سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) پسرانه غیر دولتی علامه طباطبایی واحد ادونس

مدرسه علامه طباطبایی واحد ادونس یک مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 5 (محدوده انتهای اتوبان ستاری شمالی) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی انتهای اتوبان ستاری شمالی، دوربرگردان جنوبی، خروجی دوم، خیابان شعرا، پلاک 13، مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی ،واحد آموزش پیشرفته و المپیادها ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 44841947 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه، یکی از مجموعه مدارس این مدرسه جز واحد علامه طباطبایی واحد ادب و دانش است. است (برای دیدن سایر مدارس این مجموعه، اینجا کلیک کنید).
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم آقای سجاد قاسمی و موسس آن آقای محمدجعفر مستوفی است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : https://www.mat.ir/
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 19,605 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 12 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 12 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 5887)

مدرسه علامه طباطبایی واحد ادونس، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) غیر دولتی پسرانه : انتهای اتوبان ستاری شمالی، دوربرگردان جنوبی، خروجی دوم، خیابان شعرا، پلاک 13، مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی ،واحد آموزش پیشرفته و المپیادها

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز تصاویر را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه راه رشد
» مدرسه هاجر
» مدرسه ماندگار البرز
» مدرسه رستم آبادیان
» مدرسه علوی شعبه منیریه
» مدرسه سلیمه
» مدرسه شهدای رسانه
» مدرسه نور نرگس
» مدرسه انفورماتیک
» مدرسه برهان

این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه علم برتر
» مدرسه سوده
» مدرسه آوای فرهنگ
» مدرسه هورمند
» مدرسه سلام اسلام
» مدرسه عطارد علم
» مدرسه عبدصالح
» مدرسه راه موفقیت
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه مشکوه

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه نوآور



» مدرسه نوآور

» مدرسه آفرینش

» مدرسه کلام مهر

» مدرسه روشنگران

» مدرسه هورمند

» مدرسه سرو اندیشان آفتاب

» مدرسه سرو اندیشان آفتاب

» مدرسه سلام رسالت

» مدرسه روشنگر

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه سرای دانش واحد رسالت
» مدرسه ایران فردا
» مدرسه لاوان
» مدرسه صدرا نوین
» مدرسه معراج
» مدرسه سینا
» مدرسه ستارگان هدف
» مدرسه رواق نور
» مدرسه شکوه شفق
» مدرسه آینده سازان برتر 1



