سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

مدرسه آفاق بدیع


مدرسه آفاق بدیع


درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) دخترانه غیر دولتی آفاق بدیع

مدرسه آفاق بدیع یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 22 (محدوده میدان اتریش و گلها) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی شهرک گلستان، غرب میدان اتریش، خیابان بنفشه دهم، پلاک 14 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 44770672 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه، یکی از مجموعه مدارس آفاق بدیع است (برای دیدن سایر مدارس این مجموعه، اینجا کلیک کنید).
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم پری جلیلی و موسس آن خانم پری جلیلی است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : http://www.afagh5.ir
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 17,988 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 12 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 12 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 7046)

مدرسه آفاق بدیع، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) غیر دولتی دخترانه : شهرک گلستان، غرب میدان اتریش، خیابان بنفشه دهم، پلاک 14

دبیرستان هوشمن دوزبانه آفاق بدیع با آموزه های علمی واخلاقی سعی در تربیت دخترانی متعهد ومسئولیت پذیرِِوبا اطلاعات علمی بالا دارد.
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه آتیه‌سازان
» مدرسه سلام خلیج فارس
» مدرسه مشکوه
» مدرسه انفورماتیک
» مدرسه آینده برتر
» مدرسه سیمای فرشتگان
» مدرسه سلام اسلام
» مدرسه پروفسور حسابی
» مدرسه بحرالعلوم
» مدرسه عطارد علم

آغاز پیش‌ثبت‌نام مجتمع آفاق بدیع

آغاز پیش‌ثبت‌نام مجتمع آفاق بدیع

پیش ثبت‌نام مجتمع آفاق بدیع برای دانش‌آموزان مستعد از طریق مصاحبه آغاز شد. هدف جذب دانش‌آموزان پرتلاش و پرورش استعدادهای علمی و شخصی آن‌ها است.




