سلام صادقانه بخوام بگم ایم مدرسه واقعا عالیه و واقعا رضایت بخشه
دبیرها به شدت خوبن مخصوصا دبیرهای دروس ادبیات ، علوم ، هنر ، مطالعات
مدرسه امکانات خوبی داره و نوساز هم هست سال 96 بازسازی شده از لحاظ ساختمونا و حیاط واقعا محیط نو و تمیزی داره خودتون می تونین برای بازدید محیط بیاین و مدرسه رو ببینین
معاونین خانم عسگری ، قاسمی معاون های واقعا خوبی هستن ولی متاسفانه معاون انضباطی به شدت سختگیرن و رفتار جالبی ندارن
مدیر مدرسه به شدت فعال ، مهربان و محترمه و رفتار این مدیر و خانم قاسمی و عسگری رفتار معاون انضباطی رو جبران می کنه
امکانات مدرسه خوبه و مشاور مدرسه تا چند وقت اول شروع مدارس خانمی به نام حاجی پور بودن که بعد ارتقای پست می گیرن و به جای ایشون خانمی به نام حیدری میان که ایشون واقعا فعالن و واقعا تلاش می کنن بچه ها بهترین رشته رو انتخاب کنن مثلا همین امروز یه جلسه ی تقریبا 1 ساعت و نیم برای بچه های نهم داشتن تا راحب انتخاب رشته باهاشون صحبت کنن
برای درس هنر دبیر ما خانم رحمانی هستن که واقعا دغدغه مندن و هنرهای خیلی کاربردیی رو آموزش دادن مثل دوخت پته که هنره واقعا زیباییه
سالی که من وارد این مدرسه شدم هر کلاس تقریبا 28 نفر بود اما تو تقریبا دو ساله که بیشتر از همیشه ورودی قبول می کنن مثلا بچه های هفتم امسال کلاسشون تقریبا 37 نفرست
برای انتخاب رشته ی بچه های نهم اردوهای مختلف و مدارس تاپ و خیلی خوب هم بچه هارو می برن تا انتخاب رشته ی خوبی داشته باشن تدریس الان هم که به صورت مجازی هست واقعا خوبه
از لحاظ کارهای فرهنگی هم مدرسه به لطف معاون پرورشی خانم عسگری و بچه های فعال سطح بالایی داره
و به تلاش ها توی این مدرسه واقعا اهمیت داده میشه و به بچه هایی که پیشرفت کردن یا مقامی توی مسابقات مختلف به دست آوردن هدیه های مختلفی می دن
بوفه ی مدرسه مجهز و بچه های مدرسه هم خوبن
کتاب کمک درسی هم برای بچه ها تهیه کردن و کلاس تست هم می خواستن بزارن که جنگ شد و کلاس های تقویتی هم برگزار می شه امکانات آزمایشگاه هم قابل قبوله مدرسه کتابخونه هم داره که اونم قابل قبوله
و در کل از یه کلاس 28 نفره تقریبا 23 نفر معدلای بالای 19 و 10 نفر معدل 20 دارن دارند سطح نمرات واقعا خوبه
در کل این مدرسه واقعا عالیه اما چندتا مشکل داره:
کادر مدرسه واقعا عالین اما معاون انضباطی رفتار خوبی نداره
امکانات ورزشی مدرسه جالب نیست
تعداد دانش آموز های پایه ی هفتم تقریبا توی هر کلاس 37 نفره و این تعداد واقعا زیاده
معلم ریاضی هرسه سالمون جالب نبود اما معلم امسالمون بعد از انتقادهایی که ازش شد واقعا تدریسشون خیلی بهتر شد و الان خیلی عالی تدریس می کنن و واقعا تلاش می کنن بچه ها بهترین نتیجه رو بگیرن
امکانات سرویس بهداشتی قابل قبول نیست
در کل من واقعا این مدرسه رو بهتون پیشنهاد می دم البته اگه با تعداد زیاد دانش آموز توی کلاس مشکلی ندارین
پاسخ سرزمین تیزهوش ها: نظر این دانش آموز عزیز با اعمال پاره ای اصلاحات در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پاسخ دهید