نظرات شما درباره مدارس منطقه 2 محدوده شهرک قدس شهر تهران استان تهران
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/26 :
دانش اموز
درباره مدرسه : علوی شعبه آریاشهر
من 6سال در این مدرسه درس خوندم اما راضی نبودم
1405/03/26 :
هستی
درباره مدرسه : امام رضا
من 3سال تو این مدرسه درس خوندم و بسیار از این مدرسه و کادر آموزشی راضی هستم. مدیر و معاونان مدرسه از نظر اخلاق و تربیت دانش آموز بسیار عالی
هستن. مدیر مدرسه خانم سربازی خیلی خوب مدرسه رو مدیریت میکنند
1405/03/26 :
رنجبر
درباره مدرسه : لاوان
مدرسه لاوان یک مدرسه ای که روی اعتماد بنفس بچه ها کار میکنه و من به جرات این موضوع رو با تمام وجود در فرزند خودم دیدم
ممنون از آقای رستمی معلم پایه چهارم
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!