معرفی دبیرستان آفاق بدیع




لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
ترابی
(1405/03/17)
نسبت به شهریه ایی که میگیرن امکاناتی ندارد
سیستم آموزشی بسیار ضعیف و بوفه اشون داغون واقعا هیچ امکاناتی ندارد و حتی آزمایشگاه هم ندارد
من اصلا این مدرسه رو پیشنهاد نمیکنم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش اموز
(1405/03/13)
دختر من دو سال هست که در دوره دوم آفاق بدیع درس میخونه امسال هم دوازدهم ثبت نامش می کنم به جرات می توانم بگو برای مدرسه بچم خیلی گشتم ولی خدمات آموزشی و برنامه های منظمی که در برنامه های آموزشی مدرسه میشه واقعا جای دیگه در این منطقه پیدا نکردم
خواستم از مدیریت کاردان و با شخصیت این مدرسه و کادر آموزشی و دبیران آفاق بدیع تشکر کنم.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
خدادادی
(1404/03/14)
این مدرسه واقعا کادر و دبیران و برنامه آموزشی خیلی خوبی داره، خیال ما راحته که موقع ثبت نام برنامه میدن و همان را اجرا می‌کنند، نظم خوبی داره و از همه بهتر اینکه دانش آموز با انضباط پایین را ثبت نام نمی‌کنند.
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر دانش آموز مجموعه آفاق بدیع
(1404/03/14)
دختر من دو سال در این مجموعه درس میخونه بسیار از کادر اجرایی و آموزشی مدرسه رضایت دارم و تشکر می‌کنم. دبیران متخصص و مجرب و کادر آموزشی که با کمال احترام با اولیاء برخورد می‌کنند و نسبت به استعدادهای بچه‌ها بی‌تفاوت نیستند و دلسوز هستند. شهریه هم نسبت به سایر مدارس منطقه مناسب هست، صرف نظر از بعضی کم و کاستی‌ها که باید رسیدگی کنند، مجموعه آموزشی صاحب نامی هست که امیدوارم هر روز بهتر بشه.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر دانش آموز نهم
(1404/02/12)
این مدرسه به نظر من مدرسه خوبی نیست. من یک سال نهم را فرزندم اینجا گذراند که سال حساسی بود. خدمات هدایت تحصیلی که در حد پایین بود
علیرغم پول زیادی که گرفتند خدمات خوبی ندادند. عدم نظافت سرویس بهداشتی‌ها، کلاس‌های کثیف و کوچک، عدم هوشمند بودن کلاس‌ها، کادر غیرحرفه‌ای که پاسخگو نیستند و با حالت طلبکار با مادران صحبت می‌کنند و پاسخگویی شفاف ندارند. بچه‌ها اصلا گزینش اخلاقی و پرورشی ندارند. من از ثبت نام دخترم رضایت نداشتم، از حداقل‌های استاندارد و واجب هم در این مدرسه دریغ می‌شود و در پاسخ به سوالات و درخواست‌های والدین آگاه فقط با جواب‌های سر بالا و وقت کشی سعی در رفع مشکل دارند. در انتخاب دبیرستان دوره اول دخترانه آفاق بدیع برای فرزندتان دقت کنید.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
حسینی
(1404/02/06)
مدرسه آفاق بدیع خیلی عالیه من دخترم از کلاس هفتم همین مدرسه هست و الان کلاس نهم هست و انتخاب رشته دارن ولی اینقدر تدریس این مدرسه عالی هست که همه‌ی بچه‌ها برای همه‌ی درس‌ها قبول هستند و به راحتی میتونن انتخاب رشته کنن هم درس دارن و تدریس شون عالیه و هم بچه‌ها رو هر ماه یکبار اردو میبرن. اصلا سختگیر نیستن کادر مدرسه همگی با دانش آموزان دوستن و بهشون محبت میکنن تعداد بچه‌ها تو کلاس کمه، معلم‌های خوبی هم دارن کادر خوبی هم دارن و اصلا به بچه‌ها گیر نمیدن و میزارن که بچه‌ها راحت باشن تو مدرسه و هر جور که میخوان باشن اصلا به حجاب گیر نمیدن و کاملا اختیاری هست هر کس میخواد حجاب داشته باشه یا نداشته باشه. در کل تدریس عالی کادر عالی و بچه‌ها در کنار درس هم خوش میگذره بهشون ممنونم از کادر و معلم مدرسه‌ی آفاق بدیع با تشکر🌹🌹🙏🙏
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
یوسفی
(1404/02/03)
به نظر من مسئولین ناکارآمدی دارد، زمان ثبت نام خوش برخورد هستن... اما طی دوره خدمات تحصیلی خاصی ارائه ندادن، این مدرسه هوشمند نیست، مدیر مدرسه هر سال عوض می‌شود. مبالغی بیش از شهریه مصوب دریافت می‌کنند، به اولیا احترام نمی‌گذارند و از ترفند فشار روانی بر دانش آموزان یا تهدید بر خراب کردن پرونده تحصیلی و انضباطی سعی بر کنترل اعتراضات اولیا دارند. من این مدرسه را پیشنهاد نمیدم...
پاسخ : سلام خانم/آقای یوسفی
ممنون از پیگیری شما و به‌اشتراک گذاشتن نگرانی‌هایتان. درک می‌کنیم که این موضوع برای شما مهم است و به‌طور کامل به وضعیت شما رسیدگی خواهیم کرد. طبق سیاست‌های مدرسه، شهریه برای پوشش هزینه‌های خدمات آموزشی و دیگر امکانات پرداخت می‌شود و در قراردادها نیز این موضوع به‌طور واضح ذکر شده است. با این حال، ما همواره به بازخورد والدین توجه داریم و آماده‌ایم که در جلسه‌ای حضوری، نظرات و پیشنهادات شما را بشنویم تا بهترین راه‌حل را پیدا کنیم. هدف ما همواره رضایت شما و پیشرفت دانش‌آموزان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
با تشکر از توجه شما،
جلیلی
آوا
(1403/06/24)
امسال دختر من دهم بودم قبلا هم در متوسطه اول شاگرد همین مدرسه بود امسال واقعا مدرسه برنامه بسیار مدون داشت هر شنبه آزمون داشتند هر ماه کارنامه صادر میشد من از عملکرد امسال مدرسه خیلی راضی بودم. با اینکه سختگیری آموزشی بود ولی راضی بودیم. فقط کاش روی نشاط مدرسه و اردوها بیشتر کار بشه. در کل راضی بودیم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
نیلی
(1402/03/30)
سوال دارم. امسال سال اول هست که میخوام بیام این مدرسه. لطفا هرکس انتقاد یا پیشنهاد داره بزاره ببینم چه تصمیمی بگیرم
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1402/03/07)
شهریه این دبیرستان چقد هست؟
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
دانش آموز
(1402/02/27)
سلام من یکی از دانش آموزان این مدرسه هستم این مدرسه از نظر آموزگار عالی هست و معلمای کاملا عالی دارد. به نظر من برخورد مسئولین مدرسه مناسب نیست. به نظر من امکانات مدرسه مناسب نیست . کلاسا خیلی کوچیکه.
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ایمانی
(1401/05/25)
سلام من یکی از اولیای همین مدرسه هستم که دخترم سه ساله اول را در همین مدرسه گذروند از تمامی کادر مدرسه ممنونم و تشکر ویژه از مدیر این دبیرستان سرکار خانم جلیلی عزیز و مهربان واقعا شما با کادر حرفه ای که در مدرسه دارید جزو بهترینها هستید خیلی خوشحالم که در سه ساله دوره دوم هم کنار شما هستیم امیدوارم همیشه سلامت باشید🌹
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.