باید شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات و رسانه ها را در درج موارد رعایت کنیم. اگر حذف یا تعدیلی می بینید مطمئن باشید
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
موفق باشید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
همچنین طبق قانون مطبوعات و رسانه های بر خط، آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این پیام هستیم.
موفق باشید
اما امان از معلمای عربی و زبان...متاسفانه نه از تدریسشان راضی هستم و نه امتحاناتی که برگزار میکنند
اما در کل مدرسه کادر خوب و مجربی دارد و من از تمام کادر مدرسه به جز دبیران عربی و زبان راضی هستم
نظامت مدرسه مطلوب نیست
بعضی معلمان براعصابشون تسلط ندارن
بین بچه ها فرق میگذارن.
شیوه درس دادن معلما خوبه و من راضی هستم
دبیر یکی از دروس خوب درس میده اما اصلا امتحانات آسونی نمیگیره.
آزمایشگاه مدرسه مجهزه اما توی این سه سال فقط دوبار رفتیم.
در روزهای سرد و بارانی بچه ها رو توی حیاط نگه میدارن و نمیزارن توی کلاس بمونن.
من فقط چون بیشتر دوستام به این مدرسه اومدن اینجا ثبت نام کردم
با تشکر خداحافظ
توصیه : چنین مواردی حتما باید با اعضای انجمن اولیا و مربیان مطرح شوند.
من ازز بین معلمان ریاضیم نحوه تدریس آقای خانی رو تحسین میکنم
آقای پاسیده فوق العاده درس میده ولی بهتره که برای کتاب سوال هم بگن تا ما بهتر بتونیم کتاب رو بخونیم
آقای رحیمی معلم اجتماعی هفتم من که از مدرسه رفتن فوق العاده درس میدادن
همچنین آقای دریایی که به تازگی به این مدرسه آمده اند نیز خیلی عالی درس میدن
معلم عربی پارسالم آقای حسن زاده هم خیلی خوب درس میدادند
در کل معلمان خوبی داریم اما یک مشکل بزرگ بعضی معلم ها دارند٬ یا درس رو به خوبی توضیح میدن و برای کتاب سوال نمیدن یا فقط سوال برای کتاب میدن و جزوه نمیدن
به نظر من آقای افشار خیلی بهتر از آقای زارع مدرسه رو مدیریت میکنه امیدوارم برای ما اردو های خارجی هم بگزارند
فقط آقای افشار لطفا به مسائل جزئی کلاس ها توجه کنید که من چند موردش رو میگم
پریز های کلاس و دوشاخه های پروژکتور ها خراب است و بیشتر موقع ها ما نمی توانیم کار هامون رو به درستی انجام بدین
چوب پرده ها و پرده های خوبی برای کلاس ها گذاشته بودید اما اونها رو وصل نکرده بودید به همین دلیل خراب شدند و ما رو آزار میدن
امیدوارم پیام من به دستتون برسه
با این حال به نظر من این مدرسه فوق العادست با شاگرد های زرنگی مثل اقای شهاب سایه بان و اقای کسری تحویلداری و .....
با تشکر
من از دبیر عربی و دبیر مطالعات راضی نیستم
لطفا اقای مدیر افشاری رسیدگی کند
دوست عزیزی که میگی مدرسه خوبیه ، درسته معلماش از جمله اقای پاسیده که خیلی معلم خوبی هم هست اما الان شما برو مدرسه رو ببین بعد بیا نظر بده.
متاسفم برای خودم و فرزندم که بالاجبار فرزندم باید اینجا باشد و مثلا` علم فرا گیرد .



