نظرات شما درباره مدارس منطقه 5 محدوده آیت‌الله کاشانی شهر تهران استان تهران صفحه 12

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع هدی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/26 : دانش اموز
درباره مدرسه : علوی شعبه آریاشهر
من 6سال در این مدرسه درس خوندم اما راضی نبودم


1405/03/26 : هستی
درباره مدرسه : امام رضا
من 3سال تو این مدرسه درس خوندم و بسیار از این مدرسه و کادر آموزشی راضی هستم. مدیر و معاونان مدرسه از نظر اخلاق و تربیت دانش آموز بسیار عالی هستن. مدیر مدرسه خانم سربازی خیلی خوب مدرسه رو مدیریت میکنند


1405/03/26 : رنجبر
درباره مدرسه : لاوان
مدرسه لاوان یک مدرسه ای که روی اعتماد بنفس بچه ها کار میکنه و من به جرات این موضوع رو با تمام وجود در فرزند خودم دیدم ممنون از آقای رستمی معلم پایه چهارم


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» آیدا نوری
» علی محمدی
» عرفان مظفری
» امیر فرحزاد
» بهناز شريفي
» پرنیا محمد پور
» شیوا ارژنگ
» اکبر اکبری
» محمد قربانی
» عباس بیگلری
» نتالموص هغبنصب
» حمیرا حمزه راد
» سارینا ح.
» نجمه زارع
» فرشته بازوبندی
» سید م حسینی
» نیلیا نجاتی
» مهدی مطلبی
» علی محسنی
» مهدیار احمدی
» ساناز فرتاش
» آرین مسگری
» Amirreza Shokri
» مهدی زارع
» رقیه خسروي
» زهرا حسینی
» زهرا نیکی ملکی
» Maryam Jahandar
» عماد جهانی
» Maryam Jahandar

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 362 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi