نظرات شما درباره مدارس منطقه 5 محدوده آریاشهر شهر تهران استان تهران
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
- 1
- 2
- 3
- •
- تعداد : 25
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/25 :
دلوین
درباره مدرسه : سردار جنگل
لطفا افرادی که بچه شون در این مدرسه درس خوندن نظر بدهند چطور مدرسه ای؟
1405/03/25 :
سارا
درباره مدرسه : بوستان امید
این مدرسه موقع ثبت نام قول و وعده وعید الکی میدن که فقط جذب کنن اما دریغ از کوچکترین خدماتی ...دخترم میگه دستشویی بو میده زیر زمین جشن میزاشتن تو گرما. بقیه پیامها خوندم درسته نه آزمایشگاه نه سالن غذاخوری نه کارگاه هنر یا ورزش هیچی هیچی فقط پول الکی میگیرن از خانواده ها و جوری که من شنیدم به معلم بنده خدا هم چیزی نمی رسه ولی بعضی معلم ها خوب بودن مثل اول و سوم.
تو حیاط هم بچه ها حق نداشتن بدو بدو کنن فقط مثل ربات بشینن خوراکی بخورن امسال پرونده دخترمو میگیرم و میبرم
1405/03/25 :
M
درباره مدرسه : فاطمه الزهرا
پرسنل مدرسه بد نبودن(مدیر و معاون و....)خیلی خوبم نبودن.
اما معلمها اصلا خوب نبودن. الکی نمرات بچه هارو کم میکردن بعضى ها فکر مى کنن سخت گیرى یعنى کم دادن نمره؛ در حالى که فقط دارن ضعف تدریسشون رو قایم مى کنن
خلاصه معلماشون خیلی بد بود
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!