نظرات شما درباره مدارس متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) غیر دولتی پسرانه منطقه 5 شهر تهران استان تهران صفحه 13
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/16 :
الناز
درباره مدرسه : کوثر
مدرسه از نظر آموزشی و نحوه تدریس خیلی خوب است، ولی متأسفانه جشنهای نسبتاً محدود و کوتاهی دارند و به نظر میرسد برای برگزاری جشنها امکانات زیادی در نظر گرفته نمیشود.
طبق تجربه ظاهرا در جشنها پذیرای والدین نیستند.
به نظر من فضای مدرسه میتواند شادتر باشد.
در روزهایی که بچهها ظهرها در مدرسه حضور دارند، غذای بچهها گرم نمیشود و بچهها باید غذای همراه خود را بهصورت سرد مصرف کنند.
بوفه فقط دو روز در هفته و فقط صبحها خوراکی گرم دارد.
همچنین امکان ارتباط مستقیم با معلمها برای والدین فراهم نیست.
1405/03/16 :
Lolo
درباره مدرسه : دکتر سعیدی
به همه چیز ایراد میگیرن حتی از مدل کفشمون
من موهام فره هر روز بهم میگن دروغ میگی با پارچه فر میکنی
هرروز ازمون امتحان میگیرن
توروخدا نیاید این مدرسه
همه ی معلماش بد هستن جز معلم فارسی و عربیش و هنر
1405/03/16 :
M.E
درباره مدرسه : عصمت
این مدرسه بشدت مدرسه ی خوبی هست هم کادر مدرسه خوبه هم معلم ها.
برای پایه هفتم معلم های ابراری برای ریاضی و عباسی برای عربی و گرجی برای علوم و عالی پور برای فارسی خیلی خوب هستن .
امکانات بالایی داره و خیلی خوب رفتار میکنن
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!