سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همۀ دانش‌آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

درباره متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) پسرانه غیر دولتی انرژی مثبت

مدرسه انرژی مثبت یک مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 6 (محدوده امیرآِباد) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی حکیم شرق، کردستان جنوب، خروجی بیست و هفتم خیابان دبستان، کوچه بیست و سوم شرقی، پلاک 1 ثبت شده است. شماره تماس این مدرسه 88001005 است که می توانید با این شماره با این مدرسه تماس بگیرید. مدیر این مدرسه طبق اطلاعاتی که ما داریم عباس ثروتی و موسس آن اسماعیل ابوفاضلی است.
این مدرسه از نوع مدارس غیر دولتی است. اطلاعات بیشتری از این مدرسه از جمله شهریه مدرسه و نقشه محل قرارگیری مدرسه را در بخش‌های زیر می‌توانید پیدا کنید.
این مدرسه یک وب سایت هم دارد که با کلیک روی این لینک می توانید آن را مشاهده کنید : http://em-sch.ir/
این مدرسه راه‌های ارتباطی دیگری مانند کانال تلگرام، واتس‌اپ، شاد، ایتا، بله، اینستاگرام، آپارات و غیره هم دارد که در بخش اطلاعات تکمیلی مدرسه می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر مدرسه را مشاهده کنید.
این مدرسه در لیست مدارس تیزلند، حدود 18,141 بار بازدید شده است.

برای این مدرسه 8 نظر ثبت شده است که می‌توانید در بخش نظرات، آنها را ببینید. از آنجایی که شما وارد سیستم نشده‌اید فقط 3 نظر را می‌بینید. اگر می‌خواهید تمام 8 نظر را ببینید باید وارد سیستم شوید.
اگر عضو هستید، وارد سیستم شوید (اینجا کلیک کنید) و اگر عضو نیستید، عضو شوید (اینجا کلیک کنید). با عضویت و ورود به سیستم می‌توانید علاوه بر خواندن تمام نظرات و بررسی‌های مدرسه، خود شما هم نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نقشه : (لطفا در صورتی که محل نمایش داده شده برای این مدرسه صحیح نیست، به ما اطلاع دهید. کد این مدرسه در سیستم ما : 5800)

مدرسه انرژی مثبت، متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) غیر دولتی پسرانه : حکیم شرق، کردستان جنوب، خروجی بیست و هفتم خیابان دبستان، کوچه بیست و سوم شرقی، پلاک 1

هنوز معرفی برای این مدرسه ثبت نشده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)
این مدرسه هنوز تصاویر را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که تصاویری از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه شهید مهدی پور
» مدرسه سلام نجم الثاقب
» مدرسه روشنگران
» مدرسه علامه امینی
» مدرسه اندیشه سبز ری
» مدرسه شهدای لواسان
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه هاجر
» مدرسه میعاد نور
» مدرسه سید الشهدا

این مدرسه هنوز بروشورهای خود را برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که بروشورهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه سما 4
» مدرسه آینده برتر
» مدرسه صدرا نوین
» مدرسه شمیم هدایت
» مدرسه هورمند
» مدرسه عبدصالح
» مدرسه مشکوه
» مدرسه پارسا
» مدرسه نگرش آرمانی
» مدرسه آتیه‌سازان

این مدرسه اخبار خود را برای درج در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که اخبار آنها در تیزلند منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه علامه طباطبایی واحد آبشناسان



» مدرسه پویش

» مدرسه رشد

» مدرسه شایستگان رازی

» مدرسه سلام نیک فرجام (زین الدین)

» مدرسه سفیران پردیس

» مدرسه علوم نو

» مدرسه نوآور

» مدرسه مهر هشتم

» مدرسه آتیه‌سازان

این مدرسه هنوز ویدئویی برای نمایش در تیزلند ارسال نکرده است. آیا شما از مسئولین مدرسه هستید؟ برای تکمیل اطلاعات این بخش با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

آیا دوست دارید مدارسی را ببینید که ویدئوهایی از آنها منتشر شده است؟ به این مدارس نگاهی بیاندازید:


» مدرسه مفید (واحد نیایش، تخصصی علوم انسانی)
» مدرسه معراج
» مدرسه علم مبین
» مدرسه نخبگان دانش
» مدرسه سرای دانش واحد فلسطین
» مدرسه صدرا نوین
» مدرسه شایستگان نور
» مدرسه پرچم داران قرن
» مدرسه شایستگان رازی
» مدرسه نوآور



لیست بهترین مدارس تهران
نظرات بازدیدکنندگان درباره این مدرسه
اگر شما با این مدرسه آشنایی دارید ، لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مدرسه با دیگران به اشتراک بگذارید و به دیگران ، برای انتخابی بهتر کمک کنید
اگر سوالی درباره این مدرسه دارید ، بپرسید تا دیگران به پرسش های شما جواب دهند
برای اینکه نظرتان را ثبت کنید یا به نظر دیگران پاسخ دهید یا سوالی درباره این مدرسه بپرسید باید عضو شوید. عضویت رایگان است و فقط یکی دو دقیقه طول می‌کشد.

همین حـالا عضو می‌شوم تا نظر بدهم!از قبل عضو هستم! وارد می‌شوم تا نظر بدهم!

با مطالعه نظرات دیگران ، دید بهتری درباره این مدرسه به دست می آورید و می توانید انتخابی بهتر داشته باشید . لطفا اگر با این مدرسه آشنایی دارید ، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، به دیگران برای انتخابی بهتر کمک کنید ، برای ثبت نظرات و اطلاعات خود درباره این مدرسه اینجا کلیک کنید
ولی دانش آموز
(1404/03/13)
به نظرم رفتار مسئولین با دانش آموزان خوب نیست، با آزمون بچه‌هارو در پایه دهم ثبت نام می‌کنند و در سال یازدهم به دلیل سختگیری‌های غیرمنصفانه بچه‌هایی رو که اعتماد به نفسشون پایین اومده اخراج می‌شوند و به جاش بچه‌های قوی‌تر ثبت نام میشن و تا بلکه در کنکور نتایج مدرسه بین مدارس دیگه درخشان بشه. در انتخاب این مدرسه دقت کنید.
پاسخ : پاسخ مسئولین مدرسه:
این دبیرستان با رویکرد آموزشی و تربیتی فعالیت می کند و بر خلاف برخی مدارس، ثبت نام دانش آموز به منزله ضمانت حضور سه ساله ایشان نیست. دانش آموزانی که از نظر رفتاری مخل روند تربیتی دبیرستان باشند، از ثبت نامشان در سال آینده جلوگیری می شود. اما هیچ کس به علت سطح یادگیری حذف نمی شود و ملاک تلاش دانش آموزان است.
دانش آموز
(1403/08/19)
این مدرسه آینده مون رو سوزوند تمام نتایجی که شماها میبینید حاصل کادر قبلی این مدرسه هستش
به نظر من کادر جدید این مدرسه بی‌تجربه و مبتدی هستش
این مدرسه دیگه هیچ ارتباطی با انرژی اتمی نداره و در حال حاضر فکر میکنم فقط 3 تا معلم مشترک با انرژی اتمی داشته باشه
من تو این مدرسه درس خوندم و الان درسم تموم شده، از خانواده‌ها و دانش آموزان خواهش میکنم تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید
میتونید ببینید نتایج المپیاد و کنکور این مدرسه
هرسال داره بدتر و بدتر میشه و برای تبلیغات فقط از نتایج قدیمی استفاده میکنن
آینده فرزندتون رو به دست یه سری افراد که فقط دنبال سودجویی و منافع خودشون هستن واگذار نکنید.
پاسخ : پاسخ مسئولین: دبیرستان در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردیده و در این ۸ سال موسس و مدیریت و دبیران اصلی دبیرستان بدون تغییر مشعول به فعالیت هستند. آقای ثروتی (مدیریت) و آقایان معینی، کیومرثی، بقایی، محسنی، ملکی، عائذی، امیری، احمدی، محسنی کبیر و ... به عنوان دبیر در تمام این سالها همراه دانش آموزان بوده و خواهند بود. ضمنا دبیرستان با توجه به رویکردش نه در فضای مجازی و نه به صورت محیطی هیچ گونه تبلیغاتی ندارد.
نتایج کسب شده نیز حاصل تلاش دانش آموزان دبیرستان می باشد.

