نظرات شما درباره مدارس متوسطه دوره اول غیر دولتی پسرانه منطقه 3 شهر تهران استان تهران

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع هدی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/27 : رحمتی
درباره مدرسه : آزادگان پونک 1
عالیه، پیشنهاد می‌کنم من هر دو بچه‌م رو از غیردولتی آوردم این مدرسه، به سختی هم ثبت‌نام کردم ولی واقعاً ارزشش رو داشت. ممنون از مدیر خوب مدرسه و بقیه پرسنل زحمتکش و مهربون.


1405/03/27 : ...
درباره مدرسه : عفاف
ایا این مدرسه آزمون داره و باید آزمون خاصی داره ؟؟ و اینکه چجور مدرسه ای است مدرسه خوبیه؟؟؟ واینکه ایا به حجاب گیر می دهند یا نه؟؟


1405/03/27 : ولی
درباره مدرسه : شهید عبدالحمید سیدان
اگر برای شما پیگیری درسی، کیفیت آموزش و مسائل تربیتی اهمیت زیادی دارد، بهتر است پیش از ثبت‌نام بیشتر درباره این مدرسه تحقیق کنید. در تجربه من، پیگیری درسی کادر مدرسه محدود بود و سطح آموزش و نمره‌دهی در برخی موارد ساده‌تر از انتظار به نظر می‌رسید.


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» زینب محمذی
» Amirabas Alipour
» محمد قادری
» سحر هاشمی
» علیرضا قاسم زاده
» الهام شیخ
» ماهلین افرا
» علیرضا بهار
» عطیه رمضانی
» سولماز دباغ مشین
» ملیحه حسنی
» آیلا فقهی
» مهدی رضی
» علیرضا حسن زاده
» امیر علی کریمی
» الهه شریفلو
» امیر حمزه محمدی
» مسعود سمیعی
» آرین درخشان
» سادات حسینی
» نازنین احمدی
» نرگس عزیزی
» Mari Mari
» طاها الوندی
» مریم اصغری
» امیر حسین نستری
» محمد حسین زاده
» مهدیس مازندرانی
» علی محمدپور
» سمیه محمدی

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 283 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi