نظرات شما درباره مدارس منطقه 1 محدوده چیذر شهر تهران استان تهران صفحه 3

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع هدی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/23 : ر س
درباره مدرسه : علویه 1
باسلام این مدرسه با مدیریت جدید اصلا مدرسه ی خوبی نیست کلا این مدرسه آموزش رو ول کرده واصلا معلم های خوبی نداره و حتی از نظر پرورشی و تربیتی هم مدرسه ی خوبی نیست و مدیر توانمند نداره


1405/03/23 : عبدالهی
درباره مدرسه : سینا
فرزندم در کلاس هفتم درس می خونه دوره ی اول دبیرستان و از اقای ابویی مدیر مدرسه بسیار سپاسگزارم انقدر پیگیر و دقیق هستند


1405/03/23 : دانش آموز
درباره مدرسه : توحید 1
مدرسه خوبیه بنظرم خانم محمودی هم خوب مدرسه رو اداره کردن و خانم رشیدی هم خیلی معلم خوبی برای ریاضی هستند و ای کاش که هشتم با ما بالا بیان


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» نسيم مرادي
» مینا پژوهی
» بنیامین حیدری
» نرگس طاهری
» سجاد سلطان زاده
» الهه مسلمی
» علیمراد الماسی
» زهره احمدی
» سهیل خان محمدی
» هدیه کمانکش
» مریم کارگر شهلمت
» علی رهگذر
» سمیه رفعتی
» ریحانه بزمانی
» پارسا سلیمانزاده
» مبینا شفيع پور
» پریسا صالحی
» مژده محمدنژاد
» الهام شاهرخی
» آرمیتا علیزاده
» رها وزیری فرا
» Dorsa Fakhr
» علی سرآبادانی
» محمد شکاری
» سید احمد بزرگ زاده
» سیدابوالحسن جان جان
» امیرحسام احمدی
» امیرعلی صفرزاده
» مهدیه میرزایی
» زهرا ساکت اسرمی

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 350 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi