نظرات شما درباره مدارس کار و دانش عادی دولتی دخترانه منطقه 8 شهر تهران استان تهران

اینجا هستید : بانک اطلاعات مدارس :: نظرات بازدیدکنندگان درباره مدارس


  مجتمع هدی


 
 
-- ADV - RIGHT - PAGE --

براساس مقطع

براساس نوع

نظرات شما

1405/03/27 : رحمتی
درباره مدرسه : آزادگان پونک 1
عالیه، پیشنهاد می‌کنم من هر دو بچه‌م رو از غیردولتی آوردم این مدرسه، به سختی هم ثبت‌نام کردم ولی واقعاً ارزشش رو داشت. ممنون از مدیر خوب مدرسه و بقیه پرسنل زحمتکش و مهربون.


1405/03/27 : ...
درباره مدرسه : عفاف
ایا این مدرسه آزمون داره و باید آزمون خاصی داره ؟؟ و اینکه چجور مدرسه ای است مدرسه خوبیه؟؟؟ واینکه ایا به حجاب گیر می دهند یا نه؟؟


1405/03/27 : ولی
درباره مدرسه : شهید عبدالحمید سیدان
اگر برای شما پیگیری درسی، کیفیت آموزش و مسائل تربیتی اهمیت زیادی دارد، بهتر است پیش از ثبت‌نام بیشتر درباره این مدرسه تحقیق کنید. در تجربه من، پیگیری درسی کادر مدرسه محدود بود و سطح آموزش و نمره‌دهی در برخی موارد ساده‌تر از انتظار به نظر می‌رسید.


» مشاهده همه نظرات درباره مدارس

خبرنامه ایمیلی

اعضای جدید


» نفیسه خسروجردی
» بازدید کننده ‌.
» نی دیل
» آرش عربی
» امیرعلی اطرشی
» پرویز نارویی
» مهراب ملازائی
» مهیار خرقانی
» مریم حسینی
» شیلا رحیمی
» موسوی مسوب
» فریبا عمرانی
» سوگند موسوی
» سمیرا زرگر
» امیررضا حمیدی
» پانی سپهوند
» رامیات امامیان
» مهدیه هنرآموز
» ناشناس ...
» الینا ثروتی رودی
» نرگس فرخ
» Dina Solimany
» نون پنیر گوجه شیشه مربا
» امیرعلی کوهی
» شیوا کرامتی
» رهام عزیزی
» معصومه قدوسی
» مهنا عزیزی
» ستاره علی حسینی
» معصومه کرمی

**به اعضای جدید، خوش آمد می گوییم.**

شما هم به حدود 1020000 هزار عضو ما بپیوندید. اینجا کلیک کنید!


در 24 ساعت گذشته به تیزلند پیوسته اند : 229 نفر!
شما هم به ما بپیوندید. عضو شوید (کلیک کنید)

مطالب قبلی شما


در اینجا فقط چند صفحه آخر بازدید شده خود را می بینید. اگر عضو سایت شوید، می توانید همه مطالبی که در سایت جستجو می کنید و می بینید را در آرشیو خود داشته باشید و در مراجعات بعدی به سادگی آنها را پیدا کنید.
عضو شوید : اینجا کلیک کنید
عضو هستید؟ وارد شوید!

مجوزهای قانونی

کلیه فعالیت های این سایت حسب مورد زیر نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران است.

logo-samandehi