سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) دخترانه غیر دولتی هدف

مدرسه هدف یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 6 (محدوده میدان فاطمی - خیابان یوسف آباد) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی ضلع شمالی میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، خیابان پیروزه، خیابان رادافزون، پلاک 73 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 88974337 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید.
این مدرسه، یکی از مجموعه مدارس هدف است (برای دیدن سایر مدارس این مجموعه، اینجا کلیک کنید).
مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم خانم زهرا کوهپایه و موسس آن آقای علی رحیمی است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : https://hadaf-schools.ir
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 94,185 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 11 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 11 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 4154)

مدرسه هدف، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) غیر دولتی دخترانه : ضلع شمالی میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، خیابان پیروزه، خیابان رادافزون، پلاک 73

چندین سال متمادی است که دبیرستان هدف در زمینه‌ی آموزش به دامنه گسترده‌ای از دانش‌آموزان تهران از پایه اول تا پایه چهارم و کنکور فعالیت پر حجم و درخشانی دارد. در طی این مدت زمان، دانش‌آموزان عضو زیادی موفق به کسب نتایج درخشان در آزمون کنکور و همچنین آزمون‌های المپیاد کشوری گردیده‌اند. همه این موفقیت‌ها اول بخاطر عنایت حق تعالی و سپس به خاطر سعی و تلاش خود دانش‌آموزان و صد البته سیستم آموزشی موفق هدف بوده است.
این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه خیام
» مدرسه موعود
» مدرسه همت نیاوران
» مدرسه راه روشن
» مدرسه سلام پیروز
» مدرسه فرازدانش
» مدرسه مدرس
» مدرسه دانش‌بُن
» مدرسه ندای سیدالشهداء(ع)
» مدرسه بینش امام خمینی(ره)

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه سلام سایه سرو



» مدرسه پویش

» مدرسه رشد

» مدرسه مهر هشتم

» مدرسه آتیه‌سازان

» مدرسه سلام سبز

» مدرسه فرهنگ

» مدرسه علوم نو

» مدرسه هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی

» مدرسه علامه طباطبایی واحد کارگر شمالی

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه رواق نور
» مدرسه کوشش
» مدرسه راه روشن
» مدرسه آفرینش
» مدرسه مشتاقان حافظ
» مدرسه نشانه رستا
» مدرسه سرای دانش واحد سعادت آباد
» مدرسه فرزانگان 3
» مدرسه جوانه های علم و فرهنگ
» مدرسه بهار اوشان



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
ستایش
(1404/11/21)
مدرسه ای هست که هم تشریحی کار می‌شه هم کنکوری
کادر بسیار خوب و دلسوزی دارد
واقعا عالی. من خودم 3 سال دبیرستان رو اونجا بودم شعبه لویزان رو چون منزلمون به اونجا نزدیک بود
پاسخ : نظر این بازدیدکننده گرامی در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مجید
(1403/12/17)
من از رفتار کادر راضی نیستم
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
تشکری
(1403/12/17)
سلام من فقط از مشاور خیلی راضی هستم نه مابقی کادر
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
لیلا
(1403/11/23)
بنظرم بین مدارس دخترانه که اقوام و آشنایان هم میدونم هدف گزینه خوبی هست خود من شخصا خیلی راضی. کادر قوی و خوبی داره. مدیر منطقی و بسیار محترم. معاونین و مشاورین توانمند
کتایون امامی
(1403/11/22)
کادربسیارمجرب و پاسخگو
واساتیدبرندکنکور
مریم
(1403/11/22)
من دخترم در دبیرستان هدف در حال تحصیل هست .کادر آموزشی و انظباطی عالی و مسئولیت پذیری دارد.به نظر من این مدرسه کنکور محور هست .پایه تست دخترم که ضعیف بود بهتر شده.
کتایون خسروانی
(1403/11/22)
مدرسه عالی مخصوصا از لحاظ دبیران و کادر آموزشی عملکرد فوق العاده ای دارن. دخترم هر روز برنامه مطالعاتی مخصوص خودش رو داره و هر هفته مطالعش چک میشه
دبیران پرسش و کوئیز های مکرر دارندکه خیلی در روند مطالعه بچه ها کمک میکنه تشکر ویژه از مدیریت مدرسه هم دارم که واقعا فضای پر از آرامش رو برای دانش آموزان فراهم کردن
اولیا
(1403/11/22)
از نظر بنده اولویت برای یک مدرسه خوب کادر اموزشی و اجرایی حرفه و مودب و دبیران ماهر و کنکوری کار هست که این مدرسه هر دو ایتم بنده را دارد از همه مهمتر قبولی های خوبی هم داشته این مدرسه رو پیشنهاد میکنم
مادر دانش آموز
(1403/11/20)
بنده از کیفیت آموزش و کادر مدرسه و رسیدگی ناراضی هستم.کارایی بعضی از دبیران پایین است.
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
ستایش
(1403/04/16)
دخترم رو برای پایه دهم میخوام ثبت نام کنم .خواستم بدونم آیا راضی هستین؟کادر آموزشی و اجرایی خوبی داره و همینطور محیطش خوبه؟
پاسخ : نظر این ولی محترم در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
Azar
(1403/03/30)
دبیرستان خوبیه از نظر آموزشی و دبیرها و مخصوصا مدیریت خوب خانم کوهپایه
پاسخ : نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.