نظرات شما درباره مدارس منطقه 1 محدوده چیذر شهر تهران استان تهران صفحه 3
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/23 :
ر س
درباره مدرسه : علویه 1
باسلام
این مدرسه با مدیریت جدید اصلا مدرسه ی خوبی نیست
کلا این مدرسه آموزش رو ول کرده واصلا معلم های خوبی نداره و حتی از نظر پرورشی و تربیتی هم مدرسه ی خوبی نیست و مدیر توانمند نداره
1405/03/23 :
عبدالهی
درباره مدرسه : سینا
فرزندم در کلاس هفتم درس می خونه دوره ی اول دبیرستان و از اقای ابویی مدیر مدرسه بسیار سپاسگزارم انقدر پیگیر و دقیق هستند
1405/03/23 :
دانش آموز
درباره مدرسه : توحید 1
مدرسه خوبیه بنظرم خانم محمودی هم خوب مدرسه رو اداره کردن و خانم رشیدی هم خیلی معلم خوبی برای ریاضی هستند و ای کاش که هشتم با ما بالا بیان
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!