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
علی
(1405/02/02)
با توجه به اینکه پسرم در این مدرسه تحصیل کردند نظر میدم که بقیه بهتر بتونند تصمیم بگیرند.
نکات مثبت زیادی در مدرسه وجود ندارد، فقط یک نظم ظاهری دارد. نکات منفی آن متعدد است و قبولی های کنکور آن در چند سال اخیر به خصوص رشته تجربی ضعیف بوده است.
عدم تعامل کادر مدرسه با اولیا دانش آموزان (بعضی سالها در طول سال یک جلسه هم با اولیا برگزار نمی کنند). پیمانکار و سرویس رفت و آمد مدرسه بسیار نا منظم و وظیفه نشناس است و مدرسه هم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
به دانش آموزان برنامه ریزی و آگاهی از روش مطالعات داده نمی شود، دانش آموزان حتی یکبار هم با محیط آزمایشگاه/ کارگاه/ سایت کامپیوتر کار نمی کنند و عملا دروس آزمایشگاه و عملی برای بچه ها حذف می شود (اگر چه ابتدای معرفی مدرسه، این موارد را به عنوان امکانات مدرسه نمایش میدهند). دانش آموزان در دروسی که ضعیف هستند توجهی به آنها نمی شود و کلاس تقویتی برای آنها وجود ندارد.
در کل در مقایسه با مدارس دولتی و غیر دولتی و با توجه به شهریه بالایی که این مدرسه دارد آنرا توصیه نمیکنم، به خصوص اگر مسافت دانش آموزان طولانی و نیاز به استفاده از سرویس داشته باشند.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
علیرضا حقیقی
(1404/10/04)
آیا اینجا از حلی 1 و 4 بهتر است؟
با توجه به نتایج شان و نظرات فکر کنم هم سطح باشند لطفاً راهنمایی کنید
پاسخ : سلام دوست عزیز
برای اطلاع از مواردی اینچنینی باید با مدرسه تماس بگیرید.
سرزمین تیزهوش ها سایت مدرسه نیست، بلکه فقط اطلاعاتی پیرامون مدارس در اختیار مخاطبان قرار می دهد و فضایی جهت درج نظرات شما پیرامون ویژگی های مدارس فراهم کرده است
بنابراین انتظار پاسخگویی مسئولین مدرسه به نظرات خود را نداشته باشید.
هرچند که ما این امکان را هم برای مدارس فراهم کرده ایم که پاسخشان به نظرات را در این بخش درج کنیم. اما این درصورتیست که مدارس از وجود این سایت مطلع باشند و تمایل به پاسخگویی به نظرات را داشته باشند.
بهتر است در مورد مشکلات خود، با مسئولین مدرسه صحبت کنید.
موفق باشید.
ولی دانش آموز
(1404/09/15)
من برای سال آینده دنبال مدرسه خوب هستم برای پسرم و شنیدم مدرسه علامه واحد لدونس سطحش بالاست و آزمون های سختی هم داره و امیدوارم بتونم سال آینده فرزندم را اونجا ثبت نام کنم
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز
(1404/09/12)
مدرسه خوبی هستش حسابی با دانش آموزان برای المپیاد کار میکنن محیط عالی کادر مجرب و کار بلد از ثبت نام پسرم راضی هستم.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
آبیار
(1404/09/05)
قطعا جز بهترین مدارس ایران هست و از آنجایی که خود مجموعه علامه طباطبایی جز مدارس برتره این واحد با اختلاف بهترین واحدشون هست که با حلی 1 برابری می کنه ، ولی شهریه آن کمی بالاست
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ولی دانش آموز دهم
(1404/02/30)
از بهترین مدارس ایرانه محیط بسیار بسیار شاد، با نظم عالی، آموزش بسیار قوی، معلم‌ها، مشاور و معاون همه دلسوز و دوست بچه‌ها هستن اگر دوست دارین بچه‌تون تو درس پیشرفت کنه حتما همین جا ثبت نامش کنین، من مادر دو دانش آموز دوقلو هستم که پسرم اینجا مشغول به تحصیله و دخترم در مدرسه روشنگران، تفاوت یک مدرسه خوب و بد رو با تمام وجود لمس کردم ،اصلا در مورد ثبت نام در این مدرسه شک نکنین، آزمون‌های تستی فراوان میگیرن که باعث مهارت در آزمون میشه و خلاصه اینجا خیالتون از هر بابت راحته.
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
عباس
(1404/02/22)
سلام و درود
بنده در ادونس قبول شدم امسال، به نظر دوستانی که در ادونس تحصیل کردن حلی‌ها بهترن یا ادونس و علتش و کدومشون؟
پاسخ : دوست عزیز راهی که تیزلند برای شناسایی و انتخاب صحیح مدرسه پیشنهاد میکند، مراجعه حضوری به مدارس کاندید و مدنظرتان و صحبت با اولیا و دانش آموزانی است که در آن مدرسه مشغول به تحصیل هستند. سعی کنید در مورد ملاک های مورد نظرتان پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
دقت کنید که خوب یا بد بودن امری نسبی است و با توجه به خواسته ها و نیازهای شما معنی پیدا می کند. بنابراین ممکن است مدرسه ای که به نظر شخصی خوب است از نظر فردی دیگر خوب نباشد و این به دلیل متفاوت بودن معیارها و ملاک هاست.
موفق باشید.
عسل
(1403/02/28)
سلام و ممنون از سایت محترم
میخواستم نظر عزیزانی که در این مدرسه بودند را در مقایسه با علامه حلی4 یا8بدونم؟
باتوجه به قبولی پسرم دراین مدرسه،ودر صورت قبولی در علامه حلی آیاکیفیت تدریس و قبولی در کنکور با مدارس نامبرده را دارد؟
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ایلیا
(1403/02/22)
با سلام خدمت اولیا و دانش آموزان محترم این مدرسه، لطفا در ارتباط با قبولی دانش آموزان این مدرسه در کنکور، کیفیت دبیران و وضعیت تحصیلی و اخلاقی این مدرسه نظر دهید ممنون میشوم. برای ثبت نام امسال بعد از آزمون مراجعه کردیم، فقط نظرشان دریافت پیش پرداخت شهریه بود و هیچگونه ارزیابی حضوری از دانش آموزان نداشتند. آیا این مدرسه در سالیان اخیر افت داشته است؟ با تشکر
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
آرین
(1402/02/16)
سلام
یکی از بهترین مدارس، با موفقیت‌های چشمگیر در المپیاد و کنکور، من اینجا درس خوندم امسال کنکور دارم و خودم و همکلاسی‌هام آمادگی کامل داریم مرحله اول هم رتبه‌های بسیار عالی کسب کردیم، کادر مجرب و اساتید برجسته از عوامل موفقیت ما هستند
این مدرسه از بهترین‌هاست
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ارمین
(1401/01/30)
بسیار عالی با کادری مجرب مشاورین و دبیران عالی
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
خلصی
(1400/11/09)
با سلام مدرسه علامه طباطبایی(واحد ادونس) یکی از بهترین مدارس پیشرفته و المپیاد در سطح کشور محسوب میشود,این واحد با برنامه های آموزشی منظم و کادر آموزشی حرفه ای که دارد دانش آموزان را به سمت موفقیت و پیشرف روز افزون در تمامیه مراحل زندگیشان سوق میدهد بنده به نوبه خود از مدیریت بسیار محترم و همینطور کادر حرفه ای این واحد کمال تشکر را دارم
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.