وجود آزمون ورودی نیز به علت محدودیت دبیرستان در تعداد دانش آموزان ثبت نامی و تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت می باشد و عدم قبولی دانش آموزی در دبیرستان به معنی زیر سوال بردن توانایی های وی نیست.
ولی دانش آموز
(1402/02/09)
من براى آزمون ورودى پسرم به این مدرسه رفتم، این مدرسه از نظر فیزیکی از مدارس دولتی قدیمی‌ و فرسوده‌تر هست و از نظر امکانات، حتی زبان و ورزش هم نداره
من این مدرسه رو پیشنهاد نمی‌کنم.
پاسخ : پاسخ مسئولین مدرسه:
این دبیرستان در یکی از ساختمان‌های متعلق به وزارت آموزش و پرورش مستقر است که بنایی نوساز محسوب نمی‌شود. همین موضوع سبب کاهش اجاره‌بها و به‌تبع آن، پایین بودن شهریه دبیرستان شده است. همچنین با توجه به رویکرد آموزشی مدرسه، برنامه‌ای فراتر از سرفصل‌های مصوب آموزش و پرورش در حوزه‌های ورزش و زبان‌های خارجی ارائه نمی‌شود.
امینی
(1402/01/30)
باسلام فردا پسرم آزمون ورودی برای دبیرستان دوره دوم رو داره امیدوارم که قبول بشه این دوسال که هم کرونا بود سخت درس خونده
پاسخ : نظر این ولی محترم با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
مادر دانش آموز
(1401/01/29)
من پسرم 3 سال در دوره دوم این دبیرستان درس خوانده. دارای کادر تقریبا مشترک و برنامه تقریبا هماهنگ با دبیرستان انرژی اتمی هست. الحق که موسسین این دبیرستان، خیلی زحمت کشیده اند و میکشند.
ولی عزیزی که نوشته بود `از نظر کنکور، بهترین مدرسه ایران`، بهتر بود زود قضاوت و جمع بندی نکنه. چون دبیرستان دروه دوم این مدرسه، سال 1397 تاسیس شد و اولین سری خروجی کنکورش، سال 1400 بوده. و شاید بشه گفت انتظار خروجی های بهتری از این مدرسه میرفت....
انشالله در سالهای بعدی، خروجی های بهتری داشته باشند .....
پاسخ : پاسخ مسئولین مدرسه:
این دبیرستان هیچ ارتباطی با دبیرستان انرژی اتمی نداشته و ندارد و صرفا توسط برخی از کادر و دبیران سابق آن دبیرستان تاسیس شده است. اشتراک برخی دبیران نیز فقط به جهت کیفیت کار آن دبیران می باشد.
ولی دانش آموز
(1400/12/06)
سلام من پسرم دوسال است که در این مدرسه تحصیل میکند بی شک این مدرسه یکی از بهترین مدارس برتر ایران است بدون هیچ اغراقی میتوانم بگوییم دلسوزترین مدیر و دبیران دنیا در این مدرسه با بالاترین کیفیت آموزشی و تربیتی در جهت پیشرفت و موفقیت دانش آموزان از هیچ کاری کوتاهی نمیکنند وتشکر ویژه از آقای ثروتی که هم در مورد المپیاد و هم کنکور تمام امکانات ودبیران خوب ایران را در اختیار فرزندان ما میگذارند دارم با امید درخشش همیشگی دبیرستان انرژی مثبت
پاسخ : پاسخ مسئولین مدرسه:
با سلام و تشکر
نتایج کسب شده نتیجه زحمات دانش آموزان می باشد و دبیرستان صرفا محیط مناسب رشد برای این دانش آموزان ایجاد کرده است.
مادر یکى از دانش آموزان
(1399/08/13)
با سلام و عرض ادب ، فقط در یک جمله میتونم بگم بهترین کادر چه از نظر دبیر ، چه از نظر دانش آموزان اعم از المپیادى و کنکورى ، واقعا فوق العاده زحمتکش و فعال هستن ، من پسرم در این مدرسه درس میخونه و خیلى راضیم ، براى تک تک پرسنل این مدرسه آرزوى سلامتى و موفقیت دارم ،
پاسخ : پاسخ مسئولین مدرسه:
سپاس از شما
پارسا
(1398/09/17)
از نظر کنکور بهترین مدرسه ایران از نظر المپیاد دوم
کادر و مدیریت مدرسه مشترک با انرژی اتمی
من که کاملا راضیم
پاسخ : پاسخ مسئولین مدرسه:
ضمن تشکر از شما، هیچ مدرسه ای بهترین نیست و تمام مدارس در مسیر آموزش زحمت میکشند. نتایج کسب شده حاصل زحمات خود دانش آموزان است