سلام. من یه دانش آموز دهمی هستم که سه سال توی این مدرسه درس خوندم.
الان که از این مدرسه رفتم واقعاً بیشتر از قبل قدر این مدرسه رو میدونم،هم کادر آموزشی و هم سایر کادر مدرسه.
تمام دوستای سال قبل من امسال در مدرسه جدیدمون مدام تعریف مدرسه شهید طهماسبی را می کنند
نظر اکثریت این هست که ما در طهماسبی بهترین و زیباترین خاطرات رو برای خودمون ساختیم.
درسته که کمی سخت می گیرند،آزمون ها زیاده ولی نتیجه این آزمون ها را قطعاً خواهید دید.
دبیر های این مدرسه واقعاً عالی هستند.
خانم چنگیزی که واقعاً زنگ های ریاضی با ایشون شیرین و دلنشین تر خواهد بود.
خانم معصومی که با آرامش خاص خودشون به ما هم آرامش می دادند.
خانوم رازانی عزیز که واقعاً در سطح بسیار بالا دلسوزانه با ما کار می کردند،من به شخصه نتیجه تست های ایشون رو در آزمون نمونه دیدم که نتیجه اش 100درصد زدن ادبیات در آزمون نمونه بود.
خانم مرادی عزیز که اگرچه اغلب دانش آموزان تا حتی تا اواخر سال هم با ایشان ارتباط برقرار نمی کنند،ولی بهتر از ایشان واقعاً پیدا نمی شود،درسته که سخت نمره میدن و سخت هم می پرسند ولی در عوض عالی هم تدریس می کنند،نتیجه یک سال درس خوندن در آزمون پایانی و آزمون نمونه واقعاً آشکار است.
خانم حکیمی عزیز که مثل یک مادر دلسوز و مهربان برای همه ما بودند اما متاسفانه امسال از این مدرسه رفتند که واقعاً جای ایشون توی این مدرسه بسیار خالی خواهد بود.
و اما خانم رضایی عزیز،برای من افتخار هست که سه سال دانش آموز ایشان بودم،من هم تا زمانی که در طهماسبی بودم آن طور که شایسته است قدر ایشان را ندانستم و امسال که دبیر عربی ما عوض شد واقعاً فهمیدم خانم رضایی بهترین دبیر عربی هستند،ایشان طوری تکرار تمرین و تدریس میکنندکه من عربی هفتم تا نهم را که از ایشان یاد گرفتم هیچ گاه از خاطر نخواهم برد.
تک تک دبیرا هر کدام به نحوی عالی بودند و نمی شود تمام آنان را نام برد.
معاونین مدرسه هم بسیار عالی بودند
خانم بادامی عزیز که واقعاً برای تک تک دانش آموزان مثل یک مادر بود.
معاون پرورشی این مدرسه سرکار خانم جزدره که واقعاً بهترین و خوش اخلاق ترین کادر این مدرسه بودند،حتی اگر یک روز نبودند جای خالیشان واقعاً در مدرسه احساس می شد،حتی خستگی زنگ ها با شوخ طبعی و روی خندان ایشان از تن من بیرون می رفت.
درسته که این مدرسه سخت میگیره ولی بدونید که نتیجه اش رو قطعاً خواهید دید.
پژوهشهایی که ما هر ساله داشتیم و باید چقدر زمان برای آن می گذاشتیم و از آن دفاع کردیم قطعاً در دانشگاه بسیار به دردمان خواهد خورد.
آزمون های جامع که ماهانه از ما گرفته می شد نتیجه اش در آزمون های ترم واقعاً آشکار بود.
و آزمون های تستی، هم باعث پیشرفت بیشتر ما می شد و هم در آزمون نمونه بسیار موثر واقع شد.
من به شخصه نتیجه تلاش هایم در این مدرسه را در آزمون نمونه دیدم که توانستم در بسیاری از درس ها درصد100 را کسب کنم که واقعاً در تراز های من بسیار موثر بود.
اگر این مدرسه را برای درس خواندن انتخاب میکنید،پس باید خود را برای تلاش بسیار آماده کنید تلاشی که سودش فقط و فقط برای خودتان خواهد بود...
اگر میخواهید بهترین باشید این بهترین فرصت است.
این فرصت را از دست ندهید...
پاسخ سرزمین تیزهوش ها: نظر این دانش آموز عزیز در سایت درج شد. آماده درج پاسخ مسئولین محترم مدرسه به این نظر هستیم.
پاسخ دهید