نظرات شما درباره مدارس دبستان (ابتدایی) غیر دولتی پسرانه منطقه 7 شهر تهران استان تهران صفحه 3
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/17 :
زهرا قاسمی
درباره مدرسه : علامه طباطبائی (علامه طباطبایی واحد آبشناسان)
این مدرسه فقط شواف و تبلیغات هست. گول حرف های استعدایابی و ... را نخورید و پولتون رو هدر ندید. نصف مدرسه های معمولی بازدهی نداره. وقتی پول گرفتند خیالشون راحت شد دیگه نه آموزش بچه ها براشون مهمه نه نظرات و انتقادات شما.
1405/03/17 :
بهاره
درباره مدرسه : هجرت
ازین مدرسه و کادر خوب کمال تشکر رو دارم
امیدوارم مدیر مدرسه خانم دبستانی عمر با عزت و و بلند داشته باشه واقعا عین یک مادر برای تک تک بچه های مدرسه بودن
1405/03/17 :
دولت آبادی
درباره مدرسه : فرشتگان معصوم
رفتن به این مدرسه یعنی خداحافظی با آینده روشن دانش اموز
دانش آموز تلاشگر با دانش آموز بی انگیزه و تنبل نهایتا یک کارنامه با نمرات غیر واقعی میگیرن انگار باید همه خیلی داشته باشند
همین امروز کارنامه گرفتم و این مورد را برای سال سوم دارم تو این مدرسه میبینم
یک امتیاز درست این مدرسه ندارد چون اصلا نه سالن ورزشی نه آزمایشگاه درستی دارند
در کل مدیریت اصولی در اینجا مشاهده نمیشه و رابطه ای هست
البته که بعضی از معلم های این مدرسه واقعا خوب هستن و تونستن این مدرسه رو سرپا نگه دارند،
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!