سلام،من قبلا هم یک نظر عریض و طویل دادم ولی احساس کردم که مدرسه امکانات دیگه ای هم داره،اصلا اگه خواستین سوالاتتون رو بنویسین من جواب میدم چون من یکی از دانش آموزان این مدرسه بودم و الان می خوام برم هفتم،ولی سعی می کنم خیلی جامع و کامل بنویسم.
ورود و حاضری با کارت هوشمند البته داخل کلاس هم معلم اسامی غایبین رو هم داخل دفتر و هم در سایت وارد می کنه.
پایه ششم بسیار مشارکتی هستش یعنی در کلاس ما همه بچه ها یه مسئولیتی داشتن و کلاس دیگری هم همین طور بود.
آقای قاسمی خیلی به نظافت حیاط اهمیت میده و زحمت می کشه البته بچه هایی هم هستن که آشغال می ریزن زمین و کار ایشون رو زیاد می کنن.
در زنگ ورزش ما باشگاه یا سالن ورزشی نداریم میریم در حیاط و اونجا ورزش می کنیم و انصافا خیلی خوش می گذره.)حیاطش هم نسبتا بزرگه(
از نظر پله ها که بخواد شکسته باشه اصلا اینطوری نیس و همه سالم هستن.
روبروی مدرسه یه سوپری هست که می تونین برای بچه هاتون خوراکی بخرین.
خانواده ها و بچه های موجه و با فرهنگی داره چون اکثرا از خانواده های فرهنگی و شهدا و جانبازان و ایثارگران هستن.
نمازخونه اش هم بد نیس نه خیلی کوچکه نه خیلی بزرگ.
از نظر تعداد بچه ها در هر کلاس بین 25 تا 30 هست.
یه کتابخونه داره که کتابای جدید داره و کتابای جدید میاره.مسئولین کتابخانه دو نفر از اولیا بچه ها هستن.
از نظر میز و صندلی کلاس ها هم خیال تون راحت باشه خیلی تمیزه.
تخته ها هم هوشمنده و می تونین با قلم هوشمند کار کنین البته یه مقدار سخته
تخته مون هم ماته
از نظر ظاهری هم واقعا به مدرسه توجه دارن حالا نمی گم که خیلی عالیه ولی خب من که می پسندم.
به مراسم های ملی و مذهبی توجه می کنن و از خود بچه ها برای نمایش و ... استفاده می کنن،البته یه خانمی هست که هم برای شادی و هم برای عزا میارنش و خیلی خوبن ایشون واقعا می تونم بگم که حال می کنیم،این مراسم ها هم در نمازخانه برگزار می شه.
روز اول مهر رو همیشه درجه یک برگزار می کنن البته اینطوری نیست که اولیا بیان تو.
سال های قبل برای کلاس بندی حدودا یه هفته قبل از مهر برای هر پایه یه روز رو انتخاب می کردن و بچه ها و مادرا میومدن و با معلم آشنا میشدن ،کتاب هم می گرفتن.
کلاس های اول،آزمایشگاه،اتاق پرورشی در طبقه همکف هستن.
کلاس های دوم،4/2،اتاق مدیر و معاون ها،آبدارخانه در طبقه اول هستن.
کلاس 4/1،پنجم ها،سوم ها در طبقه دوم هستن.
کلاس های ششم،نمازخانه،کتابخانه هم در طبقه سوم یعنی طبقه آخر هستن.
از نظر امکانات ورزشی هم یه تور داره که برای والیبال باید ببندین تو حیاط پشتی،دو تا تور بسکتبال داره. دو سه تا توپ فوتبال،5 6 تا والیبال،4 5 تا هم بسکتبال داره، توپ هندبال هم احتمالا 1 2 تا باشه. چند تا تشک خیلی نازک هم داره. 4 5 جفت راکت +توپ هم داره.راکت پینگ پونگ هم داره با توپ.طناب و توپ دست ساز کاغدی هم داره.
از نظر امکانات آزمایشگاه هم بدک نیست یه جوریه که کارتون رو راه می اندازه. در آزمایشگاه جلسات شورا یا در نمازخانه( هم برگزار می شه،سرود تمرین میشه)یا در نمازخانه(خانم بهداشت خانم رجبی هستن که خیلی مهربونن).
یه خانم مشاور هم داریم که خیلی با بچه ها صمیمی ان و بچه ها عاشق شونن،یعنی هر وقت ایشون میان بچه ها باهاشون درد و دل می کنن و دل شون خالی میشه،ایشون هم سعی می کنن .
راستی جشن تکلیف هم خیلی خوب برگزار کردن برای ما،هم در کلاس بودیم هم رفتیم فرهنگسرای بهاران،خیلی خوش گذشت.
اگر بخوام هم بهتون بگم بهترین معلم مدرسه کیه از نظر من خانم دهقانی پایه چهارم.چون ایشون خیلی با آرامش هستن و سر کلاس ایشون اصلا آدم استرس نداره. هیچ وقت هم کسی رو دعوا نکردن در حد چشم غره بوده فقط.
از نظر درسی هم می تونم بگم که در حد کتاب کار میشه،انتظار زیادی نداشته باشین.
راستی درباره پایه های اول و دوم نمی تونم نظر بدم چون معلم های قدیم رفتن و من شناختی از این عزیزان ندارم.
راستی سایت رو هم یادم رفت اون هم طبقه همکفه،خانم حسینی به ما آموزش میدادن،هر 6 پایه رو آموزش میدن.
خیلی هم مهربونن.مدرسه اینترنت هم داره برای کارهای کامپیوتر.برای هر دو دانش آموز یک کامپیوتر هست،فکر کنم که در کل 14 تا کامپیوتر باشه،کلاس اول نقاشی رو یاد میدن،کلاس دوم ورد،کلاس سوم تا ششم هم شروع می کنن پاور پوینت رو یاد می دن.برای کلاس ششم بروشور هم باید درست کنیم.
زنگ تفریح هاش هم هر پایه جدا نیست،همه با هم میان و برای کلاس اولی ها یه محدوده رو مشخص کردن که نمی تونن از اونجا اون ور تر برن و این جداسازی شون هست.کوچک ترین کلاس کلاس 3/2 هست و بزرگترین فکر کنم 5/2 یا 6/2 هستش.
برای نماز جماعت هم یه امام جماعت جوان میارن که بین نمازها یه احکام کوچولویی هم میگن.
پاسخ سرزمین تیزهوش ها: نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پاسخ دهید