نظرات شما درباره مدارس منطقه 5 محدوده سردارجنگل شهر تهران استان تهران صفحه 4

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع هدی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/27 : رحمتی
درباره مدرسه : آزادگان پونک 1
عالیه، پیشنهاد می‌کنم من هر دو بچه‌م رو از غیردولتی آوردم این مدرسه، به سختی هم ثبت‌نام کردم ولی واقعاً ارزشش رو داشت. ممنون از مدیر خوب مدرسه و بقیه پرسنل زحمتکش و مهربون.


1405/03/27 : ...
درباره مدرسه : عفاف
ایا این مدرسه آزمون داره و باید آزمون خاصی داره ؟؟ و اینکه چجور مدرسه ای است مدرسه خوبیه؟؟؟ واینکه ایا به حجاب گیر می دهند یا نه؟؟


1405/03/27 : ولی
درباره مدرسه : شهید عبدالحمید سیدان
اگر برای شما پیگیری درسی، کیفیت آموزش و مسائل تربیتی اهمیت زیادی دارد، بهتر است پیش از ثبت‌نام بیشتر درباره این مدرسه تحقیق کنید. در تجربه من، پیگیری درسی کادر مدرسه محدود بود و سطح آموزش و نمره‌دهی در برخی موارد ساده‌تر از انتظار به نظر می‌رسید.


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» ظفری ظفری
» محمد امین لک زایی
» اولیا پایه یازدهم
» ۰۹۳۶۵۰۵۱۴۶۰ جعفری
» همتا همتی
» علی شیر محمد لی
» مهدی پودینه
» نهال عبدی
» علی اکبری
» مریم محمدی
» علیرضا بابازاده
» انیس لطفی
» امیرحسین نصر
» علی اکبر افراسیابی
» مریم کرمی
» مهرشاد سرلک
» مارال کشوری
» فرهاد فرهادی
» فاطمه رحمانی
» مهرشاد سرلک
» مهدی نجفی
» مهدی نجفی
» یلدا غذاقی
» Mobina Shirjan
» فاطمه ایزدی نیا
» Mina Sifi
» ایلیا شریفی
» محمد مهدی Nnsms
» حسنا بابایی
» زینب محمذی

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 262 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi