نظرات شما درباره مدارس منطقه 6 محدوده یوسف آباد شهر تهران استان تهران
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/27 :
Daraee
درباره مدرسه : دکتر علی شریعتی
سلام و عرض ادب ، تاریخ ثبت نام برای پایه هفتم ،چه زمانی هست ؟
1405/03/27 :
شهلا
درباره مدرسه : هدی
دختر من دو سال در مقطع متوسطه اول در این مدرسه درس خواند، اما امسال تصمیم گرفتیم پروندهش را به مدرسه دیگری منتقل کنیم. به نظر من این مدرسه در برخی زمینهها با چالشهایی در برنامهریزی و مدیریت روبهرو است. برای مثال، عجیب بود که نمره ریاضی ۱۸ باشد اما نمره دینی و قرآن ۱۲.
همچنین احساس میکردیم برخورد مدرسه با اولیا و دانشآموزان میتوانست همراهی و تعامل بیشتری داشته باشد. به نظر میرسد بسیاری از تصمیمات اصلی توسط مؤسس مدرسه گرفته میشود و نقش مدیر چندان پررنگ نیست.
مدرسه در برگزاری مراسم و برنامههای مذهبی فعال است، اما انتظار داشتم توجه بیشتری به مسائل آموزشی و کیفیت تدریس نیز وجود داشته باشد.
پیشنهاد میکنم والدین پیش از ثبتنام، شرایط مدرسه را به دقت بررسی کنند و علاوه بر مسائل آموزشی، به آرامش و انگیزه فرزندشان برای درس خواندن نیز توجه داشته باشند.
1405/03/26 :
دانش اموز
درباره مدرسه : علوی شعبه آریاشهر
من 6سال در این مدرسه درس خوندم اما راضی نبودم
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!