نظرات شما درباره مدارس منطقه 4 محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری شهر تهران استان تهران
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/27 :
ولی
درباره مدرسه : شهید عبدالحمید سیدان
اگر برای شما پیگیری درسی، کیفیت آموزش و مسائل تربیتی اهمیت زیادی دارد، بهتر است پیش از ثبتنام بیشتر درباره این مدرسه تحقیق کنید. در تجربه من، پیگیری درسی کادر مدرسه محدود بود و سطح آموزش و نمرهدهی در برخی موارد سادهتر از انتظار به نظر میرسید.
1405/03/27 :
Daraee
درباره مدرسه : دکتر علی شریعتی
سلام و عرض ادب ، تاریخ ثبت نام برای پایه هفتم ،چه زمانی هست ؟
1405/03/27 :
مامان سنا
درباره مدرسه : حضرت معصومه (س)
سلام
دختر من دوره اول دبیرستان را در حضرت معصومه به پایان رساند. برای من و دخترم، یکی از شیرینترین تجربههای آموزشی بود. مدرسه رویکرد درسمحور ندارد و خود مدرسه نیز این موضوع را بیان میکند، اما از نظر روحی و روانی در این سنین حساس بلوغ، کاملاً حامی بچههاست. هر دانشآموز را بهصورت ویژه میبیند و تلاش میکند نقاط قوت و توانمندیهای او را شناسایی و تقویت کند. در عین حال، برای بهبود نقاط ضعف نیز تمام تلاش خود را به کار میگیرد. کادر مدرسه همگی خوشبرخورد، صمیمی و دلسوز هستند. اگر امنیت روانی فرزندتان برای شما اهمیت دارد، این مدرسه جای مناسبی است.
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!