نظرات شما درباره مدارس منطقه 2 محدوده شهرک قدس شهر تهران استان تهران

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع هدی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/26 : دانش اموز
درباره مدرسه : علوی شعبه آریاشهر
من 6سال در این مدرسه درس خوندم اما راضی نبودم


1405/03/26 : هستی
درباره مدرسه : امام رضا
من 3سال تو این مدرسه درس خوندم و بسیار از این مدرسه و کادر آموزشی راضی هستم. مدیر و معاونان مدرسه از نظر اخلاق و تربیت دانش آموز بسیار عالی هستن. مدیر مدرسه خانم سربازی خیلی خوب مدرسه رو مدیریت میکنند


1405/03/26 : رنجبر
درباره مدرسه : لاوان
مدرسه لاوان یک مدرسه ای که روی اعتماد بنفس بچه ها کار میکنه و من به جرات این موضوع رو با تمام وجود در فرزند خودم دیدم ممنون از آقای رستمی معلم پایه چهارم


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» زهرا نیکی ملکی
» Maryam Jahandar
» عماد جهانی
» Maryam Jahandar
» ماری نظری
» ممد ممدی
» مرسانا جواهریان
» محمد عطا عیوضی
» مریم صلواتی
» مریم حاتمی نصر
» ساینا احمدی
» امیرمحمد زیدی نوروز آباد
» یلدا ارشاد فرکار
» کیانا حاصلی
» آریانا صفری
» الهه فتحی
» فاطمه چوپانی
» حوریه حلیمی
» پارمیدا امی
» سید محمد عباس میراحمدی
» بنیتا بنیتا
» محمود ابراهیمی
» Hadis Khedmatkari
» نیلوفر الاعمی
» معراج لطیف
» ستایش صادقی
» پریا قاضی زاهدی
» حسین میرزائی
» کاوه کروندی
» م ح م د م ه د ی ا ب ر و د ی

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 360 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi