نظرات شما درباره مدارس دبستان (ابتدایی) غیر دولتی پسرانه منطقه 2 شهر تهران استان تهران صفحه 8
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
سرزمین تیزهوش ها
اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس
1405/03/15 :
روشن ضمیر
درباره مدرسه : شهید بهشتی
به نظر من بین مدارس هیات امنایی دیگه بهترین هستن.
معلم کلاس اول که من راضی بودم. و کمکشون برای پسرم که با ورود به مدرسه مشکل داشت و اضطراب جدایی داشت واقعا عالی بود
1405/03/15 :
دانش اموز سابق
درباره مدرسه : گشتاسب
سلام من دانش اموز امسال این مدرسه بودم امسال کلاس نهم را به پایان رسوندم این مدرسه واقعا مدرسه عالیه خیلی بهتون پیشنهاد میکنم اگه شرایطش رو دارید ثبت نام کنید همه چیش عالیه بخصوص دبیران
خانم میدانچی دبیر ریاضی بسیار دقیق و عالی توی تدریس هستند خانم رادمند دبیر عربی و ناظم مدرسه بودند که متاسفانه بازنشسته شدند ولی بسیار بسیار معلم عالی بودند خانم خداداده دبیر زبان ،خانم قره گوزلو دبیر مطالعات با اینکه خیلی سخت گیرند ولی بازم دبیر بسیار خوبیه. خانم چوبینی دبیر دینی شاید فکر کنید چون معلم دینی اصلا خوب نیستن ولی بسیار عالی و دقیق مهربان هستید می تونم واقعا بگم بهترین معلم دینی ای بودن که من تا بحال داشتم
و البته مدیر مدرسه خانم طاهری بسیار خانم مهربان و با نظم و دقیقی هستند
این مدرسه چون وابسته به انجمن زرتشتی ها است خیلی مدرسه ی خوبیه هم از نظر کادر مدرسه هم از نظر دانش آموزان
1405/03/15 :
مادر دانش آموز
درباره مدرسه : مدرسان تهران
واقعا از کادر دلسوز و پیگیرشون تشکر میکنم جو مدرسه بسیار صمیمی، دبیرا حرفه ای
دخترم سال یازدهم وارد این مدرسه شد و الان به قدری پیشرفت کرده و حال روحیش خوبه که من مدیون کادر و پشتیبان خوبشون هستم و از همینجا ازشون نهایت تشکر رو دارم.
در انتخاب این مدرسه شک نکنید.
**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**
شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!