نظرات شما درباره مدارس منطقه 14 شهر تهران استان تهران صفحه 636
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/20 :
ولی دانش آموز
درباره مدرسه : سروش
خیلی مدرسه خوبی است و امکانات مناسبی دارد. همچنین مدیر مدرسه بسیار خوب و دلسوز هستند.
پسرم سه سال اول ابتدایی را در یک مدرسه غیرانتفاعی درس می خواند، اما امسال او را به این مدرسه آوردم. پسر من امسال در کلاس چهارم و شاگرد خانم طاعتی بود. او به حدی از مدرسه راضی بود که عاشق مدرسه شده بود.
خانم طاعتی معلمی بسیار باسواد، محترم، صبور و باحوصله هستند. همچنین بسیار خلاق بوده و از روش های جدید آموزشی استفاده می کنند. به همین دلیل بچه ها درس ها را به خوبی یاد می گیرند و با علاقه بیشتری در کلاس شرکت می کنند.
1405/03/20 :
فهیمه
درباره مدرسه : مقدم سامان
رشته معماری داخلی یا طراحی دکوراسیون هم داره؟
1405/03/20 :
یک پدر ومادر ناراضی
درباره مدرسه : ندای زهرا (س)
این مدرسه به هیچ وجه مناسب دانش آموزان نیست. برخورد کادر مدرسه با اولیا و دانش آموزان مناسب نیست. هزینه شهریه بسیار بالاتر از مصوبه آموزش و پرورش مطالبه میکنند. حاشیه های مدرسه زیاد است. به هیچ وجه توصیه نمیکنم
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!