نظرات شما درباره مدارس منطقه 17 محدوده امین الملک شهر تهران استان تهران صفحه 11

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع ساعی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/19 : ولی دانش آموز
درباره مدرسه : ندا النبی
ثبت نام در این مدرسه رو پیشنهاد نمی کنم، سطح آموزش به شدت پایین. در حد فرستادن کلیپ در بله در حالت مجازی و بی برنامگی آموزشی و آزمون در صورت حضوری. بی توجهی مسئولین به مسائل اخلاقی ، و تذکرات والدین. از نظر مذهبی هم هیچ کار خاصی انجام نمی دن، فقط اسم مذهبی رو یدک می کشند. دوسال هست مدیریت عوض شده و کیفیت آموزش تقریبا 60 درصد کاهش یافته.


1405/03/19 : بی نام
درباره مدرسه : سخن نو
همه افراد زحمت میکشند که در نهایت به هدف خود برسند. من هم از زحماتی که کارکنان و عوامل مجموعه میکشند تشکر و قدردانی می کنم. ولی با توجه به انتظاراتی که از مدرسه می رود آنقدر با کیفیت عمل نمیکنند معلم ها تقریبا خوب هستند ولی آقای مهندس عسگری باید مدیریت خیلی بهتری روی مجموعه داشته باشند تا کارها را به نحو احسن انجام دهند که این طور نیست. بیشترین ضعف مربوط به نحوه مدیریت مدرسه می باشد


1405/03/19 : دلشادی
درباره مدرسه : دانشمند
سلام با اختلاف میتونم بگم بهترین مدرسه هست تو منطقه چه از نظر آموزشی چه از نظر تربیتی. اول که می خواستم ثبت نام کنم خیلی مردد بودم اما الان واقعاً خوشحالم که این مدرسه رو انتخاب کردم چرا که تمام کادر مدرسه با بچه ها دوست و رفیق هستند و هیچی در این سن بحرانی ارزشمندتر از این موضوع نیست من بسیار راضی هستم ازشون تشکر می کنم. در بحث آنلاین بسیار فعال بودن پرسش و پاسخ عالی بود تدریسشون بی نقص بود چه در آنلاین چه در حضوری گاهی سر کلاس آنلاین که همراه پسرم بودم هر دبیری که صحبت می کرد می گفتم چقدر استاد خوب و فعالی هستند قطعاً ایشون بهترین معلم هستند اما با زنگ بعد و استاد بعدی می دیدم ایشون هم اگربیشتر از استاد قبلی معلومات و حسن اخلاق نداشته باشند کمتر نیست برای تمام کادر آموزشی دبیرستان دانشمند آرزوی سلامتی تندرستی و طول عمر با عزت دارم جناب آقای خیرخواه مدیریت محترم پسر گرامی ایشان استاد نظافتی عزیز استاد پیروی عزیز استاد دهباشی گرامی ببخشید که حضور ذهن ندارم و اسامی بقیه را نمی دونم ولی در کل اساتید محترم و باسوادی در این مدرسه مشغول به کار هستند


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» مهدیه صالحی پور
» محمود کریمی
» مریم اسدپور
» محمدمهدی قنبری
» پرستو قلیپور
» عسل کرمی
» Darya fatemi
» شادی ابراهیمی
» ساحل کریمی
» کسرا غفوری
» .... ....
» سمانه قنبری
» نیایش خدیر
» نازنین کریمی
» هستی نظری
» نیکان حمزه لو
» ایمان محمدی
» ایناز .....
» زهرا ناصری
» مریم. جلال زاده جلال زاده
» امیر حامد دشتبالی
» ترمه بیکیار
» معینی معینی
» فریبا علیزاده
» مریم عوض زاده
» محمد راویان
» یتتی ننبنب
» محمد سبزواری
» یتتی ننبنب
» النا شکری

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 330 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi