نظرات شما درباره مدارس متوسطه دوره اول غیر دولتی پسرانه منطقه 7 شهر تهران استان تهران صفحه 6
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/27 :
رحمتی
درباره مدرسه : آزادگان پونک 1
عالیه، پیشنهاد میکنم من هر دو بچهم رو از غیردولتی آوردم این مدرسه، به سختی هم ثبتنام کردم ولی واقعاً ارزشش رو داشت. ممنون از مدیر خوب مدرسه و بقیه پرسنل زحمتکش و مهربون.
1405/03/27 :
...
درباره مدرسه : عفاف
ایا این مدرسه آزمون داره و باید آزمون خاصی داره ؟؟
و اینکه چجور مدرسه ای است مدرسه خوبیه؟؟؟
واینکه ایا به حجاب گیر می دهند یا نه؟؟
1405/03/27 :
ولی
درباره مدرسه : شهید عبدالحمید سیدان
اگر برای شما پیگیری درسی، کیفیت آموزش و مسائل تربیتی اهمیت زیادی دارد، بهتر است پیش از ثبتنام بیشتر درباره این مدرسه تحقیق کنید. در تجربه من، پیگیری درسی کادر مدرسه محدود بود و سطح آموزش و نمرهدهی در برخی موارد سادهتر از انتظار به نظر میرسید.
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!